Jump to content
kaufman

Постоянно светещ чек

Recommended Posts

Здравейте колеги!   От месеци чета във форума всичко свързано с моята хонда сивик1,4is 1999 година, но и до ден днешен не съм намерил отговор на възникнал технически провлем.Миналият август месец ми светна лампата на чека. Проверих и ми даде 65-та грешка. Според аутодатата е  Heated oxygene sensor (HO2S)2, Bank 1,heater control -circuit malfunction. Лампата на чека ми светваше предимно като карам извънградско на дълги растояния. Чистя грешката и продължавам да карам. Миналия понеделник за пробег от 40 км. спирах 5 пъти да чистя грешката и много се изнервих. Според диагностиците в моя град има противоречиви мнения.Едни казват ,че катализатора ми вече не вършел работа,и затова втората диагностична сонда  отчита грешка, а други казват, че сондата се е повредила. Реших да сменя сондата и го направих . Купих нова сонда BERU и я сложих, но лампата на чека пак светна, дори по -често от преди, на всяко палене на двигателя. Двигателя е D14Z2.  Замерих и регулиращата сонда-работи , но не съм мерил подгряването на сондата.Та вапроса ми е ? Какво означава тази грешка , и евентуално как да отстраня провлема. Забелязах много леко повишение на разхода.Друго което ми направи впечатление е връзката между количеството сажди в аспуха след зареждането на някой бензиностанци и светването на чека именно тогава.Само да отбележа, че двигатела си работи нормално и не гори масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се оказа от комра.На пин А 8 когато е на контакт дава 12 волта, но когато запаля  двигателя трябва да стане 0 волта .Сравних данните от С1- парва сонда. Пратих  компа за ремонт  при едни момчета във Варна .Те го тестваха и ми казаха че при тях не дава проблем и ми обясниха да направя един мост между двата краини транзистора .Запоих мостчето и  чека огасна. Вчера реших да го тествам на дълъг път. изминах 230 км.и чека пак светна .Диагностирах провлема на място. Този път даде 63 грешка Heated oxygen sensor( HO2S)2, bank 1 malfunction, вероятен проблем сонда,окабеляване или ЕСМ.Откачих акумулатора да нулирам грешката и потеглих изминах още 70 км. но без да свети чека. Когато се завърнах замерих напрежението на А8 отново на запален двигател и то варираше от 0,9 до3-4 волта, на първата сонда нямаше промяна на напрежението .Сега се чудя какво да прявя. Майстора който прави компа каза че може да е софтуерен провлема и да си бърка напреженията.Моля някой който е имал подобен проблем за съвет,ще съм му много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...