Jump to content
Guest tsolo georgiev

Honda Civik 98

Recommended Posts

Guest tsolo georgiev

Здравейте, колеги имам Civik 98 1.4is D14A4 .Същият има проблем с ниските обороти. Просто работи на много ниски обороти,и се мъчи, проблема май е от регулатора на празния ход.....Интересувам се от къде мога да си го намеря?Предварително благодаря.... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos
Отговорено (Редактирано)

Може просто да са ти ниски оборотите и с регулиране да се оправи проблема.Ако ти е повредено моторчето за празния ход няма да имаш такъв изобщо според мен.След като не ти гасне колата най вероятно е нещо друго.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zoro

Здравейте, колеги имам Civik 98 1.4is  D14A4 .Същият има проблем с ниските обороти. Просто работи на много ниски обороти,и се мъчи, проблема май е от регулатора на празния ход.....Интересувам се от къде мога да си го намеря?

 

Предварително благодаря.... ;)

<{POST_SNAPBACK}>

имам цивик 94 1.5 16v и имам същия проблем ,но е от датчика на дросела.А от каде не знам . sry :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков
Отговорено (Редактирано)

Просто работи на много ниски обороти,и се мъчи

<{POST_SNAPBACK}>

Как точно се мъчи, че и аз имам подобен дразнител - работи много тихо и спокойно, но се чува леко тракане което мноо ме дразни. При леко увеличаване на оборотите тракането изчезва (или не се чува).

Даже се чудя дали да не мина през Омбре, ама пак ще ми каже че търся по вола теле. :lol:.

Това тракане може да е и конструктивна особеност а?

 

А и как разбираш, че са ниски - при мен си седи на сивата чертичка под 1000 - логически е към 750 ама знам ли?

 

Колеги d14-ки, кажете при вас как е МОЛЯ ще съм Ви благодарен :lol:

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

Просто работи на много ниски обороти,и се мъчи

<{POST_SNAPBACK}>

Как точно се мъчи, че и аз имам подобен дразнител - работи много тихо и спокойно, но се чува леко тракане което мноо ме дразни. При леко увеличаване на оборотите тракането изчезва (или не се чува).

Даже се чудя дали да не мина през Омбре, ама пак ще ми каже че търся по вола теле. :lol:.

Това тракане може да е и конструктивна особеност а?

 

А и как разбираш, че са ниски - при мен си седи на сивата чертичка под 1000 - логически е към 750 ама знам ли?

 

Колеги d14-ки, кажете при вас как е МОЛЯ ще съм Ви благодарен :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

И моята леко трака на празен ход, като дигна оборотите изчезва, майстора (доверен) ми каза че единственото което й трябва е бензин в резервоара :lol:

 

Все пак ако ти се занимава - ходи на сервиз, все пак един профилактичен преглед никога не е излишен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

и при мене има тракане....но ми казаха че било от повдигачите...колко е вярно не знам :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ikurtev

и при мен (D14A4) има такъв шум, да кажем тракане на празен ход, но го чувам само в купето, отвън не се чува. при високи обороти изчезва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius
Отговорено (Редактирано)

и при мен (D14A4)  има такъв шум, да кажем тракане на празен ход, но го чувам само в купето, отвън не се чува. при високи обороти изчезва.

<{POST_SNAPBACK}>

При мен абсолютно същото!Омбре каза,че си е така,ама от кво,не се знае,иначе отдавна да го е оправил.Разглобявал е до дупка и пак трака.

А за падането на оборотите проми некав регулатор и нещата веднага се оправиха.....

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Спокойно момчета....работя по въпроса с тракането...предполагам че го чувате най-ясно при успокояване на оборотите....при мен се появи след смяна на някой консумативи и вече имам идея къв е проблема....но ше пиша ,ако изчезне шума ! :) ..да не приказвам само празни приказки !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tsolo georgiev

И при мен има тракане на празен ход,но мен това по скоро не ме притесниава,застото звуцхи естествено.Повече ме дразнят ниските обороти , щото наистина са ниски , и колата се замисля молко , като подам гас....Опитах да я накисна през дросела с шпрей за прочистване на карборатори,и за момент имаше ефект,но за кратко,което ме навейда на мисълта че проблема е в регулатора......но не съм сигурен.Мисля да го поразглобя и да пробвам да го почистя........Приемам съвети разни:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков
Отговорено (Редактирано)

Благодаря Ви много.Вече няма да му обръщам внимание толкова.Приемаме го за конструктивна особеност на модела.Друго си е като имаш сродни души. :blink: RoadRacer, непременно да споделиш като разбереш.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gax

И при мен трака, когато е студена и на празен ход. Не му обръщам внимание вече, защото четох коментари някъде в този форум, че с MOTUL не трака, а аз съм с Liqui Molly :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider
Отговорено (Редактирано)

И при мен трака, когато е студена и на празен ход. Не му обръщам внимание вече, защото четох коментари някъде в този форум, че с MOTUL не трака, а аз съм с Liqui Molly  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Може и да има нещо общо с маслото. В момента съм с Кастрол сложен преди 8000 км, и общо взето от скоро забелязах това тракане.

 

П.С. Моята трака при топъл двигател, по простата причина че като е студен се държи на над 1000 об/мин , а около над 1000 тракането не се чува :)

Редактирано от iSpider

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков
Отговорено (Редактирано)

>П.С. Моята трака при топъл двигател, по простата причина че като е студен >се държи на над 1000 об/мин , а около над 1000 тракането не се чува Точно, точно.Аз съм със Repsol пълна синтетика 10W 40 - съвсем нов купен от надеждно лице.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

на колко оборота си на празен ход като е загряла?и потреперват ли ти оборотите или стоят на едно място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков
Отговорено (Редактирано)

Седи като заковано на сивата черта под 1000 - по оборотомера си мисля че е 3/4 от 1000 т.е. 750, но не съм сигурен че е 750.Даже като включа разни консуматори се размърдва за малко и пак се заковава там.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather
Отговорено (Редактирано)

Седи като заковано на сивата черта под 1000 - по оборотомера си мисля че е 3/4 от 1000 т.е. 750, но не съм сигурен че е 750.

 

Даже като включа разни консуматори се размърдва за малко и пак се заковава там.

<{POST_SNAPBACK}>

ами точно там трябва да бъде и какво чуваш като седи на чертата- тропане?

и според теб от каде се чува ?

Редактирано от greenwather

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Може и да има нещо общо с маслото

Не се заблуждавайте няма нищо общо с маслото...потрайте малко ...ако има ефект версията на едно приятелче ше ви свирна да действате ! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tsolo georgiev

Абе колеги аз тая тема я за почнах с надеждата, че някои ще ми помогне да реша моя проблем с ниските обороти......и с евентуалното неработене на регулатора на празния ход......А вие куде я подкарахте с това тракане.......Тракането си е естесвено за тоя модел, приемете го и ще ви стане по лесно:lol: Още търс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tsolo georgiev

Абе колеги аз тая тема я за почнах с надеждата, че някои ще ми помогне да реша моя проблем с ниските обороти......и с евентуалното неработене на регулатора на празния ход......А вие куде я подкарахте с това тракане.......Тракането си е естесвено за тоя модел, приемете го и ще ви стане по лесно:lol: Още търся решение на мойта болежка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Абе колеги аз тая тема я за почнах с надеждата, че някои ще ми помогне да реша моя проблем с ниските обороти......и с евентуалното неработене на регулатора на празния ход......А вие куде я подкарахте с това тракане.......

