competition 2 #1 Публикувано 10 Февруари, 2011 От доста време съм с афтърмаркет фарове тип "devil eyes" и все се канех да си ги направя така, че като съм на дълги да остават да светят и късите светлини.Но скоро ще съм с ксенон на късите и се чудя по какъв вариант да ги направя.Имам две идеи, но и при двете ще се получава леко изгасване на късите при смяна на дълги.Дадоха ми идея за реле което забавя "+" със съпротивление от 87А към 87, но пак има вероятност да гасне леко.Целта е да пестя баластите, да не ги тормозя постоянно да палят при смяна на светлините.На фолксвагените знам, че имат една пластинка, която се слага и се оправя проблема, но на Сивика гледах из мануала и никъде няма предвидено точно за тази цел място има си двата бушона за ляв/десен фар.Колата е Сивик 92-95 и е с постоянен "-"Предполагам има вече фенове които са си ги направили да светят къси и дълги заедно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #2 Отговорено 10 Февруари, 2011 аз си сложих един допълнителен прекъсвач от които се включват само късите и си светят постоянно ,дългите си остават с нормално превключване от волана.не е много добро решение но върши работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
competition 2 #3 Отговорено 10 Февруари, 2011 И този вариант с отделно копче го мислех, но нещо не ме радва и за това докато мисля и ровя в нета търся и точно предложение Благодаря, че си опитал да помогнеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
competition 2 #4 Отговорено 10 Февруари, 2011 Най-близкият вариант до който стигнах днес бе да взема постоянен + от габарита към релето и щеше да се получи следното цъкам първата степен на габарит свети само той, цъкам 2-ра степен на къси/дълги после свети всичко.После за да се върна само на габарит трябва да изгася фаровете напълно понеже като върна от къси на габарит ще остават да светят и късите.Това беше варианта с който най се примирих но искам да видя кой какво мнение може да даде.А и не съм в час с токовете,а тук има доста които разбират Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prisoner 2 #5 Отговорено 10 Февруари, 2011 Колега не разбрах мн добре какво си направил с фаровете,но май си с две отделни крушки за къси и за дълги.Аз бях с angelaeyes с ксенон на късите и като включа къси изгасваха дългите.Проблема го реших с две релета,по 4лв/бр взима се плюс от акумолатора,към релето.Аз отидох при един еладжия и му обясних,че искам да ми светят къси и дълги заедно.Взе ми 10лв за работа и 10лв за релета и половин час работа(най лесния вариянт). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове