Jump to content
Т.Иванов

Питане за демонтаж и слагане на спортен филтър

Recommended Posts

Колеги прочетох доста теми,но не можах да намеря това,което ме интересува и за това пускам тази тема.Решил съм да си сложа спортен филтър,но незнам как се маха кутията със стария филтър.Има някакъв датчик,който е свързан за него,предполагам е температурен,но не съм сигурен.Също така има една тръбичка,която е свързана за капака на главата и предполагам е за картерните газове.Разгледах доста снимки на интейци,които имат допълнителен отвор през,който е прекарано маркуче от него към капака на главата,но моя няма. Мотора ми е д14а3,всмукателния ми колектор е оригиналния не е сменян.Искам да помоля някой,който си е сменял филтъра със спортен да ми обясни подробно демонтажа и кое как да направя.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете,че и аз се чудех тва вчера. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже от обяснения не всеки път и не на всеки му става ясно...кое, как и защо......затова най-добре да го видиш нагледно и вече ако имаш въпроси да питаш да ти се допомогне:http://www.maxrev.de...opic.php?t=2453Това ще ти помогне с демонтажа....останалото зависи от интейка който ще слагаш...за който не си дал никакви пояснения/снимки....хубаво е да обясниш със стоковия всмукател ли ще си оставаш или не и т.н..... и дали интейка ти е пригоден за монтаж към дросела на този всмукател или за всмукател със странично разположен дросел....доизясни си намеренията :)Успех!

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше така и на д14-ката и на д16-ката. Ползвам ПВЦ тръба на ф75. С 1 и 2 съм ти отбелязал как можеш да свържеш картерната вентилация, а с 3 - температурния датчик:

1. Ползваш ново маркучле и го вкарваш в тръбата;

2. Ползваш си металната тръбичка и от нея изкарваш маркучле, което вкарваш в тръбата;

3. В задната част си правиш дупка, уплътняваш я за да не ти падне датчика и си ти.

 

п.п. има и трети вариянт за картерната, слагаш си мини филтърче и не правиш дупка в тръбата.

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да питам тая тръба кви са и +совете,защо да не си слойа само спортния филтър и да си е сус стоковата тръба която си има всичко направено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На д14а3/4 и д16у7 на тръбата няма нищо, всичко е на резонаторната курия

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моита е F20A4 и тръбичката за картерната вентилация е на голямата тръба както на твоита снимка.Каква е разликата между стоковия inteik и този металния?Освен,че тръбичката ми е вече направена и няма нужда аз да я преправям за новия inteik.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря мн за полезната информация колега за демонтажа на всмукателя.Моя е стоковия както е показано на снимката която колегата качи.Мислих да си взема алуминиева тръба но се отказах от нея с пвц ми казаха че е по добре,защото не се нагрявала толкова.Остава да си купя коляно само но нзм къде продават и колко струва,ако може да помогнете :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...