Jump to content
Essential

Разреждане с гарнитура на главата?

Recommended Posts

Здравейте колеги поради финансови проблеми няма да успея да купя кована карантия за двигателя ми. Въпросът е удачен вариант ли е да го разредя с гарнитура и да се кара на 0.6-0.7 бара докато бъде доставено кованото желязо? Като сегменти и гумички са сменени със нови но със заводски параметри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих го направил с гарнитура примерно с 0,4 по дебела от фабричната и по-корави болтове/шпилки за главата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да разреждаш, до колкото знам мотора ти е абсолютно стандартен.На вариант шпилки + оригинална гарнитура можеш да разчиташ и на налягания около бар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да разреждаш, до колкото знам мотора ти е абсолютно стандартен.На вариант шпилки + оригинална гарнитура можеш да разчиташ и на налягания около бар.

И биелите като солети......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не четеш правилно.Дори и на мотор събран с подсилени мотовилни и бутала пак можеш до голяма степен да се довериш на ОЕМ гарнитура и шпилки на главата.Дано сега съм бил ясен. Предния ми пост ти го дадох като пример :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих го направил с 5-пластова метална гарнитура дебелина 0.048-50(in) 1.27mm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...