 

Тракането си е естесвено за тоя модел, приемете го и ще ви стане по лесно:lol:

 

Още търся решение на мойта болежка    :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

aми ти да беше казал от каде си па да се пробваме да ти помогнем :lol: попълни си профила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков
Отговорено (Редактирано)

greenwater, тракането е нещо на дизел - само че много по тихо - не може да го усетиш в града, а вечер като паркираш.Не мисля да е от повдигачи, защото изчезва при повишаване на оборотите.tsolo, извинявай, аз отклоних темата, но пък за мен получих все пак доста информация. Просто ми се стори, че моя случай е подобен ама явно не е.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest civic1.5
Отговорено (Редактирано)
:rolleyes: Фенове не знам как ви тракат колите ама главите Ви тракат ли :blink::):) аз сам с масло мотул и скоро ми реголираха хлабините на клапаните и двигател4ето марка като котенце / абе глезете ги тия коли поне си заслужават/ както знаете наще коли не са сас саморегулиращи се клапани и са нуждаят от реглаж, когато са студени хлабините са по големи и за това са по шумни като се стоплят утихват, и с Ямахата ми е така ама и вземам душата :) Редактирано от civic1.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

главите Ви тракат ли

...а ти четеш ли изобщо за какво говорим...??!!

Омбре каза,че си е така,ама от кво,не се знае,иначе отдавна да го е оправил.Разглобявал е до дупка и пак трака.

...мислиш ли че ако шумът е от хлабави клапани...Омбре няма да го усети.... :rolleyes:

...или пък ако е от масло няма да изчезне при следваща смяна с друго масло с различен вискозитет примерно....! Я помисли малко преди да пишеш !

Малко им трябва на хората да хукнат да сменят масла и да ръчкат клапани с надеждата да им "мърка мотора" ! :blink:

Пак повтарям и затретвам претракването в ниските обороти/м/у 850-1200 някъде/..приблизително ...не е резултат от марка масло или хлабави клапани !!!!!!!!! Тия неща вече са проверени при мен двукратно !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tsolo georgiev

Тракането, и аз го усетих преди месец, както казваш при паркиране вечер, когато всичко е тихо и спокойно:) .....Но не ми прави впечатление щото не ми звучи нестественно;)..............А относно профила,не съм го популнил щото не знам как става,а и не мислех че е толкова важно,за да сподели човек проблема си......с МПС -то си. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pepi

Тракането е от кобиличния механизъм на клапаните /металическо чукане при студен двигател е по силно/ и няма спасение. Аз вече го приех и изобщо не ми пука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Тракането е от кобиличния механизъм на клапаните /металическо чукане при студен двигател е по силно/ и няма спасение. Аз вече го приех и изобщо не ми пука.

<{POST_SNAPBACK}>

не е това, а по-горе описаното от колегите - много тихо тропане, което се чува само вечер в гаража :D четвърта година слухтя от къде идва и не мога да усетя, чува се само в купето, до коша не се долавя :D взех да свиквам с него, а и установих че при всички от 6-тата генерация го има, явно си е някакъв шум, който не са успели да изолират към купето :D Хич да не ви пука, това да е, ако знаете как тракат на хората колите- ще оглушеят, а ние сме взели да острим уши като немски овчарки нощно време, за да чуеме нещо по-така :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Абе чета тука и ми дойде една идея.Я някой колега с 6 ген. като чуе този шум(в гаража или където и да е) да натисне докрай съединителя и задържи,и да види дали изчезва този шум.Просто за проба.А roadracer-a знам на къде бие ама айде като извърши процедурата да каже дали е от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Venci
Отговорено (Редактирано)

И аз се бях притеснил отначало, но вече не ми прави впечатление. Колата върви перфектно. Между другото съм с Мотул. Поддържа си обороти нормално, всичко е 6, като изключим задкормилното устройство де :D ! Проверих току що- трака и със съединителя до долу и изкл. от скорост и на скорост. Ходи колата на преглед при единия от Дидовците във Варна, само не знам кой, понеже друг човек я закара(нямах време). Та той казал, че няма проблеми и аз му имам доверие.

Редактирано от Venci

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Абе чета тука и ми дойде една идея.

