Jump to content
Guest eftimov

D15b2 съединител

Recommended Posts

Guest eftimov

та проблема е следния: съединителя ми отлепя много готе, което ме навява на мисълта че е втасал. но съм чувал че съединители на жило могат да се корегират. само че този в случая е маслен, и след допитване до въпросните "майстори" ми казаха че е невъзможно да се корегира. :angry: ако някой е на друго мнение, моля да го сподели.благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie
  eftimov написа:

та проблема е следния: съединителя ми отлепя много готе, което ме навява на мисълта че е втасал. но съм чувал че съединители на жило могат да се корегират. само че този в случая е маслен, и след допитване до въпросните "майстори" ми казаха че е невъзможно да се корегира. :( ако някой е на друго мнение, моля да го сподели.благодаря ви предварително.

Пак е възможно да има регулировка долу при малкото цилиндърче - при самата скоростна кутия. Въпреки че на СД-то не виждам такава :-(Сивик 5-та генерация нали ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov

mne4ta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie
  eftimov написа:

mne4ta

Те не са ли с жило бре ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov

а сега де :( сигурен съм че е маслен незнам по-принцип другите 4ки как са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie
  eftimov написа:

а сега де :( сигурен съм че е маслен незнам по-принцип другите 4ки как са.

Добре, дай данни за колата (може и ВИН-а) да надзърна пак в СД-то ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov

d15b2 92ра годинаeg4какви други данни да дам?благодаря предварително jamie :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie
  eftimov написа:

d15b2 92ра годинаeg4какви други данни да дам?благодаря предварително jamie :(

Това си го дава чиста 5-та генерация !'92-ра. И си е с хидравлично задвижване на съединителя. Огледай долу до скоростната кутия дали при цилиндърчето за задвижване на "вилицата" на съединителя има някакво регулиране ? ПП: Няма да навреди смяна на спирачната течност в казанчето на съединителя ! Понякога се случва да има въздух в системата, а и течността по предписание се сменя на 2 години - хигроскопична е. Използваи при смяната ДОТ4 (може и ДОТ3, в никакъв случай ДОТ5 !).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov
Отговорено (Редактирано)

такава изчерпателна информация не съм и мечтал!благодаря много!П.П номера на шасито ми е JHMEG4... (затова казвам че е 4та)

Редактирано от eftimov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda
  eftimov написа:

номера на шасито ми е JHMEG4...

Точно това казва че си с СИВИК 5-а генерация (1991-1995) Хечбек с 1.5 литров мотор !!!:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov
:( аз мислех че G=generation и съответно 4..но явно съм 5та. благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie
  eftimov написа:

:( аз мислех че G=generation и съответно 4..но явно съм 5та. благодаря!

Не си ли сравнявал колата си с други Сивици ? 4-та генерация се различава доста от 5-та. В снимките от клубните сбирки преобладават Сивиците 5-та генерация (в момента) - това за ориентир.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda
  eftimov написа:

:( аз мислех че G=generation и съответно 4..

Направих НОВА ТЕМА по въпроса за разшифроването на VIN-овете и т.н. :lol: Надявам се малко да са се поизяснили нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre
  jamie написа:

Огледай долу до скоростната кутия дали при цилиндърчето за задвижване на "вилицата" на съединителя има някакво регулиране ? ПП: Няма да навреди смяна на спирачната течност в казанчето на съединителя ! Понякога се случва да има въздух в системата, а и течността по предписание се сменя на 2 години - хигроскопична е. Използваи при смяната ДОТ4 (може и ДОТ3, в никакъв случай ДОТ5 !).

Няма регулиране. :( Нито долу нито горе :lol: Вътре под таблото на конзолата на педала има реглаж на щифта ,но той е за позиционирането на педала.Ако беше от лоша течност пък щеше да отделя ниско а не високо :( От въздух в системата също щеше да е ниско :D Май си си за смяна :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov
  TYPE-R написа:
  jamie написа:

Огледай долу до скоростната кутия дали при цилиндърчето за задвижване на "вилицата" на съединителя има някакво регулиране ? ПП: Няма да навреди смяна на спирачната течност в казанчето на съединителя ! Понякога се случва да има въздух в системата, а и течността по предписание се сменя на 2 години - хигроскопична е. Използваи при смяната ДОТ4 (може и ДОТ3, в никакъв случай ДОТ5 !).

Няма регулиране. :( Нито долу нито горе :lol: Вътре под таблото на конзолата на педала има реглаж на щифта ,но той е за позиционирането на педала.Ако беше от лоша течност пък щеше да отделя ниско а не високо :( От въздух в системата също щеше да е ниско :D Май си си за смяна :(
разби ми надеждите :D п.п. наистина няма нищо за регулиране отдолу а само за хода на педала ватре в купето. неискам да си помислям за цената на нов съединител + смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie
  eftimov написа:
  TYPE-R написа:

  jamie написа:

Огледай долу до скоростната кутия дали при цилиндърчето за задвижване на "вилицата" на съединителя има някакво регулиране ? ПП: Няма да навреди смяна на спирачната течност в казанчето на съединителя ! Понякога се случва да има въздух в системата, а и течността по предписание се сменя на 2 години - хигроскопична е. Използваи при смяната ДОТ4 (може и ДОТ3, в никакъв случай ДОТ5 !).

Няма регулиране. :( Нито долу нито горе :lol: Вътре под таблото на конзолата на педала има реглаж на щифта ,но той е за позиционирането на педала.Ако беше от лоша течност пък щеше да отделя ниско а не високо :( От въздух в системата също щеше да е ниско :D Май си си за смяна :(
разби ми надеждите :D п.п. наистина няма нищо за регулиране отдолу а само за хода на педала ватре в купето. неискам да си помислям за цената на нов съединител + смяна.
Че кой е казал да си купуваш съединителя от дилъра за България ?????Колкото до смяната - Омбре е човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
  TYPE-R написа:

Вътре под таблото на конзолата на педала има реглаж на щифта ,но той е за позиционирането на педала

Ombre моята каляска има ли и тя такава джаджа? Че ми е много далече съединителя, и трябва да си мърдам седалката много напред. Тогава пък левият ми крак е доста свит.Те като са пуснати педалите, са на едно ниво. Обаче съединителя има празен ход, и после трябва да го натисна до най-долу. Тоест мен повече ме интересува при максимално натиснато положение педалите да са на еднакво разстояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

феродов диск валео +труд =120 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov
  Dechko написа:

феродов диск валео +труд =120 лв

къде т'ва да ида? ако е във Варна де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
  Magnum написа:
  TYPE-R написа:

Вътре под таблото на конзолата на педала има реглаж на щифта ,но той е за позиционирането на педала

Ombre моята каляска има ли и тя такава джаджа? Че ми е много далече съединителя, и трябва да си мърдам седалката много напред. Тогава пък левият ми крак е доста свит.Те като са пуснати педалите, са на едно ниво. Обаче съединителя има празен ход, и после трябва да го натисна до най-долу. Тоест мен повече ме интересува при максимално натиснато положение педалите да са на еднакво разстояние.
Да споделя резултата от моята борба (не на Хитлер!)Съединителя (че и спирачката) имат един болт, с който се регулира позицията при отпуснат педал. Като се навие болта, и педала спира по-долу. Та развих болта за съединителя максимално - така педала се дръпна към мен с 2 см. Идеално ми е. Но по този начин се увеличи и свободният ход.Та на другият край на жилото има една пластмасова джаджа, с която се регулира празният ход на съединителя. Натегнах докато обера празният ход, и после развих 3 врътки, да имам все пак някакъв, да не опира съединителя (въпреки че на ръка не можах да мръдна лоста, дето е към съединителя).Между другото, преди да навия жилото, го развих, откачих го от съединителя, вдигнах жилото на високо, и пръснах WD40 вътре в жилото, да смаже. Закачих го на капака, и раздвижих и педала - доста леко почна да се движи ( (С) Омбре, 10х )Та като бях затегнал ръкави, натегнах и ръчната спирачка - било СУУУПЕР лесно! Зад скоростният лост, има пепелник за задните седалки, и зад него се отваря едно капаче. Вътре има гайка, която и с пръсти може да се затегне. В книжката пише да се затяга, когато ръчната е вдигната на 1во зъбче (че да не се пренатегне)Успях да сваля и резонатора, там беше голямата борба. Ама за това - в темата за филтрите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

вьв варна е звьнни на 0889668266

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...