Jump to content
Ekzotik

Колебаене на обороти и припушване

Recommended Posts

Става дума за д14а4 след порт на изпускателните и смукателните отвори на главата и поставяне на спортен изпускателен колектор и поставяне на резонатор на мястото на катализатора от ауспуха започна да си пуши по забележимо.Това нормално ли е след такава интервенция (не е син или черен пушек а бял може би заради студеното време нзм.),но се получи веднага след поставянето на изпускателя с другия преди това не е имало подобно нещо. След порта на смукателя и дросела и центровка на делкото празния ход ми стои на 1200,1000,800 и така както си иска,другото което ми направи впечатление е че от капака на клапаните където е изхода за картерна вентилация започна да духа а преди нямаше такова нещо.......Възможно ли е центровката да е причина за това?Знам че след поставяне на смукателя (тои е д16з6) трябва малко време докато се напасне компа спрямо новите данни аз съм минал около 30км може ли да иска още преход или тези симптоми които изброих по горе не са свързани с това......

Редактирано от Ekzotik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах буксите на датчиците има два вида които си пасват едната е на Мапа и ТПС (мисля че така се казваше) а другата е на датчика за температура които е на гърба на смукателя и един които не го знам го знам за какво е.Намира се над него. Размених буксите на Мапа и ТПС-а и колата едва не угасна,след това размених и другите две букси но при тях нямаше разлика след запалването. Как мога да разбера коя букса за къде е????? И може ли всичко да е заради тези датчици???? За подухването от тръбата за картерна вентилация която е на капака на клапаните разбрах че е нормално.Само повечкото пушене не мога да разбера дали е нормално след тези процедури които съм правил????? Колеги помагайте:angry:!;)! Сега видях че съм писал от профила на брата......;)

Редактирано от Т.Иванов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко това е от болчето на дросел клапата за количеството въздух което да влиза като (baypass) и ако не е направено както трябва стъпковия мотор отзаде на смукателните траби се бурка и се отваря и затваря неадекватно и за това мени така оборотите............ ако ги объркаш буксите (checkengine) лампата ще ти светне след известно време каране а за мап-па ако го объркал не би трябвало да имаш ниски обороти за белия пушек като го подушиш и е сладникав гарнитура на главата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега болта на клапата не е пипан затова не мисля и да го бутам мисълта ми е кое от това което сме правили по колата може да доведе до тези проблеми и как да оправим това??? Също така къде във Варна мога да мина елкон при сигурен човек дет си разбира от нещата???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...