sa6o46 21 #1 Публикувано 8 Януари, 2011 Надявам се да не досаждам с тази тема, знам че има подобни, изчетох ги всичките по няколко пъти...правих какво ли не, не се оправя колата и това си е. по същество:На заграл двигател, когато в движение изключвам от скорост почти винаги оборотите ми пропадаха и след секунда се нормализират, лятото на климатик дори ми се е случвало да загасва. Почистих дроселовата клапа без да я свалям, доколото мога да бръкна с парцал напоен с кореселин, не ми изглеждаше много мръсна но все пак я лъснах, резултат нямаше.Свалих IACV клапана, почистих и него като го напръсках обилно и няколкократно с WD40, без резулат. Реших че проблема е във FITV , свалих цялата дроселова клапа, малко по късно останових че моята кола няма такъв клапан, почистих хубаво и обилно със WD40 , бърках навсякаде за да съм сигурен, зглобих всичко и резултатът е че пак ми пропадат оборотите, но вече държи много по високи от преди, стрелката играе, общо взето кофти работа.2-3 пъти палих колата със откачени Map sensor и този сензор на тръбопровода към филтърната кутия, да не би да е натрупала грешки и затова да ми играят така оборотите сега? да ама откачах акомулатора за 2 часа, паля след това, същата работа... оставях я 30 минути на място да работи след закачане на акомулатора, уж да се обучи дросела, няма резултат!ето качвам и клипче, така работи на място при загрял двигател, оборотите са високи и "играят" , в движение е още по зле...http://www.youtube.com/watch?v=-MU6Z9U7myIколата е 96' Civic D15Z6 мотор...въздушния филтър е сменем... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #2 Отговорено 8 Януари, 2011 така изглеждаше колектора преди да го лъсна (доколкото мога) пръснах WD40 и в тая дупка -> дросела преди и след -> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #3 Отговорено 17 Януари, 2011 Колега реши ли проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #4 Отговорено 17 Януари, 2011 (Редактирано) да, закарах я в сервиза омбре, зкачиха я на компютара и обучиха клапата, сега работи както преди да изчистя дросела, явно така си работят тия двигатели Редактирано 17 Януари, 2011 от sa6o46 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #5 Отговорено 18 Януари, 2011 Колега не виждам какво те притеснява,леко играят оборотите но накрая си заставят в идеалното положение,и моята е така сега...преди даже гаснеше,и реших проблема с малкото жълто болтче отдолу под смукача.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #6 Отговорено 18 Януари, 2011 И аз го реших с жълтото болтче,но само защото един "майстор" ми го пипаше преди това, сега ми играят от 700 до 900 (някъде там) . Повече при майстори - не. По-добре четеш яко и надуваш(малко) главите на хората в форума и си го правиш сам Благодарение на всички теми в форума разгадах как да си оправя оборотите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #7 Отговорено 19 Януари, 2011 Колега, какво ще рече "обучиха клапата"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #8 Отговорено 19 Януари, 2011 Колега, какво ще рече "обучиха клапата"?еми закачиха колата на компютър, бръмчаха там нещо цъкаха по копютъра, и така после си държеше перфектни обороти, тва е че на място работи перфектно но в движение шават малко оборотите преди да се закрепат което много ме дразни ама явно си е така тоя модел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #9 Отговорено 24 Януари, 2011 Не Колега не е така този модел сега и аз имам проблем с тея обороти но тоя е заради разни бутанки от моя страна имаче си цъкат като часовник.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
low_rider 0 #10 Отговорено 25 Януари, 2011 всичко това е от болчето на дросел клапата за количеството въздух което да влиза като (baypass) и ако не е направено както трябва стъпковия мотор отзаде на смукателните траби се бурка и се отваря и затваря неадекватно и за това мени така оборотите............ а за гасненето на свободна е от позицията на дросел клапата (само ако е на бензин) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #11 Отговорено 28 Януари, 2011 каква позиция на дросел клапата? нищо не разбрах.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 28 Януари, 2011 я да ви кажа под секрет- разровете се добре във форума, има всичко тояно обяснено за чистене на клапи и дросели, за гласене на обороти и най-вече за туй болче на байпаса, дето не се бута, ама всеки там рови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
low_rider 0 #13 Отговорено 28 Януари, 2011 каква позиция на дросел клапата? нищо не разбрах.. http://www.hondacarforum.com/honda-2/8334-97-civic-idle-adjustment.html всичко е обяснено имаш 6-стъпки........... стъпка-1 е пропускаш стъпка-2 загряваш колата (докато включи перката) стъпка-3 всички уреди изключени и гледаш какви обороти ти държи оборотите трябва да са ти 700 +/- (50) стъпка-4 ако оборотите са ти по ниски от 700 болта за въздух на дросел клапата го отвърташ с 1/2 оборот или обратното след като завъртиш или отвъртиш 1/2 оборот чакаш малко и след това и даваш гас до 2500-3000 оборота и следиш как ти държи ниските обороти след това ако се наложи завъртиш или отвъртиш 1/2 оборот пак особености -с включени уреди трябва да държи 800 +/-50 , ако си в движение на свободна трябва да ти е на 1000 +/- 150 ............. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #14 Отговорено 29 Януари, 2011 Колега от това става ясно как да си оправиш оборотите ,но каква е позицията на клапата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #15 Отговорено 29 Януари, 2011 колега трябва ли да е изключен IACV клапана когато се нагласят оборотите? защото четох тук във форума че трябва да бъде изключен и тогава да се гласят и най накрая да се ресетне компа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #16 Отговорено 29 Януари, 2011 колега трябва ли да е изключен IACV клапана когато се нагласят оборотите? защото четох тук във форума че трябва да бъде изключен и тогава да се гласят и най накрая да се ресетне компа Точно така , двигателят да е загрял (въшреки ,че мойте ги правих на студен и няма проблем) изкл. Иацв-то (даже може да го почистиш) от болтчето с връткат ги докарваш към 800 (750) и после закачаш иацв-то и ресваш от бушона Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #17 Отговорено 29 Януари, 2011 Здравей колега...искам да ти споделя нещо защото карам със същият мотор...моята също работи по подобен начин....махам игрането на оборотите на студен двигател защото го приемам за нещо кажи речи по-нормално...но при загрят двигател ми се е случвало като пусна крака от гаста оборотите да отидат кам 500(колата съответно притреперва почти към гаснене) след което се нормализират...както и понякога от нищото както си седя на светофара(пуснал съм педала на гаста от поне 30-40 секунди) изведнъж оборотите отново падат за секунда и пак се нормализират...както и гасненето при включен климатик...моят проблем пък е далеч по дълбок...получавам някакво премигане на всички светлини в ритъма на такта на оборотите(прави го когато си иска) и колата при нормално подаване на гас започва да хълцука...разбрах че веднъж има забавяне на 1 и веднаж на 3-ти цилиндър при което колата става по-мудна,а по лошото е че не го прави постоянно а когато тя си реши...и още по лошото е че не се знае от какво е...и тези симптоми не са само при мен...единственото което не сме пробвали с колегата JAMO това е генератота...или някоя грешка скрита в компа...та искам да ти кажа че двигателя си е проблемен(лично мнение). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове