Jump to content
Guest edikoisi

някой ползвал ли е?

Recommended Posts

Guest edikoisi

като гледам то си е същия лост ама изкривен... :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Аз го имах на предната Хонда,Яко е скъсява хода Кви пари излиза в лв тва при тебе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

чесно казано към 65 лв мен за това ме сублазнява ....в къв смисъл скъсява хода...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOSS`HOGG

аз го имам и в момента и напълно подкрепям Драги4а. ЯКО е :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

и дарко е с тъкъв лост :stupid: има е фект :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DjSprite

И аз съм За :unsure: ,като свикнеш е доста удобно ...особенно ако караш по скоростно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

и аз съм за :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia

Като гледам всички сме за! :unsure: Незнам колко струва тука, но 65лв. нищо не е! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

сигорно ставам малко нахален но можели някои да пообесни за монтажа как става :unsure:

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

намерихго и за 55 но лоста не толкова крив малко поизправен е и е сребрист каква ли ще е разликата ....колко е крив

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

и аз съм много доволен от така наречения шорт шифтър....много е приятно...късчки скорости...влизат винаги :unsure:;);) твърдо ЗА....а монтажа е елементарен....на някой канал сваляш лоста от ...офф не знам как се нарича тва някой технически наясно да обясни...не е трудно иначе ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

намерихго и за 55 но лоста не толкова крив малко поизправен е и е сребрист каква ли ще е разликата ....колко е крив

<{POST_SNAPBACK}>

точно от тази кривинка идват по късите скорости...ако не е крив трябва да е обикновенния лост които е като огънат на едната страна

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZERO

намерихго и за 55 но лоста не толкова крив малко поизправен е и е сребрист каква ли ще е разликата ....колко е крив

<{POST_SNAPBACK}>

точно от тази кривинка идват по късите скорости...ако не е крив трябва да е обикновенния лост които е като огънат на едната страна

 

 

колега, разликата не идва ли от разстоянието от болта до удебелението?

кво значение има колко е крив? направи го на възел горе, все тая

примерно моят лост е по изправен от обикновения :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

намерихго и за 55 но лоста не толкова крив малко поизправен е и е сребрист каква ли ще е разликата ....колко е крив

<{POST_SNAPBACK}>

точно от тази кривинка идват по късите скорости...ако не е крив трябва да е обикновенния лост които е като огънат на едната страна

 

 

колега, разликата не идва ли от разстоянието от болта до удебелението?

кво значение има колко е крив? направи го на възел горе, все тая

примерно моят лост е по изправен от обикновения :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

ми низнам имам грешна информация маи ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

намерихго и за 55 но лоста не толкова крив малко поизправен е и е сребрист каква ли ще е разликата ....колко е крив

<{POST_SNAPBACK}>

точно от тази кривинка идват по късите скорости...ако не е крив трябва да е обикновенния лост които е като огънат на едната страна

Публикувано изображение

<{POST_SNAPBACK}>

тази снимка отговаря на много мои въпроси :unsure:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Informer

Според мен това ти скъсява живота на скоростната кутия в частност на зъбните колела. По бързото превключване не дава възможност на синхронизатора да синхронизира валовете. Оригиналният лост не случайно е направен така. Все пак ако не мислиш да я караш тая кола повече от 2-3 години слагай смело :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

немисля че това е вярно .....мое мнение ...аз и в моменте си сменям доста бързо поне се старая :unsure: но дори да е така ще се прежаля?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest viTec

Сменяй човек не се замисляй и за секунда!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

не мисля че ще окаже кой знае колко влияние на живота на скоростите толкова много а наистина е много по удобен късия лост стига да не включваш скоростите със замах и да бъркаш скоростите :) тогава ще окаже съществено влияние на живота на скоростите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DjSprite

Скъсяването идва не от кривката а от разстоянието м/у оста и ябълката .....загледай се ..и виж каква е разликата ...просто се полу4ава по голям лост ...ако ме разбираш :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

тази промяна на положението на лоста вероятно е с цел да си сигурен, че ще вкараш над 7000 оборота, особенно ако си спестиш времето за амбриране :D макар че аз съм на мнение, че оригиналният лост е с по-подходящо рамо за тази цел, ако наистина това е целта де :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia

Според мен това ти скъсява живота на скоростната кутия в частност на зъбните колела. По бързото превключване не дава възможност на синхронизатора да синхронизира валовете. Оригиналният лост не случайно е направен така.

Все пак ако не мислиш да я караш тая кола повече от 2-3 години слагай смело  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Това със скоростната кутия не е много така. Ако караш бързо и сменяш бързо скоростите, колкото е по-малък хода на лоста толкова по-добре. Иначе в бързината понякога се случва да пуснеш съединителя преди да смениш предавка и тогава рязкото движение с което теглиш лоста мисля че оказва доста по-пагобно влияние на зъбните колела. ;)

От тази гледна точка, удобството от скъсения ход на скоростите е несравнимо. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

чак сега видях тази тема...аз имам такъв лост. разликата идва от по-голямото разстояние от ябълката до монтажната точка на щангата (идваща откъм скоростната кутия) и от тука => по-голямо рамо по-малък ход!!!Ефект:еми изродия ;)... скоростите се превключват с по-малко ход и доста "стегнато", но влизат по точно. Като се превключва се чува едно като щракане, което за мен е голям кеф. Не е за жени да кажа отсега...защото самото влизане в скорост става по-трудно - прилага се повече сила.Има и други хора с такъв както вече се каза, а пък моя са го пробвали няколко човека и реакцията винаги е: от къде да си го взема и аз това.Извод:ако го имаш го слагаш... тва е! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...