Guest Stef #1 Публикувано 27 Април, 2006 Honda, третият по големина производител на автомобили в Япония, отчете в сряда рекордна нетна печалба за пета поредна година благодарение на високите продажби в САЩ и на извънредни приходи, свързани с пенсионни фондове. Автомобилната компания заяви, че нетната печалба за годината, която приключва на 31 март, е скочила с 23% до 597 млрд. йени (5,2 млрд. щ. д.) спрямо предходната година. Продажбите на компанията са се увеличили с 14,5% до рекордните 9,908 млрд. йени. Оперативната печалба бележи скок от 38% до 868,9 млрд. йени.Сега ако ги вкарат и във Ф1 тия кинти - само 10% не повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN #2 Отговорено 27 Април, 2006 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside #3 Отговорено 27 Април, 2006 Браво, браво. Добре ще е наистина малко повече да наблегнат на формулата, не че и без това правят малко работи ама за малко реклама и удоволетворение на нас феновете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ma4o #4 Отговорено 27 Април, 2006 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cK1 #5 Отговорено 27 Април, 2006 е нисан са ги испреварили ли ? защото хонда бяха 2-ри миналата година (или поминалата година )по брой продадени автомобили, а нисан от както се заиграха с рено нещо мноо ме дразнят деаа прават само едни грозотии ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lz2lps #6 Отговорено 8 Май, 2006 То се очакваше да са на първите места по продажби като се има в предвид, че тука в САЩ 1/3 от колите които се купуват (поне тука в Калифорния) са или Хонда или американския вариант Акура. Аз имах възможността да се возя в Acura TL (3.2 L, 260hp) и новия Civic Coupe, но едно нещо ми направи неприятно впечатление в новите Хонди (вероятно това важи и за всички други коли) - предницата е много къса и таблото вътре в колата е много голямо, т.е. като караш не виждаш къде ти е предницата (макар и да съм висок 1.90, а шофьора на купето да беше 1.50 аз виждах предницата колкото и той ). Другото което ме дразни е, че новите модели стават все по-тумбести и въобще не приличат на бегачките, заради които и аз сега съм Хонда фен. Това важи и за новия NSX, прототипа на който видях в едно американско списание - няма нищо общо със старите модели, на които аз най-много се кефих. Като заключение на мойте мисли тука мога да кажа, че ХОНДА си остава най-готината кола за мене, въпреки новите и необичайни форми и надали като си купувам нова кола ще се замисля и секунда за някоя друга марка. Имах честа да се возя и в Mercedes SL55 AMG (5.5l, 500hp), тъй като една вечер имах много работа и колегите бяха се прибрали със служебната кола и шефа реши да ме закара до къщата. Та шефа реши да ми покаже какво може колата. Наистина много е бърза, но дори и за секунда не изпитах тръпката, която изпитвам когата аз си карам и "ръчкам" мойта Хонда в България , която е само 1.5л и 101 кобилки под капака, от които сигурно вече съм пуснал няколко на свобода . Айде поздрави на всички Хонда маниаци в БГ и да си карате най-готината кола със здраве. HONDA RULZ!!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове