Essential 9 #1 Публикувано 3 Февруари, 2011 Здравейте колеги имам един проблем маркуча за отичане на маслото е доста дебел и при завоят към картера се пречупва. Някой да е срещал маслоустойчив маркуч с извивка на 45 градиса или ще трябва да заварявам нов щуцер за отичане от турбото под 45 градуса ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 3 Февруари, 2011 Темата не е за тук,но бих ти отговорил с въпрос.Пробва ли да завъртиш средната част на турбето за да избегнеш това пречупване,или можеби турбото е прекалено свалено.Дай някоя снимка ако може Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #3 Отговорено 3 Февруари, 2011 (Редактирано) Ще сложа снимка утре, относно завъртането пробвах но отивам към ъгъл от около 30 градуса коеото ми се вижда много....http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://img697.imageshack.us/img697/4760/manifoldx.jpg&imgrefurl=http://www.torontocivics.com/f23/d-series-xspower-turbo-manifold-167620/&usg=__PNRCUpJm8XtZAh2uozoXufnigFs=&h=480&w=640&sz=89&hl=bg&start=187&zoom=1&tbnid=GdHbGfKA8rrD8M:&tbnh=108&tbnw=155&ei=NAJLTajlHM6cOt7-5dIP&prev=/images%3Fq%3Dd16%2Bturbo%2Bmanifold%26um%3D1%26hl%3Dbg%26sa%3DN%26biw%3D1024%26bih%3D512%26tbs%3Disch:11%2C4819&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=724&vpy=213&dur=462&hovh=194&hovw=259&tx=163&ty=93&oei=YAFLTdfSCYaAOtjFkekP&esq=28&page=13&ndsp=15&ved=1t:429,r:9,s:187&biw=1024&bih=512Ето такъв е колектора, а турбината Гарет Т3. Можеби варианта ще остане да заварявам тръбичка под 45 градуса на фланеца за отичане. Редактирано 3 Февруари, 2011 от Essential Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #4 Отговорено 3 Февруари, 2011 Хм,не би трябвало да имаш проблем,поне аз нямах.Ползвах същия колектор на първия проект и щуцер заварен на 90'спрямо картера.Маркуча е с 4мм стени.Ако ти се рови в проекти виж ми снимките,мисля имаше разположението.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #5 Отговорено 3 Февруари, 2011 Хм,не би трябвало да имаш проблем,поне аз нямах.Ползвах същия колектор на първия проект и щуцер заварен на 90'спрямо картера.Маркуча е с 4мм стени.Ако ти се рови в проекти виж ми снимките,мисля имаше разположението....И моето маслоотичане е на 90 градиса спрямо картера като щуцера на картера е заварен леко да гледа нагоре. Дебелината на тръбичката за отичане от турбото е 1/2 цол. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #6 Отговорено 3 Февруари, 2011 Uploaded with ImageShack.us Ако не изглежда така значи грешиш нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #7 Отговорено 3 Февруари, 2011 Uploaded with ImageShack.us Ако не изглежда така значи грешиш нещо Моята турбина каточели пада по ниско доста по- малък ми се струва угъла на маркуча при мен ? Централната ти част завъртяна ли е леко по посока на двигателя да гледа щуцера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #8 Отговорено 3 Февруари, 2011 Нещо не можем да се разбереме.... каквото и да ти отговоря снимката го показва най-точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #9 Отговорено 3 Февруари, 2011 Нещо не можем да се разбереме.... каквото и да ти отговоря снимката го показва най-точно. Най- лесно ще ми е да зававя нов щуцер на фленца за отичане. Благодаря за вниманието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #10 Отговорено 4 Февруари, 2011 Брат бях ти казал да ми звъннеш да ти дам един маркуч да пробваш с него.Ако искаш мини днес или утре през магазина да погледна ква ти е болежката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #11 Отговорено 4 Февруари, 2011 За да се пречупва или ти е много гаден маркуча или ти е много нагоре щуцера или ти е надолу цялото турбо примерно.Маркуча ти трябва да е поне една педя грубо(моя поне е около 20 см.)лагерното тяло трябва да е почти вертикално откъм щуцерите.Направи снимки да се разбере къде е грешката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #12 Отговорено 4 Февруари, 2011 За да се пречупва или ти е много гаден маркуча или ти е много нагоре щуцера или ти е надолу цялото турбо примерно.Маркуча ти трябва да е поне една педя грубо(моя поне е около 20 см.)лагерното тяло трябва да е почти вертикално откъм щуцерите.Направи снимки да се разбере къде е грешкатаМного нагоре щуцера на картера ли ?Щуцера на лагерното тяло гледа право надолу не съм го въртял на никъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #13 Отговорено 4 Февруари, 2011 Есеншъл,още в началото те питах дали си въртял турбината ти спомена за някакви 30 градуса За да не стане объркване разгледай хубаво снимката(това е моята кола)Лагерното тяло нямаш грижи да го завъртиш.Щуцера или както и да го наричаш на отичането на турбината трябва да е над нивото на картера.Щуцера,който заваряваш или както и да го закрепваш на картера се слага възможно в най горна позиция,възможно в една равнина с отичанеето от турбото.Наистина направи снимки с и без маркуча,може и да си сложил дълги щуцери и от там пречупването.Мамка му дълъг пост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #14 Отговорено 4 Февруари, 2011 (Редактирано) Ако не успееш да се ориентираш по снимката на Драго , влез в images.google.com драсни "turbo honda oil line" и ще се нагледаш на примери.п.п. И понеже и турбото и колектора съм ти ги продавал аз , ако все още си с тях просто няма начин да не се получи всичко както си му е реда.Нито колектора пада долу, нито турбото е огромно, че да слиза до нивото на картера.Може би ползваш някакъв супер мек маркуч и е прекалено дълъг за това да се пречупва. Редактирано 4 Февруари, 2011 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #15 Отговорено 4 Февруари, 2011 Турбото е Т3 колектора е същият. Ще пробвам с друг маркуч и леко да завъртя лагерното тяло така, че маслоотичането да гледа леко към картера. Има ли някакъв лимит на въртене при който маслоотичането става неефектирвно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #16 Отговорено 6 Февруари, 2011 Проблема май е решен. Маркуча който ми бяха продали се оказва наистина доста мек.... Във вътрешността си беше обшит с нишки, а маркуча който ми даде колегата REDPOWER е с метална обшивка във сърцевианта на гумата доста по- твърд и почти не се свива при голямо огъване.Сега само ще отида да взема същият но с подходящ диаметър? Понеже ще завариавам нов щуцер на картера искам да ви попитам 16мм вътрепен диаметър достатъчно ли е ? Благодаря за вниманието колеги !Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #17 Отговорено 6 Февруари, 2011 Да добре е 16-18мм,действай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #18 Отговорено 6 Февруари, 2011 Благодаря за вниманието колеги, дано това да останат проблемите по турбоконверсията. Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #19 Отговорено 6 Февруари, 2011 Хах,те още не са почнали .Споко тва хоро е много дълго,ама кефа е голям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове