Jump to content
Guest K1r1L

Точен ли е G-timer-a ?

Recommended Posts

Guest K1r1L
:thumbs: очаквам да пишат хора които са са тествали и сравняали времената

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

за време да ,за коне НЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

да за коне забелязах 4е покава;П някакви стоиности от сорта на 190-200 коняа за ускорение от 0-100 по скоро от 0-60mph ? дали е то4ен защото от което видях ми се стори прекалено бурзи4ко:thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

аз за 0-60мили му вярвам... на 400м о6те не съм го пробвалкакво време 0-60мили ти е дал? да не си влязъл в 6-ците :lol:твойта кола май трябва да дава около 8 или малко отгоре ( без да съм много сигурен)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

става дума за моита куцата прелюдка 133кс даде на 400м 15,13сек и от 0 /60мили 6,68сек затова ми се стори нереално вапреки 4е даде 2 пъти 15,45 ама с много кофти стартове :lol: освен кг на колата и моите вавеждат ли се др данни за 400м ? ваведахме и драг коеф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

малиии, това верно много бързо бе :huh: при 0-60 въвеждаш ли килограми и т.н.?!?! щото на моя няма такива работи, а и за мерена на 0-60 не са нужни.Направи 2 замервания на една и съща права в двете посоки. ако има наклон, дори и малък, времената стават различни и можеш да се ориентираш реалното време колко е...БАСИ 6.68 ;) иначе ако на някой ден се видим може да се дръпнем. с това време на 400м, когато аз приключа 3-та трябва да си 2-3 коли пред мен. Друг е проблема че времето на 400м ми се струва по-реално от това за 0-60.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
Отговорено (Редактирано)

17.00sec@79.2mph(400м) 0-60mph 9.50sec на едно црх-4е 1.5 102коня(на газ!)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Трябва да е нивелиран точно и да не боксуваш.На старата ми Д15Б2 ми даде 9.44 до 60мили и 87 коня с точни килограми от кантар.И в двете посоки на отсечката да се тества.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

беше нивелиран то4но на една и саща права без наклони прав у4астък колата е теглена на електронен кантар вкарахме и данните заедно с мен !Но тук идва и странното зна4и сум с 55мм траби но която ми излиза от колектора бе6е сма4кана доста от един ло6 бордиур и разцепена една заварка таз сабота ще я мерним пак ве4е няма такива падове на старта и ве4е никои няма да вика кви са тия тапи стартове които правя вс е наред ве4е :) така 4е мисля да падам под 15 и нещо около 6 тицата до 90милитук е и саита с малко времена http://www.dragburgas.hit.bg/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

м да ве4е се убедих 4е дава то4ни времена ама неуспях да си дам 15,1 даже сега по лошо 15,5 наи добрия резултат в4ера ;):huh::) А наи странното е 4е съм 4увал 4е с по напомпани гуми колата била по бърза поне при мен не е така като ходих до сф си напомпах гумите на 2,6 и забравих да ги спусна за измерването и давах резултати 15,7 15,75 15,8 на старта цялата подска4аше щеше да ми изпадат зъбите;) но после ги пуснах малко на око и веднага даде 15,5 но ги спуснах малко пове4е оказа се 4е на 2 сам ги оставил а карам с 195 50 15 /а имах и в бутилката кам 15 17л гас;)А това за конете ги мери спремо времето каквото дадеш затова не е вярно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

снощи мерих 400м на Бояна в софия.... и се борих с едно БМВ.проблемът е че БМВ-то ме бие но с малко. Аз обаче като мерех с ДжиТек-а от 4 пъти , 3пъти изпуснах 3-а..... а единственото време което дадох беше 16.12.БМВ-то даде най-добро време 15.5 което значи че аз съм около 15.8 на това нясто там.Излиза че времената са ти съвсем реални....ааа и между другото, на единственото ми читаво замерване 0-60 бе6е 7.7. Значи реално трябва да съм 7.5-7.6 ( хихи, лаунч контрол на 4200 + нов асфалт = гаден старт :huh: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

ама ти имаш лан4 контрол ли? и я кажи ти колко кон4ета си?това бмв какво е 4е е дало такова време?то уж бмв пук горе доло понаварвява ако е 4иста 320 150коня неможе даде толкова!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

лаунч контрол е малко силно казано... това е просто ограничител при спрял автомобил. като врътнеш гумите, този ограничител отпада и си остава другия с който всички сме свикнали.Нещо не съм доволен обаче.... настройката на лаунча е различна за различните настилки и на мен лично ми пречи, така че ще го махна. Не се подлъгвай, не мопага.БМВ-то е е30 туринг ( комби) със 6-так 2.5л двигателя трябва да е 170кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

тогава какво се оказва шпер а е по добре ли? аз и аз искам нещо такова 4е да трагвам на по големи обороти 4е сега съм на 3000 тук се справям наи добре със собствени сили:unsure:сега ме светнаха за скасено префклу4ване на скоростите но още нищо незнам по вапроса а е интересно защото паднах от едно уно турбо с правозъба кутия и незнам още ко си и като поръ4ках неговите скорости останах о4арован има няма 1см ход от предавките и не са губи оборот4е:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

шпер диференциал за драг не ти трябва! колкото хонди съм гледал на старта оставят две еднакви успоредни черти на асфалта, които започват и завършват еднакво. просто двете гуми превъртат еднакво. и тогава шпера няма какво да правишпера помага по завоите като дадеш газ преди края на завоя да не ти превърта вътрешната гумаако на драг едната ти гума превърта повече от другата, сигурно пружината или амортесьора на тази гума е омекнал, или купето ти е криво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

абе при мен дясната гума винаги превърта по-лесно.... сигурно защото аз съм от ляво и нищо не мога да измисля че да я накарам да зацепва малко повече :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

варианти няколко или си взимаш спътник :blink: или се местиш в средата :o това в кръга на шегата няма на4ин да е толкова осезаема разликата във въртенето защото ин4е на старт като трагнеш ще те поднася и завърта към таз която върти пове4е защото другата е зацепила ве4е,ако пък трагнеш да я овладяваш с кормилото ще поднасяш леко ту надясно ту наляво.И на мене ми се е слу4вало но по рядко но никога на СТАРТ/в градски условия съм го наблюдавал/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

интересни времена аз по добро от 7.5 до 100 не съм правил за 400м за сега незнам не съм мерил...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

На Божурище ми се е случвало да ме носи.... винаги на дясно! И май излиза че в тези моменти съм прекалявал с пиленето. А компенсацията с волана, еми това е решението, но щом почне да ме носи, вече съм пропилял старта до голяма степен.иначе докато се заигравахме с БМВ-то май дадох 0-60 за 7.7 и 400м@88.9 за 16.12... макар че тези времена леко ме съмняват все още ( 0-60 е ниско а дори сратът ми беше лош. дори 16.12 е високо за тази права което подсилва тезата за лош старт) ... абе странна работа :lol: За съжаление при следващите 3 опита, 3-та определено отказваше да влезе от 8000об.... май съм за синхронизароти :lol: щото на 7300 влиза без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

абе незнам ама и аз то4но когато мислих 4е съм дал средно време тогава дадах 15,1 то като правиш последователно 5 6 старта и се губи реалната ориентация за времена поне според мен.Я помести твоите резултати да ги сравним с моите/мисля 4е ти дадах адреса кадето да ги поразгледаш?/Пък това с поднасянето определено го премахни виж си наистина ока4ване защото някои път може и беля да направиш ако се дарпаш на светофар или др ули4на гонка!А колегата ВТИто я замери на 400м 4е ми е интересно какви резултати ще даде/то всъщост 160тките колко дават на 400м?/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ще ти кажа резултати като направя 2-3 читави, спокойни и повтаряеми замервания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

супер 4акам с нетърпние :lol:то и аз щях да зимам днес да я меря 4е сложих едно друго бензин4е и този път 10 кила не като миналия път 4,5л и имаше останало сиг 2л от него като мерих 15,5 :lol: ама много ме напе4е днесд на плажа и се отлага за събота :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia

интересни времена аз по добро от 7.5 до 100 не съм правил за 400м за сега незнам не съм мерил...

<{POST_SNAPBACK}>

Това с от 0-100 е много общо тъй като на 90-100 има един пик при смяна на скоростите. Ако гониш 400 метра сменяш от 2-ра на 3-та на 90@8100, а ако гониш ускорение от 0-100 тогава на 100@8300, но в този случай колата сваля добрия въртящ момент и после губиш време при ускорението на 3-та. Така че тука мисля може да се даде разлика поне половин секунда в зависимост от резултата който се гони и начина на сменяне на предавките. :santa:

офф : между другото колегите от София, бихте ли препоръчали някой g-timer и откъде да си набавя и аз един! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Тоя г-таймер ме самнява щото на мойта и дават 9.3 до 100 пак по гтаймера ми дава от 0-60mph за 7.32 с 40 кила бензин беше колата кат се пусках и на 400 метра 15.7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
Отговорено (Редактирано)

уто4нявам уредът е g-timer 2;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Абе да не говорим за различни неща бе хора...... аз ползвам G-TECH.. и си мислех че за него говорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

За различни преказваме това е ако си гледал high octan overboost дето замерваха црх-а това е сащото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Абе да не говорим за различни неща бе хора...... аз ползвам G-TECH.. и си мислех че за него говорите.

<{POST_SNAPBACK}>

аууууу !!! между G-tech и g-timer има доста голяма разлика ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...