Jump to content
Guest Miro_87

Въпросче за Crx

Recommended Posts

Guest Miro_87

здравеите! става въпрос за хонда crx от кога и до кога се прозвеждат? какво мотори имат?скъпа ли е много подръжката?които каквото инфо може да ми даде ще съм му много благодарен.п.с.сори но търсачката ми дава някви грешки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Ако напишеш коя генерация те интересува ще бъде по-лесно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Miro_87

Ами незна коя генерация е :( не ги разбирам хондите за мое сажаление.питам понеже има една изоставена crx-ка и ме яд да я гледам толкова красива кола изоставена и мислех да открия собсвеника да говоря с него,но искам първо да рабера повече инфо за хондицата,дали са сполучливи кви мототи и т.н. :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Прасни и една снимка и я качи тука...или дай линк към нея и ше помогнем :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CALYPSO^

Според мен, щом е изоставена, най-вероятно е црх 1-ва генерация, ама.....знае ли човек :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CALYPSO^

crx 1-ва генерация:http://www.crxclubholland.nl/forumfotos/re...warte%20crx.JPGcrx 2-ра генерация: http://benjrc.free.fr/crx12.jpgКолегите със ЦРХ-ите ще се изкажат по компетентно относно годините на производство :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

много ми се ще да ти отговоря, но въпросът е че много зависи колко е запусната...най-вероятно е 1.5 - 101кс, 6тото 1.6-131кс са доста редки... пусни някоя снимка и кажи горе долу колко пари можеш да налееш в инциативата, пък ще се опитаме да помогнем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX

Mnogo spolu4liv avtomobil ... proizvejda se ot 1984g. do 1987g.Nai-veroqtno s dvigatel EW3 - 1.5i - 101 k.s. Mnogo varvi ,mnogo rqdko se tro6i ama udari6 li q ... ne ti zavijdam ...Prasni edna snimka da ti kaja pove4e.Zna4i moje i da e 1.6 dvigatel. Vij na predniq kapak ima li edna izdutina ot lqvata 4ast(kato na snimkata) Fabri4no na 1.6 q ima.Ima i o6tq nqkolko vun6ni razliki ama ina4e kupetata sa ednakvi.Vnimavai da ne e nekoi gnilo4 shtoto mn trudno shte q izkurpi6.Te dniqt mnogo kofi,i ako ne si v 4as nqma i da razbere6 4e e izgnila shtoto tq gnie i pod plasmasite,a tq ima dosta plasmasi :D)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

дали е 1ва или 2ра генерация най-лесно се разбира отзад. 2рата генерация има стъклен прозорец под спойлера, а 1вата няма.ако е с издутината на капака, си заслужаватези са с 1.6 16 клапана двувалов двигател около 130 коня.двигателя е доста здрав, със смяна на сегменти и лагери, и гумички на клапаните в повечето случаи си готов с нов двигател. на това леко купе, просто излита!но като казах купе, преготви се за тотално реставриране! ръждата сигурно го е налазила като опел, праговете и пода сигурно са изгнили.най-добре е да се съблече купето от калниците (пластмасови са), капапаци, отвърте всичко, и да се почисти и обработи цялотопосле след ремонта на двигателя, получаваш една прекрасна кола, на която при това можеш да и вземеш после и добра ценаако е с 1.5 двигателя, аз лично не бих се захванал или поне не толкова сериозно.въпреки че пък там купето е още по-леко. и с малко модификации (продават се готови комплекти в нета) може да влезе двигател В16А 150-160 коня, и тогава вече е готова за рали, става толкова бърза че чак опасна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Miro_87

Колеги безкраини благодарности!!! много ме заинтригувахте.на мен не ме плаши стягането на една кола,а дали примерно ще се намерят части.искам само да попитам колко излиза примерно на да се ремонтира мотора (защото маи тва и е куцото :lol: или колко може да се намери един мотор? п.с.сега отивам да видя дали има издутина на капака :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Miro_87

Сега отскочих да видя дали има издутина и има :lol: за гнилочи: външно не се забелязват.отдолу незнам как е не съм я гледал. А с колко скорости са фабрично тея с издутината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Със 5 скорости са всички модели.Щом има издутина на капака значи е с 1.6-16V-DOHC,означението на двигатела е ZC1,125к.с. и се произвежда 86-87г.Върви много колата и си заслужава реставрацията.Такъв двигател много рядко излиза за продаване но части за ремонт има.Двигатела е идентичен с тоя на по новото купе който се монтира D16A9,разликата е в електрониката и може би във разпредел.валове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Miro_87

Със 5 скорости са всички модели.

Щом има издутина на капака значи е с 1.6-16V-DOHC,означението на двигатела е ZC1,125к.с. и се произвежда 86-87г.

Върви много колата и си заслужава реставрацията.

Такъв двигател много рядко излиза за продаване но части за ремонт има.Двигатела е идентичен с тоя на по новото купе който се монтира D16A9,разликата е в електрониката и може би във разпредел.валове.

<{POST_SNAPBACK}>

добре де колега казваш, че ВСИЧИ са с 5 скорости,а на тази на скоростния лост има само 4 без задната де :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Задължително са 5 без задната.Влез в колата и вкарай 5-та скорост,може да и е сменено топчето на самия лост от друга кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

...или колко може да се намери един мотор?

<{POST_SNAPBACK}>

къде е отишъл мотора, че го търсиш?

трябва някоя биела да се е откъснала от буталото, че да е унищожила този блок, доста здрав е! дори и на много километри, формата (че и хонинга) на ризите си стои - изяждат се сегментите -- слагаш задължително оригинални от Бултрако

коляновия вал и той е доста здрав, черупките на лагерите може да са помътнели или дори изядени, но вала държи. пак бих препоръчал оригиналните лагери, не е чак такъв голям харчлък, имаш сегменти, лагери и гарнитура на главата

 

за обработката на главата не мога да ти кажа, говори с някой, който вече е правил хонда, да те ориентира за цена на труда и на гумичките.

хидравлични повдигачи няма, така че този разход си спестяваш - и двигателя ти вече е на 6

на скоростите освен някой синхронизатор да смениш ... но като начало смени само маслото, сложи пълна синтетика за ДВИГАТЕЛ, 5W-40 или 0(5)W-30 и ако тогава има проблеми, отваряй скоростите.

добре е да можеш да покараш колата преди да отвориш двигателя, да ти стане ясно скоростите как са, дали да ги отваряш и тях

каретата е нормално да тракат, както и долния шарнир да се смени (горен няма, макферсън с торсиони)

дано няма скъсан торсион, че трудно се намират. за да не скъсаш и ти, задължително сменяш амортесьори. или поне правиш ремонт на предните

евентуално сменяш и горните тампони на амортесьорите - но всеки, който малко разбира от окачване може да ти каже какво има за смяна. окачването е доволно просто и доста издръжливо, дори и на БГ пътищата

стягаш купето, и си готов. с електричеството и електрониката проблеми нямаш - все пак е японска машина от времето, когато СОНИ и ПАНАСОНИК означаваха нещо

скрити проблеми, от които да ти побелее косата мисля, че тези коли нямат -- от рано си казват болежките, и доста време карат с тях (и то добре).

едно освежаване на двигателя, стягане на ламарините - и имаш перфектна колица, искрена с директно поведение на пътя без неприятни изненади

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Miro_87
Отговорено (Редактирано)

...или колко може да се намери един мотор?

<{POST_SNAPBACK}>

къде е отишъл мотора, че го търсиш?

трябва някоя биела да се е откъснала от буталото, че да е унищожила този блок, доста здрав е! дори и на много километри, формата (че и хонинга) на ризите си стои - изяждат се сегментите -- слагаш задължително оригинални от Бултрако

коляновия вал и той е доста здрав, черупките на лагерите може да са помътнели или дори изядени, но вала държи. пак бих препоръчал оригиналните лагери, не е чак такъв голям харчлък, имаш сегменти, лагери и гарнитура на главата

 

за обработката на главата не мога да ти кажа, говори с някой, който вече е правил хонда, да те ориентира за цена на труда и на гумичките.

хидравлични повдигачи няма, така че този разход си спестяваш - и двигателя ти вече е на 6

на скоростите освен някой синхронизатор да смениш ... но като начало смени само маслото, сложи пълна синтетика за ДВИГАТЕЛ, 5W-40 или 0(5)W-30 и ако тогава има проблеми, отваряй скоростите.

добре е да можеш да покараш колата преди да отвориш двигателя, да ти стане ясно скоростите как са, дали да ги отваряш и тях

каретата е нормално да тракат, както и долния шарнир да се смени (горен няма, макферсън с торсиони)

дано няма скъсан торсион, че трудно се намират. за да не скъсаш и ти, задължително сменяш амортесьори. или поне правиш ремонт на предните

евентуално сменяш и горните тампони на амортесьорите - но всеки, който малко разбира от окачване може да ти каже какво има за смяна. окачването е доволно просто и доста издръжливо, дори и на БГ пътищата

стягаш купето, и си готов. с електричеството и електрониката проблеми нямаш - все пак е японска машина от времето, когато СОНИ и ПАНАСОНИК означаваха нещо

скрити проблеми, от които да ти побелее косата мисля, че тези коли нямат -- от рано си казват болежките, и доста време карат с тях (и то добре).

едно освежаване на двигателя, стягане на ламарините - и имаш перфектна колица, искрена с директно поведение на пътя без неприятни изненади

<{POST_SNAPBACK}>

Благодаря колега за написаното, но искам да те питам дали знаеш цените на частите по двигателя които изброи?Естесвено оригиналните :) Редактирано от Miro_87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

обади се на Бултрако ще ти кажат точно ... по принцип искат и VIN, който ти нямаш, но кажи, че става дума за ZC двигател за CRX 86та годинаБултрако

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

виж тази темаСТАРТ ОТ СКРАПА!защо направо не се свържиш с колегата Renzo_80 да ти обясни от първо лице какви проблеми е срещнал и какво да очакваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...