Т.Иванов 8 #1 Публикувано 23 Януари, 2011 Колеги прочетох доста теми,но не можах да намеря това,което ме интересува и за това пускам тази тема.Решил съм да си сложа спортен филтър,но незнам как се маха кутията със стария филтър.Има някакъв датчик,който е свързан за него,предполагам е температурен,но не съм сигурен.Също така има една тръбичка,която е свързана за капака на главата и предполагам е за картерните газове.Разгледах доста снимки на интейци,които имат допълнителен отвор през,който е прекарано маркуче от него към капака на главата,но моя няма. Мотора ми е д14а3,всмукателния ми колектор е оригиналния не е сменян.Искам да помоля някой,който си е сменял филтъра със спортен да ми обясни подробно демонтажа и кое как да направя.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #2 Отговорено 23 Януари, 2011 Кажете,че и аз се чудех тва вчера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #3 Отговорено 23 Януари, 2011 (Редактирано) Понеже от обяснения не всеки път и не на всеки му става ясно...кое, как и защо......затова най-добре да го видиш нагледно и вече ако имаш въпроси да питаш да ти се допомогне:http://www.maxrev.de...opic.php?t=2453Това ще ти помогне с демонтажа....останалото зависи от интейка който ще слагаш...за който не си дал никакви пояснения/снимки....хубаво е да обясниш със стоковия всмукател ли ще си оставаш или не и т.н..... и дали интейка ти е пригоден за монтаж към дросела на този всмукател или за всмукател със странично разположен дросел....доизясни си намеренията Успех! Редактирано 23 Януари, 2011 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #4 Отговорено 23 Януари, 2011 При мен беше така и на д14-ката и на д16-ката. Ползвам ПВЦ тръба на ф75. С 1 и 2 съм ти отбелязал как можеш да свържеш картерната вентилация, а с 3 - температурния датчик: 1. Ползваш ново маркучле и го вкарваш в тръбата; 2. Ползваш си металната тръбичка и от нея изкарваш маркучле, което вкарваш в тръбата; 3. В задната част си правиш дупка, уплътняваш я за да не ти падне датчика и си ти. п.п. има и трети вариянт за картерната, слагаш си мини филтърче и не правиш дупка в тръбата. Uploaded with ImageShack.us 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #5 Отговорено 23 Януари, 2011 А да питам тая тръба кви са и +совете,защо да не си слойа само спортния филтър и да си е сус стоковата тръба която си има всичко направено? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #6 Отговорено 23 Януари, 2011 На д14а3/4 и д16у7 на тръбата няма нищо, всичко е на резонаторната курия 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #7 Отговорено 23 Януари, 2011 Моита е F20A4 и тръбичката за картерната вентилация е на голямата тръба както на твоита снимка.Каква е разликата между стоковия inteik и този металния?Освен,че тръбичката ми е вече направена и няма нужда аз да я преправям за новия inteik. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #8 Отговорено 24 Януари, 2011 Благодаря мн за полезната информация колега за демонтажа на всмукателя.Моя е стоковия както е показано на снимката която колегата качи.Мислих да си взема алуминиева тръба но се отказах от нея с пвц ми казаха че е по добре,защото не се нагрявала толкова.Остава да си купя коляно само но нзм къде продават и колко струва,ако може да помогнете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове