Jump to content
Ростислав

CRX ED9 с предница на CRX VT EE8

Recommended Posts

На някой ясно ли му е как става цялата конверсия и какво точно е нужно и какво се преправя. Говоря за предница( фарове и броня) от ЦРХ ВТ на ЦРХ 2ген. след фейса. http://htarchive.org/showthread.php?t=1470620

Редактирано от Ростислав
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цялата конверсия са ти необходими:Бронята,калниците, капака, фарове и габарити, мигачи, също и основата на бронята.Монтираш всичко и си готов :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цялата конверсия са ти необходими:Бронята,калниците, капака, фарове и габарити, мигачи, също и основата на бронята.Монтираш всичко и си готов :)

Капаците като големина същите ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е различно:

Публикувано изображение

Тук може да видиш разликите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете са различни - на ВТ-то са по-дълги, от там капака е друг, също на ВТ капака е изпъкнал в средата, а другия е вдлъбнат, няма да пасне и към бронята, поради гореописаните разлики.За съжаление ти трябва всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НА мен ми е интересно...защото в всички теми, които съм намерил не сменят капак и калници. П.П. Капака го преправят(режат го в долният край на фаровете), а за смяна на калници не съм виждал никъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За калниците, може и да се подвеждам ,защото в щатите нямат мигачи в калниците, и да са по-jdm може би ги сменят по тази причина, а капака след добро преправяне, може и да стане, аз говоря за болт он слагане.Това дават от passwordjdm за пълен кит за конверсията, а на тях може да се вярва. http://passwordjdm.com/JDM-EF-88-91-CRX-Front-End-Conversion-P1238C389.aspx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен честно казано ми е най-притеснено очиларката(цялата предна метална рамка, където се захващат фаровете) на двата модела дали е еднаква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да стане грамотно ти трябват капак,фарове и броня(както и металната и рамка която се хваща към купето).Габаритите са заменяеми,в калниците съм почти убеден че няма разлика.Пробвал съм да слагам такава броня на обикновен рекс,затова ти казвам че ти трябва И капак И фарове.Дъгата на бронята(естествено и на капака) е различна и фаровете на ВТ-то са по-дълги. :)

Редактирано от MAD DOG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да стане грамотно ти трябват капак,фарове и броня(както и металната и рамка която се хваща към купето).Габаритите са заменяеми,в калниците съм почти убеден че няма разлика.Пробвал съм да слагам такава броня на обикновен рекс,затова ти казвам че ти трябва И капак И фарове.Дъгата на бронята(естествено и на капака) е различна и фаровете на ВТ-то са по-дълги. :)

Значи очиларките са еднакви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че да,но за да не те подведа,според мен се допитай до Стамен.Той със сигурност има база за сравнение. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той мисля, че е с оригиналния си капак(ЕД9). А в нета никъде немога да намеря подробна тема с конверсията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли с това дето е бухнал в коша е с оригиналния си капак.Питай го.П.П. сега намерих снимка на неговия рекс,с капак от ВТ е. :)

Редактирано от MAD DOG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм с б16 и не ми е проблем оригиналния капак...те май на висоЧина са еднакви б16, б18....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И габаритите са различни(не ,че с преправяне не стават)Но са различни!Даже и габаритите на ЕЕ8 и ЕЕ9 са различни(там вече и с преправяне не стават)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойта кола не станаха:)!И в момента съм с един от ЕЕ8 и един от ЕД9. и си личи;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И другото е,че ако вземеш каталог на която и да е фирма (последно гледах Depo....отново за да не са се променили нещата)ще видиш,че габаритите,които предлагат са за CRX преди и след феиса.И специално е отбелязано,че не стават за CRX V-tec.И по-цените им в Ebay на старо също можеш да се ориентираш,че не са същите и не стават както трябва(за съжаление :) ) П.П.На снимките на линка,който си дал много добре се вижда ако се загледаш,как габарита не следва линията на фара а изпъква малко!За това и казах ,че може да стане с преправяне.....но това мен ме дразни страшно много и нещата отиват на 150 долара за нов ;) )

Редактирано от vanko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим предните калници и габарити , всичко трябва да се сменя. Като почнеш от очиларката което е най големият сериал ,фарове , капак, броня , основа под бронята , Абе двете коли от вратите напред нямат нищо общо , нито роговете , нито предните греди абе нищо. Аз ако знаех какъв филм ме чака , сигурно нямаше да се хвана . И това че Б16 и Б18 са еднакви си в грешка. Б18 е по висок и опира малко в оригиналният капак , затова сложих от ВТ и вече няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...