Я някой колега с 6 ген. като чуе този шум(в гаража или където и да е) да натисне

докрай съединителя и задържи,и да види дали изчезва този шум.

Просто за проба.

А roadracer-a знам на къде бие ама айде като извърши процедурата да каже дали е от това.

<{POST_SNAPBACK}>

Този шум е от първичният вал на скоростната кутия,като натиснеш съединителя и утихва.Ние говорим за леко тракане при загряла кола и 750-1200 оборота,после не се чува..Човърка ме нещо ролката на ангренажа,ама слушам Омбре и си карам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

поне 2 пъти сменям ролка вече - не е от нея,това е глухо тропане сякаш се чува от картера,вероятно си е просто работата на буталата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Идеята ми беше да не е от нормалната работа на ск.кутия.При 6 ген. проблемът с лагерите на първичния вал не толкова разпространен както 5 ген.Съмнявам се, че на толкова колеги са им тръгнали кутиите нали :) Някой да пробва ей така за спорта.Като чуе шума натиска докрай съединителя и слуша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

поне 2 пъти сменям ролка вече - не е от нея,това е глухо тропане сякаш се чува от картера,вероятно си е просто работата на буталата :)

<{POST_SNAPBACK}>

Поне ме успокои да не се набутвам с ролка!Иначе нощем като е тихо направо откачам от този шум и съм решил да ровя до край :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest J&D
Отговорено (Редактирано)

Не разбирам от колегата Тсоло, за какви обороти става дума. Оборотите при свободен ход на двигателя са си поначало ниски. Мисля 750 +/-50. А по втората тема - май така се получи - и при мен сякаш работи дизел (същия стил). Тракането НЕ спира при натискане на съединителя. Но някак не ме дразни. Ако това е компетентно мнение - здраве му кажи :)

Редактирано от J&D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest relentless

И ако трябва да си припомним какво бе в началото :) :

 

Здравейте, колеги имам Civik 98 1.4is  D14A4 .Същият има проблем с ниските обороти. Просто работи на много ниски обороти,и се мъчи, проблема май е от регулатора на празния ход.....Интересувам се от къде мога да си го намеря?

 

Предварително благодаря.... :)

<{POST_SNAPBACK}>

Аз също имах ниски обороти на празен ход при загрял двигател (D15Z6).

Имам един винт за регулиране на оборотите - намира се встрани до дроселовата клапа. Бая се озорих докато го открих в няква документация, която беше за друга Хонда, но се оказа че при мен нещата са идентични.

Развих 1/4 оборот - карах един ден - оборотите се вдигнаха, но недостатъчно. Развих още 1/4 - сега са приемливи.

Засякох разхода - в нормите е.

Успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN
Отговорено (Редактирано)

А дали може и при мен да е нещо подобно?Като загрее стрелката леко играе и понякога се усеща едно леко претрепване на мотора (то и тогава най-много се мести стрелката). Преди да загрее пък я няма никаква над 2500-3000 оборота.Другото нещо което ме дразни е, че при пускане на газта и освобождаване от скорост (или на място при подаване на газ и махане на крака от педала) стрелката на оборотите пада почти до 0 и после се вдига до където си стои на празен ход.

Редактирано от OXYGEN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRACING

поне 2 пъти сменям ролка вече - не е от нея,това е глухо тропане сякаш се чува от картера,вероятно си е просто работата на буталата :D

<{POST_SNAPBACK}>

Майна, да не си забравил някои дълъг болт в картера. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

той не е отварян бре :D а и като казвам "тропане", то е толкова тихо че едва се долавя при пълна тишина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest purkinie

Иваило Петков,при мен е сащото-като е загрята колата оборотите са около 750 и се усеща някакаж шум,подобно на цъкане.Единмаистор ми каза тожа е нормално-така са работили дюзите през които преминавал високощ4естотен ток?извинете ме,ако сам некомпетентен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...