Essential 9 #1 Публикувано 3 Февруари, 2011 Здравейте колеги поради финансови проблеми няма да успея да купя кована карантия за двигателя ми. Въпросът е удачен вариант ли е да го разредя с гарнитура и да се кара на 0.6-0.7 бара докато бъде доставено кованото желязо? Като сегменти и гумички са сменени със нови но със заводски параметри? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 3 Февруари, 2011 Бих го направил с гарнитура примерно с 0,4 по дебела от фабричната и по-корави болтове/шпилки за главата.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #3 Отговорено 3 Февруари, 2011 Няма смисъл да разреждаш, до колкото знам мотора ти е абсолютно стандартен.На вариант шпилки + оригинална гарнитура можеш да разчиташ и на налягания около бар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #4 Отговорено 3 Февруари, 2011 Няма смисъл да разреждаш, до колкото знам мотора ти е абсолютно стандартен.На вариант шпилки + оригинална гарнитура можеш да разчиташ и на налягания около бар.И биелите като солети...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #5 Отговорено 3 Февруари, 2011 Не четеш правилно.Дори и на мотор събран с подсилени мотовилни и бутала пак можеш до голяма степен да се довериш на ОЕМ гарнитура и шпилки на главата.Дано сега съм бил ясен. Предния ми пост ти го дадох като пример Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
low_rider 0 #6 Отговорено 5 Февруари, 2011 Бих го направил с 5-пластова метална гарнитура дебелина 0.048-50(in) 1.27mm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове