Jump to content
miroslav_stoev

Класически проблем - моля помогнете

Recommended Posts

Здравейте колеги , проблема ми е следния - оборотите ми играят (понякога загасва) . Колата е сивик 5 ген. 1.3 (карбуратор).След като изчетох всички теми във форума и опитах всичко - няма никакво подобрение. ИАЦВ-то го чистих 2 пъти ,пробвах го дали работи(работи) , ходих на елкон - по запалителната уредба - колата е 6 , майстора ми вика тя е перфектна ,перфектна - ама не.Ецу-то показваше какви ли не грешки - оправих ги(в момента съм на 14 :D ) Оправях оборотите на 700 после ресвах ецу-то и закачам иацв-то - никакъв ефект. Мисля сега да купя някаква добавка за прочистване на карба,ама ме съмнява да има толкова боклуци.Дайте някакви идеи или ме посъветвайте да ида на майстор,който е на ясно с хондите (в Асеновград или Пловдив) . Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
четох , винта на дросела е ? (има един винт ,който е пластмасов и се намира отзад на карба ,от там регулирах оборотите) Относно пусковото моторче - моята има ли? ( и ако има насочете ме къде е )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се гръмна вече , пак ми показва 14 грешка (иацв) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е именно в това IACV....Свали си manual за твоя модел Хонда и се запознай с местоположението на IACV-то и как може да си поиграеш с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е именно в това IACV....Свали си manual за твоя модел Хонда и се запознай с местоположението на IACV-то и как може да си поиграеш с него.

Колега играя си 2 дена с него :D оправя се - после грешка .Сега пак е наред.,но проблема не е от него и като работи и като не работи все ми играят оборотите, Възможно ли е да не работи на пълни обороти в смисъл да дава сигнал ,че работи ,а всъщност да работи бавно и да не регулира оборотите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е именно в това IACV....Свали си manual за твоя модел Хонда и се запознай с местоположението на IACV-то и как може да си поиграеш с него.

 

 

Колега ИАЦВ-то го оправих не дава грешка вече и пак са си зле оборотите ,сега сложих добавка в бензина да промие системата , съмняваме че я карах на един майстор който ми бараше болтчето за дроселовата клапа и не знам на къде да го завъртя сега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно с това болтче трябва внимателно да се пипа,то ти играе роля на смукача,и маи за тихите обороти.Пробваи като ти е много добре загрята колата,значи на дясно оборотите се вдигат,а наляво се намалят,по принцип моита стои на 1000об и малко под нея,като е загрята.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно с това болтче трябва внимателно да се пипа,то ти играе роля на смукача,и маи за тихите обороти.Пробваи като ти е много добре загрята колата,значи на дясно оборотите се вдигат,а наляво се намалят,по принцип моита стои на 1000об и малко под нея,като е загрята.Успех!

Благодаря колега , още довечера ще си поиграя :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема е решен (уж) ще видим утре :honda: Горе долу закърпих положението с дроселовата клапа(с болтчето де) не знам точно колко е ,но сега студена с вкл. смукач е 1200 и после падат до 900 :rolleyes: само едно ме притеснява - оборотите ги направих към 800 и тогава вкл. ИАЦВ-то , понеже като ги направих 600 след вкл. му падаха ,вдигнах ги малко вкл. и сега е ток и жици :D Вече ще карам като бял човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...