Jump to content
Guest greenwather

изходящи колектори

Recommended Posts

Guest greenwather

Колеги пред дилема съм кой от 2 та вида показани на снимките по долу да си взема ,ако може дайте някакво мнение.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

4-2-1 има повече обем. На 4-1 от 4 минаваш направо на 1, а на 4-2-1 прехода е по-плавен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

4-2-1 има повече обем. На 4-1 от 4 минаваш направо на 1, а на 4-2-1 прехода е по-плавен.

<{POST_SNAPBACK}>

абе туй го знам обаче тези на снимката 4-1 са малко странни приличат на 4-2-1 само дето се събират в 1 тръба много високо и според 1нет не са хубави само дето и той не е сигурен в това а само гадае ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4
Отговорено (Редактирано)

тва е колектора

Публикувано изображение

 

ко са 4уди6 толкова без да пробва6 не става

или тоя Публикувано изображение

видях го в багажника на Миамото :(

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

добреде ама оригинално колата си е с 4-2-1 та незнам каква е разликата толкова аз съм за 4-1 мое мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

тва е колектора

Публикувано изображение

 

ко са 4уди6 толкова без да пробва6 не става

или тоя  Публикувано изображение

видях го в багажника на Миамото  :D

<{POST_SNAPBACK}>

тва е колектора който и аз искам на горната снимка ама от де да го взема :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4
Отговорено (Редактирано)

Смени моторя и 6'ти намерим :(....... нали Рактив вкарва6 те немат ли или вземи моя стария сменяй фланеца и излитай

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather
Отговорено (Редактирано)
:D he то само това остана :Dаз ще изчакам Миамото да си сложи колектора в Събота и да даде компетентно мнение ,пък тогава ще поръчвам ;)нищо не е поръчвано за сега само се мотаме и на мене ми писна от чакане майната му на ractive верно готини са обаче нямам нерви да чакам някой хора да се накумят :( Редактирано от greenwather

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Ама мноо си информиран,за тея 400 кинта каде го одрънках няма как да каже 4е нема ефект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Ама мноо си информиран,за тея 400 кинта каде го одрънках няма как да каже 4е нема ефект

<{POST_SNAPBACK}>

е то при всички случай ще има голям ефект обаче въпроса тук е колко голям ще е ефекта , а и между другото колко е диаметъра на колектора в задната част 60 ка ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Темата е 4епкана многократно и не само в на6ия форум а именно колко е голям ефекта.Вие поне си имате Динамометър......Така 4е колко е ГОЛЯМ ефекта 6те се разбере ако си купи6 и замери6,вси4ко друго е предположения и докадки :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Темата е 4епкана многократно и не само в на6ия форум а именно колко е голям ефекта.Вие поне си имате Динамометър......

Така 4е колко е ГОЛЯМ ефекта 6те се разбере ако си купи6 и замери6,вси4ко друго е предположения и докадки  :(

<{POST_SNAPBACK}>

аз за това не се опитвам да чепкам темата излишно а посочих 2 снимки и просто питах за мнение по снимките а не по принцип .аз по принцип знам кое е добро ,но тук проблема е друг :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho
Отговорено (Редактирано)

Вчера сложих колектори от Д16з6...та значи мойте заводски бяха 4-1-1...грозна работа...а тези за 4-2-1...е от тях има голямо подобрение при условие че са заводски ...а ако бяха афтермаркет.....предполагам отвора на колекторите е по голям...тръбите са от друг материал...и т.н......та това което искам да кажа е че 4-2-1 са си екстра по мое впечатление..не можах да слезна 2-3 часа от колата ....има мощ и в ниските и в високите и мисля че ще си доволен...но не знам как е да си с 4-1 :(

Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

4-2-1 е най-доброто за цена + производителност, всеки може да си поръча да му направят и няма да му се вържат повече от 200-250 лв. По мое мнение 4-1 ще са малко по-добри за високите обороти. А за 4-1 си заслужава само модела с дългите тръби, а тези със скъсените може да не са по-добри и от моите 4-2-1.Даниеле, ако не можеш да си поръчаш колектор до 300 лв. хвани си направи един, поне графики и доказателствата ги имаш за ефективността и няма какво толко да му мислиш. Ако пък имаш пари и можеш да си го позволиш няма да пускаш тези теми, а щеше да си поръчал вече един истински 4-1 без много да му мислиш за цената :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRACING

Колеги пред дилема съм кой от 2 та вида показани на снимките по долу да си взема ,ако може дайте някакво мнение.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

<{POST_SNAPBACK}>

Колега,ако имаш възможност,купувай(или си прави)колектор 4-2-1 без да се замисляш!А моят аргумент е,че на мотоциклетите за рейсинг,или на спортните предназначени за улиците се качват тези колектори,все пак технологиите там изпреварват тези на автомобилите с ГОДИНИ.Имал съм мотори и от четирите японски дракона,и при по силните от тях е имало такива колектори.Успех и пълна газ :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Пичове виждам,че всеки се изказва в тая тема...къде подготвени,къде неподготвени :D Аз не съм много в час със силовия тунинг,но четат тук,че от колктор като този който аз поръчах нямало да има ефект.Тръгвам по пътя на логиката....моя колектор оригинално е 4-1,поръчах си пак 4-1.Новият колктор е с по-голям диаметър и на четирите тръби и там където преминава в едно,самите четири тръби също са по-дълги от оригиналните.Е питам аз защо няма да има ефект???Вярно,че при колктор като на Драгич ефекта ще е по-голям,но такъв за моята кочина не се предлага или поне от по-евтините няма ;) Ако някой от вас си мислят,че като сложат един хедърс и колите им ще станат някви ракети дълбоко се лъжат :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest marto_1

ха ха ха,това беше хубаво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest viTec

Пичове виждам,че всеки се изказва в тая тема...къде подготвени,къде неподготвени :D Аз не съм много в час със силовия тунинг,но четат тук,че от колктор като този който аз поръчах нямало да има ефект.

Тръгвам по пътя на логиката....моя колектор оригинално е 4-1,поръчах си пак 4-1.Новият колктор е с по-голям диаметър и на четирите тръби и там където преминава в едно,самите четири тръби също са по-дълги от оригиналните.Е питам аз защо няма да има ефект???Вярно,че при колктор като на Драгич ефекта ще е по-голям,но такъв за моята кочина не се предлага или поне от по-евтините няма :) Ако някой от вас си мислят,че като сложат един хедърс и колите им ще станат някви ракети дълбоко се лъжат :P

<{POST_SNAPBACK}>

Кажи им ГО !!!;););)

Аз мисля да Почна в последствие с като на дидо Колекторите и да и малко по малко да сложа турбо ама дали ще има ефект кажете вие :P:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

тази тема май се повтаря за 3-ти или 4-ти път... ;):):D:P;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

тази тема май се повтаря за 3-ти или 4-ти път... :P  ;)  ;)  ;)  :)  :)

<{POST_SNAPBACK}>

ами повтаря се защото някой не четат какво съм писал горе а само умуват :D само миамото отговори като хората :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

понякога така става :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Току що се връщам от сервиза.....днес сложих колектора и тествах.Ефект определено има,но не очаквайте както казах да излетите.Имайки в предвид,че все още съм със стандартна генерация очаквам ефекта да е по-голям след като сложа новата.На въпроса на greenwater....4-1 е твоя колектор вече съм на 100% убеден :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

мерсаж за инфото колега ,Миамото ти си пич ,наздравеее :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
Отговорено (Редактирано)

мерсаж за инфото колега ,Миамото ти си пич ,наздравеее :P

<{POST_SNAPBACK}>

Ох и аз ще добавя едно голямо наздравеее :):bg::P но се замислете какво може да стане от колите ви с парите които ще вложите за генерация и чип ( евентуално ) , всместо силов тунинг , не знам според мене , първо силовия пък тогава леките плмюсове от всичко това :P не че няма плюсове , нека не съм рабран неправилно , ама както казвате 500 лв за една генерация и еди колко си за чип , стува ми се прекалено за макс ефект 20-макс 30 коня !!!

Не знам , все пак си мисля , че вече много хора трябва много сериозно да се замислят дали изобщо плащат оправдана стойност за конете които ще качат или само се залъгват от това което правят , в сравнение това което действително магат да направят , или просто им се иска , ама ще плащат повече за да не рискуват :P:P:whistle: Може да съм много краен , но историята е показала много показателно , че именно крайностите са показали резултат отколкото " временните " подорбения и " леките " ( пак ) подобрения :D

П.П. Дано да е наздраве , абе как ще не е бе , наздраве пичове :D

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

Ох и аз ще добавя едно голямо наздравеее :bg::P:P но се замислете какво може да стане от колите ви с парите които ще вложите за генерация и чип ( евентуално ) , всместо силов тунинг , не знам според мене , първо силовия пък тогава леките плмюсове от всичко това :P не че няма плюсове , нека не съм рабран неправилно , ама както казвате 500 лв за една генерация и еди колко си за чип , стува ми се прекалено за макс ефект 20-макс 30 коня !!!

Не знам , все пак си мисля , че вече много хора трябва много сериозно да се замислят дали изобщо плащат оправдана стойност за конете които ще качат или само се залъгват от това което правят , в сравнение това което действително магат да направят , или просто им се иска , ама ще плащат повече за да не рискуват :):P:whistle: Може да съм много краен , но историята е показала много показателно , че именно крайностите са показали резултат отколкото " временните " подорбения и " леките " ( пак ) подобрения :D

П.П. Дано да е наздраве , абе как ще не е бе , наздраве пичове :P

<{POST_SNAPBACK}>

 

 

И аз съм на твойто мнение ;)

Но няма да е лошо да се излиза с конкретни предложения.Тоест много хоро си правят и знаят как да бутнат хонделините ма си траят и влизат в НЕОБРАЗУВАТЕЛНИ спорове

Е за тва се кефя на демона 1нет и другите дет не им писна да обясняват едно и също

 

П.С. Иначе наздраве :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

мерсаж за инфото колега ,Миамото ти си пич ,наздравеее :P

<{POST_SNAPBACK}>

Ох и аз ще добавя едно голямо наздравеее :):bg::P но се замислете какво може да стане от колите ви с парите които ще вложите за генерация и чип ( евентуално ) , всместо силов тунинг , не знам според мене , първо силовия пък тогава леките плмюсове от всичко това :P не че няма плюсове , нека не съм рабран неправилно , ама както казвате 500 лв за една генерация и еди колко си за чип , стува ми се прекалено за макс ефект 20-макс 30 коня !!!

Не знам , все пак си мисля , че вече много хора трябва много сериозно да се замислят дали изобщо плащат оправдана стойност за конете които ще качат или само се залъгват от това което правят , в сравнение това което действително магат да направят , или просто им се иска , ама ще плащат повече за да не рискуват :P:P:whistle: Може да съм много краен , но историята е показала много показателно , че именно крайностите са показали резултат отколкото " временните " подорбения и " леките " ( пак ) подобрения :D

П.П. Дано да е наздраве , абе как ще не е бе , наздраве пичове :D

<{POST_SNAPBACK}>

тино при мен знаеш че нещата са пипани и то доста и за това полек ,полек аз стигнах и до колектори.

верно е че това което ти направи е яко обаче колко ще издържи ? ей това е според мен най-важното . защото тая степен на сгъстяване е изрудия а доколкото разбирам вие продължавате да работите в тази насока .

и ако не е тайна колко излезе до тук?

не ми казвай че е ефтино .

все пак аз а и повечето тук не правим коли за състезания а за всеки ден а това е нещо много важно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

ама както казвате 500 лв за една генерация и еди колко си за чип , стува ми се прекалено за макс ефект 20-макс 30 коня !!!

Тино,ако за тая скромна сума мога да се качат токова коне...........незнам вижда ми се нереално.Нека Демона каже колко пари е налял за да изкара долу горе 30 коня.Мисля си,че са доста повече,не мислиш ли???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

до колкото си спомням Тино отвя Демона (че и всички нас) БЕЗАПЕЛАЦИОННО на пистата, а не вярвам да е дал повече пари от посочените, но ако има желание ще каже :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Я кажете в крйна сметка Tino какво е направил с неговата щото има и такива като мен които все неразбрали, все нечули....... :bg::whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

до колкото си спомням Тино отвя Демона (че и всички нас) БЕЗАПЕЛАЦИОННО на пистата, а не вярвам да е дал повече пари от посочените, но ако има желание ще каже :whistle:

<{POST_SNAPBACK}>

че тук никой не спори че Тино ни е отвял :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Искам да синтезираме нещата и да задам и аз въпроси !!! Оригиналните колектори на д16а9/8 на СиАрЕкс са 4-1 , интересува ме дали пасват на главата на д15-ката и диаметъра какъв им е ?Оригиналните колектори на д16з6 ( и кои още други двигатели ) са 4-2-1 , пасват на д15-ка и също ме интересува диаметъра им :bg: Кво пак мене почнахте да ме чепкате :whistle: направих си сивика за да ме радва максимално и за да радвам и аз хората !!! да времете което ще издържи двигателя ми здрав ще е по-малко евентулно ( казвам евентуално защото аз по улиците и пътищата няма да карам нон стоп на ръчка , във високи обороти и т.н. , а това са предпоставките да се супи нещо !!! ) от колкото ако нарпавя пълната процедура , която Демон-а ( той е платил може би най-много защото така е решил , така е искал , това задоволява желанията му ) и други колеги са я направили и постигна същия резултат който постигнах със силовия ( ако може така да го нареча ) тунинг по двигателя ми !!! а като се счупи ще се поправи , тва да не е VTi-ка или някакъв капрвизен двигател , че да няма части , да са скъпи и да не се намират !!! с около 500-600 лв сменям всичко по него от раз !!! не си мислете ,че съм бъкан с пари и това за мене не са пари , но повечето от нас са взимали заеми , кредити за да си купят , направят или квото и да е колата си :D Айде стига офф топик , ако толкова ви вълнува тази тема да направим една отделна и да си говорим !!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Миамото, и аз го гледах този колектор и съм ужасно настроен кум него. Причините са следните:1. първичните тръби са ужасно къси. спортните 4-1 са с тръби от порядъка на 80см.2. от 1 следва че ако искаш ефекта на резонансно пълнене от тоя колектор ти трябват нечовешки обороти.... говоря за на 10-12000 което е безумно за сток двигател.3. дължината на тези първични тръби е подходяща за 4-2-1, но там вторичните тръби също играят важна роля в разпространението на сгъстителните/разредителните фронтове и групират цилиндрите.4. този колектор много наподобява фабричния, което донякъде е добре, но за целите на "силов" тунинг просто е недостатъчно според мен.хубавото е, че све пак си доволен. но 4-2-1 или 4-1 с голяма дължина ще се отрази по-добре от този..... всичко обаче е компромиси и аз уважавам мнението и решението ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

....моя колектор оригинално е 4-1,поръчах си пак 4-1....

<{POST_SNAPBACK}>

Ето значи каква е разликата между D16A9 и D16Z4, D16A9 е 4-2-1, като 4те тръби (които са един блок, чугунен) са по-къси, събират се по-рано от този колектор. Но до катализатора или първото гърне стига двуцевка, доста е дълга - и нейният ефект липсва при този колектор. Но полза има голяма от по-големите тръби - и сигурно са го сметнали правилно. Докато не се измери на дино, нищо не може да се каже само с гледане, без дори да имаме и размерите (не че и да ги имаме можем нещо сигурно да кажем)

 

Иначе моето мнение много съвпада с на Емо над мен.

