Jump to content
Guest ADH-Honda

Табло - как се сваля

Recommended Posts

Guest ADH-Honda

Искам да махна лицевата част от таблото на Сивик 5-а ген., поради една единствена причина - тая пластмаса е изпожулена около дупката за радиото и това ме дразни. Трябва да се пребоядисва, въпроса е КАК - дали е по-добре на място както си е на таблото (като много внимателно трябва да се олепи с хартиено тиксо отстрани да не се опръска, нещо което ме съмнява да стане...) или тая пластмаса трябва да се сваля задължително ? Питам, защото много хора вече са пребоядисвали тези пластмаси, да споделят как са го направили.И второ, ако трябва да се сваля - КАК се сваля ? :rolleyes: Къде и колко болта има, въобще... обяснете.Търсих из архива за подобни теми, но нищо ненамерих ;) А съм сигурен че темата е коментирана, но...PS: ето за тази пластмаса става дума (оградената с червено):

post-7-1146725561_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia
Отговорено (Редактирано)

Имаш 9 болта, по спомен мисля че бяха тези....

Публикувано изображение

Трябва да махнеш отгоре таблото за километража, касетофона, отдолу под волана кората където са ти бушоните и после с една малка отвертка кръстачка действаш! Доста е неудобно, успех! :rolleyes:

Редактирано от shestia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Madgo

Sorry, че се намесвам в чужда тема, но имам едно питане. Някой знае ли как се сваля панела за управление на парното на Сивик 5г? Изгоряла ми е една крушка и мноо ме дразни. Аз се опитах, но стигнах само до сваляне на плъзгачите и ме беше шубе да напъвам.Марси предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZERO

Sorry, че се намесвам в чужда тема, но имам едно питане. Някой знае ли как се сваля панела за управление на парното на Сивик 5г? Изгоряла ми е една крушка и мноо ме дразни. Аз се опитах, но стигнах само до сваляне на плъзгачите и ме беше шубе да напъвам.

 

Марси предварително!

<{POST_SNAPBACK}>

http://www.honda-tech.com/zerothread?id=661308 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Шестия, благодаря ти за подробното описания. Като гледам, бая играчка си е, та май на място ще се боядисва (без сваляне) ;) В този ред на мисли Madgo - вече ми се налага да свалям управлението за парното. В линка който "ZERO" е дал е обяснено много хубаво, само да обобщя: за да махнеш парното, първо махаш барчето, след това разкачваш на парното двата куплунга (един голям и един малък) и жилото (под жабката се намира някъде) от управлението... Самото управление за парното се държи на три болта - два в предната част отдолу на управлението на парното (за да ги отвиеш, трябва да бръкнеш с дълга отвертка отдолу, като си махнал барчето и радиото ще видиш на металния скелет на който се държи цялото табло че има едни правоъгълни отвори които са направени за да минава отвертката от там; кофтито тук е че трябва да нацелваш на интуиция с отвертката самите болтове, нямаш видимост ;) ) и третия болт е в дъното (по средата на парното) - той е лесен. Един съвет от мен - така и така ще махаш парното и ще заничаш под жабката за жилото - вземи и смажи пластмасовите механизи (те служат за превключване на топъл и студен въздух) с най-елементарна смазка за механика (вазелин някакъв). Затова говоря: ЦЪК. При мен те бяха направили "проблем" - с годините се пълнят с боклуци и не се движат толкова лесно, трябва да се смажатиначе идва кофтия момент, при който трябва с повече сила да боравиш с плъзгача за топло/студено на управлението на парното, от което се чупи този плъзгач (от пластмаса е и си е паянтов общо взето). Така че - смажи ги тия неща, да не ти се налага след време пак да се занимаваш, недай боже да ти се налага да сменяваш цялото управление (че моята така си я купух, със счупен плъзгач). Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

За да си смениш крушките не е необходимо да се махат жила и да се разкачва парното.Махаш барчето и има само един болт,който държи пластмаста,която покрива крушките на парното.После се махат пластмасовите дръжки на плъзгачите и копчетата за превключване накъде да духа и с една отвертка се вади пластмасата и вече имате достъп до крушките.Ще пратя една снимка ако има нещо неясно.Само като се слагат трябва да се придържат фасонгите,защото влизат навътре като се натисне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia
Отговорено (Редактирано)

Шестия, благодаря ти за подробното описания. Като гледам, бая играчка си е, та май на място ще се боядисва (без сваляне)  :( 

<{POST_SNAPBACK}>

Е да играчка си е, но на място ако боядисваш си мисля че повече ще се изпотиш! :D Като изключим последната част(въпросния панел), всичко друго се разкача от колата за 5 мин., но тъй като болтовете на панела може досега никога да не са сваляни и са на много неудобни места, най-лесно ще ти е ако спреш пред местната железария и да опиташ да си намериш перфектната отвертка(къса с добър захват, без натиск да не изпуска), после лягаш и гледаш по картинката къде има болтова и се мъчиш. :D

Ако тръгнеш да боядисваш без да махаш, тогава сигурно отвътре ще трябва да облепиш цялата кола за да не изцапаш, като напръскаш после смятай сигурно една седмица няма да може да се качиш в колата, а също няма как да го докараш толкова качествено. Другия варянт е, ако не ти се занимава, да го облепиш таблото с фолио, тогава вече можеш спокойно да действаш без да сваляш нищо. ;)

Редактирано от shestia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Добре, а трябва ли да се сваля металната шейна на касетофона... или ако издърпам само касетофона, без шейната ..... имам ли достатъчен достъп до управлението на парното за да го сваля???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZERO

Добре, а трябва ли да се сваля металната шейна на касетофона... или ако издърпам само касетофона, без шейната ..... имам ли достатъчен достъп до управлението на парното за да го сваля???

мда,трябва да я свалиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda

Колеги, как се разглобяват врътките на парното? Някой стигал ли е до там? :) Изгоряла ми е крушката и си е дразнещо :) Издърпах 3те врътки но няма достъп до крушката... Целия панел ли се маха - пепелник, запалка, радио?И това за Англичанка, за да не отварям нова тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...