Jump to content
PERFEKTEN_33

Мнения относно малък проблем

Recommended Posts

Здравейте колеги. От известно време забелязвам, че колата ми бръмчи малко особенно (като трактор) на първа и втора предавка по- забележимо. Също така при свободен ход пак бръмчи, а като натисна съединителя бръмченето изчезва. Та .... се чудих дали някой не се е сблъсквал с подобен проблем и да има вече изграден опит в такава криза :) Не че няма да отида при майстор да ми я погледне, ама нещо им нямам много доверие (ще разглобят колата, ще я държат в сервиза поне 2 седмици и накрая ще ме рекетират с едно 300 кинта). Като пояснение мога да посоча модела на колата - Англичанка, 98г., D15Z8.p.s. И още нещо - има ли тук някъде показано как се маха проклетата лайсна на таблото имитираща махагон и как се сменят крушките на врътките за парното, че са ми изгорели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от скоростната кутия.Като натиснеш съединителя тои отделя двигателя от скоростната кутия и спира гадния звук.Така,че,ако си сменял съединител или си сигурен,че е здрав не го пипаи а поогледаи скоростната кутия.

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако звука спира напълно при натиснат съединител сигурно ще е гадния лагер на първичния вал. Странното е, че казваш "бръмчи като трактор", аз по-често го асоциирам с неприятно шумолене/стържене тоя лагер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,значи относно твоя проблем аз го имам същия така нареченото"присвирване на свободен ход" сменил съм съеденителя комплект и след време започна дасе чува този звук,колеги от форума ми казаха,че трябва дасе "цепи" скоростната кутия и дасе смени вътрешния лагер и проблема ще се реши,но на моменти ваопще го няма и реших за сега дане го пипам;) НЕЩО КОЕТО РАБОТИ НЕ СЕ ПИПА:)!:D!карам Д15З1 икономика 92година японка! от смяната на съеденителя съм изминал 4000 километра.Дано съм ти помогнал. САМО ХОНДА :honda::D:D:thumbs1::honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПЕРФЕКТЕН_29 , проблема е или в аксиалния лагер или на лагер на първичния вал на ск кутия.

 

Лампичките на врътките се сменя, като махнеш барчето и после свалиш самата конзолка на врътките. 2 лампички от малките.(то малките е общо понятия, като отвориш ще ги видиш).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лайсната се маха малко тудно внимавай че щепките и отзад лесно се чупят.Ако искаш да я махаш най добре го направи лятото като е топло че сега пласмасата лесно се чупи. :) А относно крушките на парното те са две и са без цокъл има ги на OMV 4.19 лева за двете.Процедурата е следната:-махаш касетофона и съответно "шеината" ако има такава долу в средата има винт развиваш го-махаш копчето за аварийните и подгряване на задното стъкло след което ги откачаш от буксите им зад тях също има по един винт-отстрано на конзолата от двете страни също има по един винт които отвиваш-под ръкохватката на ръчната има капаче махаш го там има два болта които трябва да се отвият-махаш "махагоновата" лаисна около скоростния лост-развиваш двата винта най отзат на конзолата с копчетата за прозорците-вдигаш леко конзолата с копчетата и махаш двете букси след което махаш и нея-след това свободно изкарваш челната конзола-на копчетата за парното от двете страни има по два винта развиваш ги и леко издърпваш напред колкото е възможно около 5 до 10 см-куплонгите на крушките се намират от двете страни на средното копче не се въртят проско ги дърпаш назад и готово И цялата тази процедура само заради две кушки ;) Не се коси и аз преди няколко дена я извърших защото не обичам нещо да не е както трябва :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ги на OMV 4.19 лева за двете.

Тея в ОМВ са някакви олигофрени. 4 лв за 2 смешни крушки ... дето са по 60 ст (и пак е много според мен за тях :) ) сори за оффа Ама тея трябва да ги убият с камъни. Редактирано от teror1sta
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПЕРФЕКТЕН_29 , проблема е или в аксиалния лагер или на лагер на първичния вал на ск кутия.

 

 

Аксиалният не е, втория дето си написал - да... :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми се е случвало да е 1-вия. Заради това го споменавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така при свободен ход пак бръмчи, а като натисна съединителя бръмченето изчезва.

 

И при това положение ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за своевременните, точни и изчерпателни отговори колеги и специални поздрави на Терориста който не за първи път ми се отзовава на помощ - ще черпя :) Благодарство и за така точното описание от страна на fly-boy относно смяната на двете изгорели крушки, ама имайки в предвид, че трябва да си разклобя колата за 2 крушки от по 2 лв...... тц, предпочитам да се мъча докъто изгори всичко по смотаното табло :) Остава да ми оправят въпросният лагер (който ще ми струва цяло състояние щом ще ми отварят СК) и тогава ще пиша отново тук за да съм в помощ и аз на колегите :wub:Темата е изчерпана и може да се закрие!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Също така при свободен ход пак бръмчи, а като натисна съединителя бръмченето изчезва.

 

И при това положение ли?

 

Щом съм го написал, значи за това положение става въпрос :) Много добре знам защо ми го пишеш това :wub: Ама както казах случвало ми се е да е от аксиалния. На стария параход така виеше и след смяната на съединителя се оправи. Понеже аксиалния лагер остава леко опрян в диафрагмата и почва да бучи.

 

ПЕРФЕКТЕН_29 , дори и да е лагера на кутия няма много смисъл да го правиш ако ще ти смъкнат кожата. Ако е на някаква нормална цена си заслужава, защото знаеш че кутията ти е 6. Ама ако вземат да ти се филмират "ама то сега знаеш ли колко е сложно да се отвори кутията" и т.н. по-добре търси други хора :)

С така виеш лагер (да приемем че е на кутията) може да си караш още ... ехееее :wub:

Ако ти искат много пари направо си смени кутията. Ще ти излезе по евтино.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле момчета,тук като чета какви неща могат да се случат и с моета англичанка,направо ме е страх да я карам :) Дано не е сериозен проблема на колегата :)

Редактирано от NANI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

споко колега със сигурност ти тропа лагер на кутията виж когато спираш на принудителен празен ход дали имаш виене или при ускорение моита лично тропа като се покара малко и се загрее маслото смениха и лагерите и пак си я чувам извиването намаля и почти изчезна но си го има при 2500 оборота на втора и при принудителен празен ход на 3 2 и 1 ва скоросткогато колата е на място и подадеш газ да се вдигнат оборотите до към 3000 се чува кото на заминала оптяжна ролка на обслужващ ремък или по точно гъргорене:) успех със ремонта

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко сигурно ? Колкото и колегата беше си посрещнал клапаните (в една друга тема) ... :) Значи е от лагерите. Сменяш ги и пак вие .. бах мама му и лагери. Май или сте сменили тези дето не трябва или не са сменени изобщо или не е било от тях :)

Редактирано от teror1sta
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де, темата приключи, достатъчно ми беше да разбера 2 вариянта, с които в сервиза да не ме работят финансово :)Колкото до колегата NANI - колега, на месец минавам с мойта около 4 000 км, че и повече. Нормално е да ми се разтропа :)Айде сега някой мод да затвори темата.Благодаря предварително :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...