Jump to content
Essential

Маслоустойчив маркуч?

Recommended Posts

Здравейте колеги имам един проблем маркуча за отичане на маслото е доста дебел и при завоят към картера се пречупва. Някой да е срещал маслоустойчив маркуч с извивка на 45 градиса или ще трябва да заварявам нов щуцер за отичане от турбото под 45 градуса ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата не е за тук,но бих ти отговорил с въпрос.Пробва ли да завъртиш средната част на турбето за да избегнеш това пречупване,или можеби турбото е прекалено свалено.Дай някоя снимка ако може

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сложа снимка утре, относно завъртането пробвах но отивам към ъгъл от около 30 градуса коеото ми се вижда много....http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://img697.imageshack.us/img697/4760/manifoldx.jpg&imgrefurl=http://www.torontocivics.com/f23/d-series-xspower-turbo-manifold-167620/&usg=__PNRCUpJm8XtZAh2uozoXufnigFs=&h=480&w=640&sz=89&hl=bg&start=187&zoom=1&tbnid=GdHbGfKA8rrD8M:&tbnh=108&tbnw=155&ei=NAJLTajlHM6cOt7-5dIP&prev=/images%3Fq%3Dd16%2Bturbo%2Bmanifold%26um%3D1%26hl%3Dbg%26sa%3DN%26biw%3D1024%26bih%3D512%26tbs%3Disch:11%2C4819&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=724&vpy=213&dur=462&hovh=194&hovw=259&tx=163&ty=93&oei=YAFLTdfSCYaAOtjFkekP&esq=28&page=13&ndsp=15&ved=1t:429,r:9,s:187&biw=1024&bih=512Ето такъв е колектора, а турбината Гарет Т3. Можеби варианта ще остане да заварявам тръбичка под 45 градуса на фланеца за отичане.

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм,не би трябвало да имаш проблем,поне аз нямах.Ползвах същия колектор на първия проект и щуцер заварен на 90'спрямо картера.Маркуча е с 4мм стени.Ако ти се рови в проекти виж ми снимките,мисля имаше разположението....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм,не би трябвало да имаш проблем,поне аз нямах.Ползвах същия колектор на първия проект и щуцер заварен на 90'спрямо картера.Маркуча е с 4мм стени.Ако ти се рови в проекти виж ми снимките,мисля имаше разположението....

И моето маслоотичане е на 90 градиса спрямо картера като щуцера на картера е заварен леко да гледа нагоре. Дебелината на тръбичката за отичане от турбото е 1/2 цол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Ако не изглежда така значи грешиш нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Ако не изглежда така значи грешиш нещо :)

 

Моята турбина каточели пада по ниско доста по- малък ми се струва угъла на маркуча при мен ? Централната ти част завъртяна ли е леко по посока на двигателя да гледа щуцера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не можем да се разбереме.... :) каквото и да ти отговоря снимката го показва най-точно. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не можем да се разбереме.... :) каквото и да ти отговоря снимката го показва най-точно. :)

:) Най- лесно ще ми е да зававя нов щуцер на фленца за отичане. Благодаря за вниманието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат бях ти казал да ми звъннеш да ти дам един маркуч да пробваш с него.Ако искаш мини днес или утре през магазина да погледна ква ти е болежката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се пречупва или ти е много гаден маркуча или ти е много нагоре щуцера или ти е надолу цялото турбо примерно.Маркуча ти трябва да е поне една педя грубо(моя поне е около 20 см.)лагерното тяло трябва да е почти вертикално откъм щуцерите.Направи снимки да се разбере къде е грешката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се пречупва или ти е много гаден маркуча или ти е много нагоре щуцера или ти е надолу цялото турбо примерно.Маркуча ти трябва да е поне една педя грубо(моя поне е около 20 см.)лагерното тяло трябва да е почти вертикално откъм щуцерите.Направи снимки да се разбере къде е грешката

Много нагоре щуцера на картера ли ?Щуцера на лагерното тяло гледа право надолу не съм го въртял на никъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Есеншъл,още в началото те питах дали си въртял турбината ти спомена за някакви 30 градуса :)За да не стане объркване разгледай хубаво снимката(това е моята кола)Лагерното тяло нямаш грижи да го завъртиш.Щуцера или както и да го наричаш на отичането на турбината трябва да е над нивото на картера.Щуцера,който заваряваш или както и да го закрепваш на картера се слага възможно в най горна позиция,възможно в една равнина с отичанеето от турбото.Наистина направи снимки с и без маркуча,може и да си сложил дълги щуцери и от там пречупването.Мамка му дълъг пост :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не успееш да се ориентираш по снимката на Драго , влез в images.google.com драсни "turbo honda oil line" и ще се нагледаш на примери.п.п. И понеже и турбото и колектора съм ти ги продавал аз , ако все още си с тях просто няма начин да не се получи всичко както си му е реда.Нито колектора пада долу, нито турбото е огромно, че да слиза до нивото на картера.Може би ползваш някакъв супер мек маркуч и е прекалено дълъг за това да се пречупва.

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е Т3 колектора е същият. Ще пробвам с друг маркуч и леко да завъртя лагерното тяло така, че маслоотичането да гледа леко към картера. Има ли някакъв лимит на въртене при който маслоотичането става неефектирвно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема май е решен. Маркуча който ми бяха продали се оказва наистина доста мек.... Във вътрешността си беше обшит с нишки, а маркуча който ми даде колегата REDPOWER е с метална обшивка във сърцевианта на гумата доста по- твърд и почти не се свива при голямо огъване.Сега само ще отида да взема същият но с подходящ диаметър? Понеже ще завариавам нов щуцер на картера искам да ви попитам 16мм вътрепен диаметър достатъчно ли е ? Благодаря за вниманието колеги !Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добре е 16-18мм,действай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за вниманието колеги, дано това да останат проблемите по турбоконверсията. Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах,те още не са почнали :) .Споко тва хоро е много дълго,ама кефа е голям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...