Jump to content
Guest tsolo georgiev

Honda Civik 98

Recommended Posts

Guest relentless

Иваило Петков,при мен е сащото-като е загрята колата оборотите са около 750 и се усеща някакаж шум,подобно на цъкане.Единмаистор ми каза тожа е нормално-така са работили дюзите през които преминавал високощ4естотен ток?извинете ме,ако сам некомпетентен.

<{POST_SNAPBACK}>

Цъкането, за което говориш се дължи на отварянето и затварянето на инжекторите - те са всъщност електромагнитни клапани. Момента и продължителността на отваряне се контролират от ЕКУ-то.

При високи обороти цъкат по-начесто и затова не се забелязва така отчетливо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...