Jump to content
Guest Piti

Искам малка консултация

Recommended Posts

Guest Piti

Става дума за следната ситуация...Набирам си аз сивичето (с мотор D15B2) до към 160 км/ч на 4-та предавка и минавам на 5-та предавка, но макар и с натиснат педал на газта до край, колата почна да губи скорост :D Малко по-късно минах на 5-та при около 130 км/ч, и пак отказа да "набира" повече и скоростта почна да пада!? ;) Ето за таз ситуация ми се ще да ме просветите...Имам ли поводи за притеснение и на какво би могло да се дължи това?!Дали защото горивото в резервоара бе на привършване?!Догадки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

горивото ако беше на привършване щеше да почне да прекъсва.. не е товаявно бая зор виждаш докато стигнеш на 4-та до 160. Според мен, нещо не ти е наред двигателя и на високи обороти е много зле. Отсочи до някой разбираш майстор. Ако си беше написал в профила откъде си, можеше да те опътим директно към някой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Piti

горивото ако беше на привършване щеше да почне да прекъсва.. не е това

явно бая зор виждаш докато стигнеш на 4-та до 160. Според мен, нещо не ти е наред двигателя и на високи обороти е много зле. Отсочи до някой разбираш майстор. Ако си беше написал в профила откъде си, можеше да те опътим директно към някой.

<{POST_SNAPBACK}>

Яхаа...

Знаех си, че не може да е от липсата на достатъчно гориво...

Лошото е, че тъз работа не се бе случвала досега :D

 

P.S. Актуализирах профила си!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

може на високи обороти да е зле, ама на средни е още по-зле, щом минава на 5та предавка, където оборотите са по-малко, и колата спира да ускорявапо принцип по-ниските предавки са за по-голямо ускорение. и стигаш на 4та, където ускорението е минимално - и като включиш на 5та и ускорението става негативно. просто мощността е функция на въртящият момент и оборотите. Да кажем, че въртящият момент е един и същ, и дори и леко да се увеличава, но оборотите падат повече и така се получава, че на 5та предавка имаш по-малко мощност, отколкото на 4таНо колата ти е достатъчно мощна, че да ускорява и на 5та предавка. Освен ако не говорим да изкачваш витиня с каравана закачена отзад.Ако говорим за равен широк път и празна кола, значи колата ти има някакъв проблем. D15B2 имат проблем да вдигнат над 200, но до 180-190 карат без проблеми. Дори и D13-ките ускоряват смело над 160 км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Piti

Така...Има малко развитие по въпроса ми...Ходих при един майстор у наше село, ползващ се тук с широка популярност...Та според него проблема се крие в "задръстването и замърсяването на цедката на бензиновата помпа" ;):D Заради това моторът се измъчвал...И сега изчаквам да ме привикат и да поработят по въпроса, щото ся баш са заети с едни луксозни возила... Вие какво мислите относно становището на този майстор? Има ли резон да е от това?Поздрави от мен!Лек ден на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

доста вероятно е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Първо горивен филтър , въздушен, свещи и центровка (свещи NGK) след това търсиш друго. Ако сте минали през това , значи може да е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Piti

Първо горивен филтър , въздушен, свещи и центровка (свещи NGK) след това търсиш друго. Ако сте минали през това , значи може да е така.

<{POST_SNAPBACK}>

Минахме през всички тези работи още на първо четене, макар да знам, че тези консумативи са нови.

Свещите също са нови, но не са NGK. Това възможно ли е да е предпоставка за упоменатият проблем? :D

 

Според визираният майстор, когато в резервоара има наличие на малко количество гориво се засмукват всевъзможни боклучета и прочее и така въпросната цедка се "задръствала" !?

 

Споменавам това, просто за да добиете малко по-ясна картинка по случая... ;)

 

Очаквам още ваши коментари по темата, а също и по въпроса "дали ще е по-добре да хвърля сегашните свещи в най-близкото кошче за боклук и да ги подменя с нови, NGK такива?"!...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

резервоарите на хондите са пластмасови, това не е москвича като возиш торбите с джибрите в багажника и да изгние резервоара и да влязат боклуци вътреединствено може от бензиноколонките да влезе - но и те имат цедки да си пазят помпите, че са им много скъпи. така че ме съмнява да има боклуци в резервоара ... но не е невъзможно, разбира се!първо бих сложил истински японски свещи като за тази кола, тогава бих отворил резервоаравсе си мисля, че ако има боклуци, дето да запушват помпата, ще почне да ти придърпва, а не да върви по-малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

има и една малка вероятност да ти е изгърмял регулатора за наблягане :D на бензина ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Piti

има и една малка вероятност да ти е изгърмял регулатора за наблягане ;)  на бензина ;)  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ъъъ ;)

Какво казваш?

Какво имаш предвид?! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest triegger

То ако имаш боклуци които дръстят цедката няма да върви нито на трета нито на четвърта за пета няма да говорим.Мисля че жоро бул е на прав път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

az sam na su6toto mnenie s kolegata joro_bul 4e ima6 problemi s regulatora na nalqganeto proveri go!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Колега аз бих те посъветвал ако този така наречен майстор не е виждал японска кола не му давай да се учи на твоята точно това не е като да направи основен ремонт на москвич отстрани на магистралата по-добре дай повече пари за бензин или каквото е там гориво ама да ти пипне колата човек който разбира. Не мога да ти дам съвет за проблема имам отскоро моята хонда и аз имам проблем със моята машина но мисля да се доверя на сервиза на Омбре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Пич тая кола правил ли си и някви ремонти по двигателя ? Нещо биела да е чупила ?! Щото аз имам съмнения, че тоя проблем може да се окаже много сериозен ! Една забележка и от мен ! Много е важно при кой майстори си караш колата защото аз такова дърво изядох, че ми се реве още :drunk: Чувал съм за този Омбре ама аз лично нямам представа такаче разпитай колегите от кой са доволни.... ако не си оправил още колата казвай :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Абе ти при кой майстор отиде.Ако е регулатора 6те си проли4и с манометър и на место.Дали е цетката на в резервоара се проверява. Да ти зака4ат един манометър така 4е да го визда6 и бягай да тества6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

Как се държи колата на ниски предавки - ускорява ли добре през целия оборотен диапазон??? Ако на 2ра вдигаш 90км/ч лесно, ако на 3та и 4та също стига в червеното (ако имаш оборотомер) безпроблемно и само на 5та не иска би трябвало да е от скоростната кутия (колкото и невероятно да ми изглежда). Ако имаш проблем и на другите предавки кажи при какви обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...