Jump to content
Guest Stef

Хидравлика 1.4 iS 1999

Recommended Posts

Guest Stef

Става дума за Civic D14Z2 1.4 iS 1999 година = след фейслифта.Воланът се върти променливо - например 1/4 оборот лесно после сякаш затяга следващата 1/4, после пак лесно и така..някаква идея от какво може да е това ??Много е неприятно усещането защото в завой получаваш грешно впечатление за презавиване на колата когато воланът е в тази 1/4 оборот, когато олеква...Благодаря ви предварително :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

и на мен ми се случи сащото ама после се оправи и така и неможах да разбера от какво е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Жалко, явно нямате опит с подобен проблем? :):D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Айде колеги, помогнете :(;):D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest viTec

Айде колеги, помогнете  :(  ;)  :D  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Oтиди на сервиз и си погледни ходожата част от преде да нямаш нещо изкривено защото на моиа Рекс сащо беше така и се оказа няква крива малка щанга от ляво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

съжалявам, не че не искаме да помогнем, просто не сме имали такъв проблем явно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Айде колеги, помогнете  ;)  :D  ;)  :P

<{POST_SNAPBACK}>

Мога да ти помогна с рейка за 150 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest viTec

Айде колеги, помогнете  ;)  ;)  :D  :P

<{POST_SNAPBACK}>

Мога да ти помогна с рейка за 150 лв

<{POST_SNAPBACK}>

Рейка ли му се вика ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Благодаря Ви !В четвъртък съм при Омбре - той ще каже :DДрагич е доста сигурен, че е рейка причината ? Ако това ще помогне като инфо - прави го и при загасена кола, т.е. не е хидравликата явно развалена...Има и други проблемчета - освен че доста време работи на 1500 точно или на 2000 (пак точно) оборота (при условие, че е в работна температура) и като натискаш спирачката спадат оборотите доста до към 400-500, но не гасне все пак...а и като работи на място се разтриса от време на време от пад в оборотите явно...такива ми ти работи - изброих ги всичките щото може би са свързани ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Сигурен съм 4е имам рейка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...