 

И не на последно място, честито на Дидо, неговия Рекс леко но безотказно напредва и става един от най-добрите в България!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

двуцевка, доста е дълга - и нейният ефект липсва при този колектор. Но полза има голяма от по-големите тръби - и сигурно са го сметнали правилно. Докато не се измери на дино, нищо не може да се каже само с гледане, без дори да имаме и размерите (не че и да ги имаме можем нещо сигурно да кажем)

Размерите ориентировачно ги свалих и сметките и симулациите показват че ще се представи по-зле от 4-2-1На мен това ми беше достатъчно да забравя за този колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Миамото, и аз го гледах този колектор и съм ужасно настроен кум него. Причините са следните:1. първичните тръби са ужасно къси. спортните 4-1 са с тръби от порядъка на 80см.

Емо,ако можех да си взема колектор с 80см дължина щях да го направя.Простата причина е,че за такъв истински цените са зверски.Толкова са ми възможностите,сори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon
Отговорено (Редактирано)

ама както казвате 500 лв за една генерация и еди колко си за чип , стува ми се прекалено за макс ефект 20-макс 30 коня !!!

Тино,ако за тая скромна сума мога да се качат токова коне...........незнам вижда ми се нереално.Нека Демона каже колко пари е налял за да изкара долу горе 30 коня.Мисля си,че са доста повече,не мислиш ли???

<{POST_SNAPBACK}>

:lol:

........а и ауспух + чип не са 20-30 коня, а 10 макс 20, зависи от автомобила като цяло.

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon
Отговорено (Редактирано)

до колкото си спомням Тино отвя Демона (че и всички нас) БЕЗАПЕЛАЦИОННО на пистата, а не вярвам да е дал повече пари от посочените, но ако има желание ще каже :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Не се връзвам на подобни неща по принцип, но отвя е силна дума, по-скоро пича си ме би. Не беше толкова голяма разликата, за да е отвя, имаше и клипче с линк някъдет тук по форума може да се погледне от който го интересува точно за разликата. Истината е, че и аз се пуснах без грам подготовка на това състезание, бях отишъл по принцип само да гледам и ако се бях готвил можех да намаля тази разлика! Но от подобен разговор няма смисъл, както съм се явил така съм се представил :lol: Тук сме се събрали за едно всички, ще се радвам да се появат още колеги с D15-ки дето да ме бият. Освен това аз не си правя автомобила да съм пръв, а да му се радвам, другата съществена разлика е в килограмите. Поне за момента няма D15-ка с повече мощност на колелата или поне не се е измерила и не го е показала.

Нищо лично, просто понякога се прекалява с думите и преразказите на случките. Със сигурност автомобилите с мотор като моя дето са тук и ще ме бият отново на 400 метра са на Тино и Емо за сега. Дерзайте колеги, добавете и вашите, аз ще се искефя, но не се дразня понякога като се прекалява с думите....

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

На мен още не ми е ясно или не съм разбрал , ще има ли полза от тези оригинални колектори или не ??? и също така , колекторите от СиАрЕкс стават ли на сивик-а на главата или не ??? защото ако има полза ще търся и двете разновидности и ще вида от коя от двете има по-голям ефект и един хубав ден като ги имам парите ще дрънна на бат Демон-а да ме заведе при кой да си ги направя :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon
Отговорено (Редактирано)

От късите 4-1 на снимката ще има ефект, но според мен ефекта ще е по-добър при истински 4-2-1 дори и правени като моите. А дългите 4-1 са може би най-добрия избор за високите обороти, но разликата ще е в няколко коня, ако в цената е няколко стотин лева, май пак не си заслужава :lol: Тино обади се бате като решиш, насреща съм :lol:

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...