st1nki4a 13 #1 Публикувано 15 Февруари, 2011 Здравейте, колегиНаскоро сложих лети джанти на бегачката и почнаха да ме дразнят ръждясалите спирачни апарати и барабани. Мислия да ги боядисам обаче се чудя с каква боя да стане това, понеже нали се нагряват и да не се излющят след някоя друга седмица. Дайте мнения и идеи как сте го правили вие Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueLude 4 #2 Отговорено 15 Февруари, 2011 разглобявашпесакоструйка и после прахово боядисване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sektant 0 #3 Отговорено 15 Февруари, 2011 има огнеопорни спрейове които издържат до 200 градуса на ''Вери Лел'' към 10лв струват мисля,но прочети инструкцийте отзад че след пръскане се нагряват до към 90-100 градуса за да хване боята Но и с обикновен спрей и отгоре лак и мисля че и с него няма да имаш ядове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st1nki4a 13 #4 Отговорено 15 Февруари, 2011 Аз си мислех да ползвам тая боя Протекта 3 в 1 обаче не зная дали ще падне като се нагрее от спирачките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueLude 4 #5 Отговорено 15 Февруари, 2011 няма да стане така хубаво както с праховото боядисване ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #6 Отговорено 15 Февруари, 2011 Най важно е основата да е добре почистена, нетрябва да има ръжди и боклуци. Колегата Blue Lude добре предложи песакоструйка, но трябва да извадиш на предните апарати спирачня маркуч и после да обезвъздушаваш и т.н. В общи линий дано ти се занимава. Аз на 1-вата ми 5-чка барабаните ги изчистих добре с флекса след това намазах с преобразувател за ръжда и пръснах със спрей за 12 кинта, пробрела обаче се оказа не качеството на спрея а шупличките, който бяха задържали ръжда и отново изби та нищо не направих Поздрави и успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mishos85 2 #7 Отговорено 15 Февруари, 2011 с автолак също става,аз моите с такъв ги минах и няма мърдане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове