Jump to content
Guest Pepe

Едно питане ?

Recommended Posts

Guest Pepe

Привет,При палене лампата на маслото свети 2-3 секунди повече от всички други.Филтърът и маслото съм ги сменил?Моля Ви за мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda

И при мен е така. А масло харчи ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pepe

Не съм сигурен, защото я взех преди седмица и смених всичко....Вдигам щеката на маслото през ден и все си толкова, мисля че не харчи масло повече от нормалното. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

това най-често се получава от скапан маслен филтър това че си го сменил нищо не значи . просто според мен е дефектен купи си пуролатор :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pepe

Така и ще направя, вече няколко човека така ме посъветваха!Ще го сменя пакБлагодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lud fen

Привет,

При палене лампата на маслото свети 2-3 секунди повече от всички други.

Филтърът и маслото съм ги сменил?

Моля Ви за мнения

 

оправи ли се като смени филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest morritz

няма от какво да се притесняваш.нормално е.и при мен е така всичко си ти е наред аз съм след основен ремонт.никви пари за глупости няма да даваш.Тва се получава докато завърти маслената помпа и качи налягане.лампата присветва също и когато изтървеш колата почти да загасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lud fen

а при топъл двигател пак ли е така ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pepe

Смених го и резултат няма!Пак свети 1-2 секунди повече на студен двигател.При топъл двигател обаче всичко е ок :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Смених го и резултат няма!Пак свети 1-2 секунди повече на студен двигател.

При топъл двигател обаче всичко е ок  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

бах :) а колко масло си сипал на пръчката докаде е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pepe
Отговорено (Редактирано)

бах  а колко масло си сипал на пръчката докаде е ?

Маслото е сменено преди месец, сега е точно по средата на 2-те точки на щеката. :blink: Редактирано от Pepe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

бах  а колко масло си сипал на пръчката докаде е ?

Маслото е сменено преди месец, сега е точно по средата на 2-те точки на щеката.

<{POST_SNAPBACK}>

точно там трябва да е. ама това че лампата изгасва по късно не ме кефи. с какво масло си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pepe

точно там трябва да е. ама това че лампата изгасва по късно не ме кефи. с какво масло си ?

Маслото е Мотул 6100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest morritz

d15b2 трябва да има 3.5 литра масло.ако е след основен ремонт се сипват 4 тъй като има резервоарче което омаслява разпределителниа вал и то не може да се източи.при мерене със щеката колата трябва да е студена и да не е наклонена.Пак ти казвам че 2 те секунди светене на лампата не са опасни. Маслото трябва да е до горната точка.Долната е минимума.Щом всичко е наред при топъл двигател не се притеснявай.Enjoy.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pepe

Оки 10x,Дано наистина да е бял кахър, но вече наистина не виждам причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

маслото при студена кола трябва да е посредата а не на максимума според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest morritz
Отговорено (Редактирано)

маслото при студена кола трябва да е посредата а не на максимума според мен.

<{POST_SNAPBACK}>

Ми аз сложих 3.5 литра по каталог трябва да е толкова и ми е до горната точка

d15b2

Редактирано от morritz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

да и аз кат сложих точно 3.5 литра е на максимума с d13b2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Yama

Смених го и резултат няма!Пак свети 1-2 секунди повече на студен двигател.

При топъл двигател обаче всичко е ок  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Точно това ти показва, че не е нормално да ти гасне бавно лампата при студен двигател! Или смени масло и маслен филтър, или провери маслената помпа. Може да се чекне и датчика за налягането на маслото, но какъвто и да проблема не мисля, че не е нормално при студен двигател да ти свети лампата.

Такова светене съм виждал при един Опел правен за продаване - бяха му сложили много хубави колянов вал и лагери - втора употреба :lol: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

по принцип студеното масло е по-гъсто, по-бавно тече от където трябва да мине, и съответно по-бързо, с по-малко обороти на маслената помпа (и двигателя) се постига високо налягане.проблема е колата като стои дълго, и маслото се връща в картера, оцежда се и покрай маслената помпа - и двигателя, магистралите остават на сухо - и трябва 2-3 секунди да работи помпата, за да вдигне масло и да смаже главата (която през това време работи на сухо)за тази цел във масления филтър има клапан, който не позволява на маслото да се връща - и при повторен старт вече маслото е горе и по-бързо се прави наляганепроблема е, че не всички филтри имат този клапан - особено Champion филтритеаз за това си взех филтър от бултрако - и сутрин лампата изгасва поне секунда по-бързо25лв беше ако не се лъжа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...