Jump to content
Guest sunny

странно

Recommended Posts

Guest sunny

от скоро забелязах не6то!онзи ден ходих на вилата и забелязах,4е нагоре колата си загрява в нормата!Но като слизах надолу двигателя истина?А това ми се слу4ва за 1 пьт!С колата се спусках на 3 предавка сьс средна скорост от 60 70 км!Поне аз си мисля,4е е нормално от средно високите обороти колата да е загряла!А бе6е сьс студен двигател все едно сега я паля за 1 пьт от 3 дена?На какво може да се дьлжи това??? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki
Отговорено (Редактирано)

Дължи се на това че колелата "бутат" двигателя, а не двигателя да се "мъчи" да движи колата нагоре. Просто нямаш съпротивление на масата на автомобила, абе с няколко думи въртящия момент не идва от двигателя към колата, а обратно. И каквото още се сетиш.

Редактирано от dancing_niki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sunny

добре,а тогава за6то винаги досега колата ми е загрявала а сега изведна6 не6те?Все пак я карам от 2 години и не сам имал подобен слу4аи? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

мойта си държи темературата и при спускане - смени си термостата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sunny

и пак не ми стана ясно това за6то го прави само при спускане???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls
Отговорено (Редактирано)

и пак не ми стана ясно това за6то го прави само при спускане???

<{POST_SNAPBACK}>

Значи по принцип всички уважаващи себе си инжекциони като

отнемеш газта и спират да подават гориво в цилиндрите.

Т.е. ти пак си ползваш двигателя като спирачка,но не постъпва гориво.

Това е направавено с цел икономия на гориво.

Предполагам(не съм сигурен),че термостата ти е позаминал и ти

изстива колата при спускане,защото като няма горене в цилиндрите и температурата

на двигателя спада.

И като не ти затвори термостата примерно и ти изстива колата при спускането само.

Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sunny

а ако е като при мен с уважава6т се карбуратор??? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

а ако е като при мен с уважава6т се карбуратор??? :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Незнам,брат.

Най-простото обяснение е че не ти се натоварва двигателя и съответно му пада температурата.

На трета 60-70 не ги правиш с педала до ламарината нали :lol:

Пуснал си газта и се суркаш надолу-нормално е да се охлади двигателя.

А вече като не затвори термостата когато трябва и пада още температурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sunny
:lol: аз се притеснявам да не би не6то да не е наред с компресията в цилиндрите!ама като не разбирам много от двигатели за сега мога само да гадая :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sunny

а уж си я пазя милата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

И като не ти затвори термостата примерно и ти изстива колата при спускането само.

:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

И аз не разбирам много от двигатели ама не мога да се сетя,как компресията може да повлияе върху изстиването на един двигател при спускане на скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Това е нормално, при мен поне винаги е било така (сменял съм веднъж термостат и не забелязах промяна)...дори и да ти затвори термостата, самото обдухване отдолу най-вече (както знаем тези коли нямат кора отдолу) при скорост 60-70 изобщо не е за подценяване (поне така си мисля :lol: ) и при условие че в двигателя не влиза гориво, съответно няма какво да изгаря, или поне е твърде малко за да успее да компенсира изстиването на двигателя при движение с такава скорост. Доста неприятно щото след ски мръзнеш лекинко ако слизаш от алеко особено :lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sunny

да ама моита си е с кора отдолу!Ама разберете 4е тва никога преди не го е правила!Аз си го обесявам така(само да не понеса яко критика)-не6то става с компресията на цилиндрите и няма не6то като тяга като се спускам!оф 4е не мога да го обесня!Но пук колата като се замисля задьржа скорост!!!оф незнам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer
Отговорено (Редактирано)

не6то става с компресията на цилиндрите

...стига с тая компресия бе....нищо ти няма на мотора...не се шашкай....и аз като спускам Шипка ,стрелката ми забива долу...а парно имам :lol: !Или е от модела :lol: ..или термостата не затваря плътно или датчика или...е.а ли му майката ! Карай спокойно и тва е ! :lol: Редактирано от roadracer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sunny

:lol:

не6то става с компресията на цилиндрите

...стига с тая компресия бе....нищо ти няма на мотора...не се шашкай....и аз като спускам Шипка ,стрелката ми забива долу...а парно имам :lol: !

Или е от модела :lol: ..или термостата не затваря плътно или датчика или...е.а ли му майката ! Карай спокойно и тва е ! :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

еи б..и,развесели ме бе 4овек! :lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest morritz

провери я първо на място дали ще качи температура и провери дали перката на радиатора се включва и изключва както трябва т.е около 90 градуса да подържа температурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sunny

провери я първо на място дали ще качи температура и провери дали перката на радиатора се включва и изключва както трябва т.е около 90 градуса да подържа температурата.

<{POST_SNAPBACK}>

и двете сам ги проверил!вси4ко си е ОК!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

а имаш ли достатъчно антифриз?аз го имах този проблем на старата хонда ама не помня как го оправих .мамка му :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

аз го имах този проблем на старата хонда ама не помня как го оправих .мамка му

Сменил си термостата обезвъздушил си и си черпил по бира :lol::lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GReddy

аз го имах този проблем на старата хонда ама не помня как го оправих .мамка му

Сменил си термостата обезвъздушил си и си черпил по бира :lol::lol::lol:

<{POST_SNAPBACK}>

много пражилно го каза :lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

да ама моита си е с кора отдолу!Ама разберете 4е тва никога преди не го е правила!Аз си го обесявам така(само да не понеса яко критика)-не6то става с компресията на цилиндрите и няма не6то като тяга като се спускам!оф 4е не мога да го обесня!Но пук колата като се замисля задьржа скорост!!!оф незнам!

<{POST_SNAPBACK}>

Е, аз по друг начин го виждам - като си нагоре - даваш газ, колата гори бензин, дърпа и т.н. но отделя топлина - нормално. На долу, мотора пак се върти, но не му се дава газ или значително по-малко му се дава, съответно отделя по-малко топлина - и съответно изтива, малко или много. От там и колкото е по-читав термостата - толкова по-стабилна температура ще държи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

и според мен е от термостата :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

100% термостат :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

100% термостат :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

не е задължително

 

не6то става с компресията на цилиндрите

...стига с тая компресия бе....нищо ти няма на мотора...не се шашкай....и аз като спускам Шипка ,стрелката ми забива долу...а парно имам :blink: !

Или е от модела :) ..или термостата не затваря плътно или датчика или...е.а ли му майката ! Карай спокойно и тва е ! :)

<{POST_SNAPBACK}>

като се спускаш надолу, дори и карбуратора има ППХ, принудителен празен ход, и спира подаването на гориво към двигателя

но въздух си влиза, който се компресира, разкомпресира и излиза нормално от двигателя.

дори само този въздух охлажда двигателя

ако си пуснал парното като рейсъра, то охлажда антифриза. двигателя се върти, водната помпа върти антифриза, и той се охлажда целия и спада температурата на двигателя

самия двигател също се обдухва от насрещния въздух

 

но всичко това можеш да го усетиш, ако правиш много дълго спускане на скорост. за да го усетиш по-бързо, на по-малко спускане - сигурно термостата ти е сдал багажа

 

запали колата студена, почакай я малко да отлепи стрелката (но да не навлиза в работна температура, просто да направи малко температура, 30-40 градуса

пипни горния маркуч, който отива към парното. нормално е малко да е топъл или дори горещ в горната си част (антифриза се загрява и се разширява) но не е нормално целия маркуч да пари

пипни радиатора. ако е топъл малко там, където влиза маркуча - ОК. но ако по цялата си дължина горе е горещ, че и надолу като пипнеш (внимавай да не те удари перката) значи термостата ти е отворил по-рано

 

изчакай стрелката на температурата да стигне до 1/4 от хода си - все още термостата не трябва да е започнал да отваря

 

така с пипане можеш да разбереш дали не ти затваря добре термостата и дали не отваря прекалено рано

 

можеш за теста да сложиш и един вестник пред радиатора да го охлажда въздуха - ама да не го забравиш да караш така, че ще изгърмиш двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest civic1.5
Отговорено (Редактирано)
:) фенове термостата се слага за да поддържа опъимална работна температура тои непрекаснато се двжи зада може т. да остане константа, менили се работната температура двигателя излиза от нормални работни характеристики, дори и да работят старите ни термостати те стават мудни с те4ение на времето и по бавно реагират на на4ина ни на каране :rolleyes: не смятам 4е е кои знае какав проблем да си г смениш Японския е 34лв. а Англииския 27лв. смени го и пак кайи какво стана :blink: Редактирано от civic1.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sunny

:D фенове термостата се слага за да поддържа опъимална работна температура тои непрекаснато се двжи зада може т. да остане константа, менили се работната температура двигателя излиза от нормални работни характеристики, дори и да работят старите ни термостати те стават мудни с те4ение на времето и по бавно реагират на на4ина ни на каране :D  не смятам 4е е кои знае какав проблем да си г смениш Японския е 34лв. а Англииския 27лв. смени го и пак кайи какво стана :)

<{POST_SNAPBACK}>

Готово! :huh: Смених го и сега колицата си грее както трябва!Мерси за сьветите! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Смених го и сега колицата си грее както трябва

Какъв сложи ...колко кинтака....ам..???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

За колко време се сменя, и ако е в сервиз в Пловдив - къде и за колко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sunny

ами имам братов4ет монтъор в коматево та там!Ина4е е с цена от 24лв.и е няква бразилска история! :huh:Ама за сега работи на 6+ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest civic1.5
Отговорено (Редактирано)
:) ФЕНОВЕ термостатите ви се сменят за около 20 - 30 мин. и то табетлииската само ви трябва едно клю4е 10 и си :huh: ина4е е фасулска работа аве тия Японци са наи великите. А и да не забравя антифриза се изто4ва предварително, и друго ако сте болни колкото мене спира4на те4ност се сменя на 2 години, антифриз на 3-4 години хидравли4на те4ност на 5 аве аз моите ги смених вси4ките като я купих нали сам луд ама не вси4ки луди са в лудницата :D Редактирано от civic1.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sunny

дори и по малко!при мен стана за около 5мин.Бе хонда си е хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...