Kalpavoto_ku4e 1 #1 Публикувано 4 Януари, 2011 Здравеите колеги!Честита нова година!Искам да сваля колата с 3,5-4см.Но проблема е че незнам какви пружини ще са подходящи.Преди време колата беше с пружини JAMEX и беше ужасно стабилна,но возията прекалено твърда.И през наи-малката неравност бласкаше.Та въпросът ми е:Какви пружини ще са подходящи?Искам да има хубава стойка и що годе комфортна возия,все пак се кара всеки ден.Колата е сивик купе 96 втек.Ориентирал съм се към ето това,но нямам представа как е.http://cgi.ebay.co.uk/Eibach-Pro-Kit-Springs-Honda-Civic-EJ-EK-MA-MB-VTi-Vtec-/260680758226?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb1c8b3d2или по евтиният вариянтhttp://pitstopshop.eu/product_info.php?cPath=109_1770_111_1792&products_id=802 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Delev 24 #2 Отговорено 4 Януари, 2011 Здрасти колега и за много години.И аз имах същия проблем с JAMEX-a.Беше стабилна,но доста блъскаше.Проблема е,че самите навивки са доста тънки и поддават при по-сериозен удар.Сега съм с FK 35/40мм и нямам проблеми.Возията е доста добра,стабилна е по завоите и стойката е добре.Макар,че Eibach е супер сериозна марка в окачванията мисля че от FK ще останеш доста доволен... ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 4 Януари, 2011 И аз карам с FK и съм доволен. По принцип дадени пружини се комбинират със съответните на тях амортисьори. Когато твърдостта на единият компонент е значително по-голяма/малка от другият, тогава има подскачане. Бих ти препоръчал FK най-малкото щото са по-евтини, ако не ти харесат няма да влезеш с много пари. Освен това, винаги можеш да си поръчаш и амортисьори FK по-натам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #4 Отговорено 4 Януари, 2011 Един глас за айбах!Моята е с такива и за ежедневна кола е супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #5 Отговорено 5 Януари, 2011 един съветне взимай само пружини Колата ще подскача ще се изменят и тоу ин и негатив камбър рано или късно ще си разбиеш предницата,абе неприятности само не си заслужава зареди визията. Избери си комплект окачване да ти е спокойно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #6 Отговорено 5 Януари, 2011 За поскачане знам че става със койловете, със понижаващи пружини не знам. Аз 2 години карах само с понижаващи пружини и не съм имал случай на подскачане, нито пък нещо по предницата или задницата се беше разбило, но естесствено по-добре е цял комплект амортесьори с пружини. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #7 Отговорено 5 Януари, 2011 Не бъдете крайни .Моят Сивик си влезе с понижаващи пружини H&R и стокови амортесьори.Колко преди мен е карана така нямам идея,аз и врътнах още 10 000 км винаги на 17' джанти.Нито е подскачала нито нищо.Предполагам с павилния избор на пружини и колегата ще е доволен.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 5 Януари, 2011 Както казва Драгич, не е задължително да се сменя амортисьора. Едни понижаващи не много твърди пружини си заспиват от всякъде на стоковите амортисьори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 5 Януари, 2011 (Редактирано) А такива пружини които понижават със 2-2,5 см ? има ли ?Видях че питате и аз да попитам ,че да не пускам нова тема. Редактирано 5 Януари, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalpavoto_ku4e 1 #10 Отговорено 5 Януари, 2011 Както казва Драгич, не е задължително да се сменя амортисьора. Едни понижаващи не много твърди пружини си заспиват от всякъде на стоковите амортисьори Амортисиорите са Каяба Exsel G,мисля че ще държат.Проблема е в пружините,за това събирам информация.С eibach pro kit,как стоят нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #11 Отговорено 5 Януари, 2011 не исках да съм краен Ясно ми е че на сток аморт става с понижаващи пружини просто не прекалено ниски Лично се убедих в това тъй като и а съм само с пружини на сток аморти Подрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #12 Отговорено 5 Януари, 2011 (Редактирано) Аз съм с Eibach черни ,мисля че са ProKit и с Bilstein жълти амортисьори. Не знам кой модел така я купих ,та много добре се държи на равно като картинг е!НО не ми харесва как спира когато има бабуни или подобни неравности ,подскача губи сцепление и лети право напред, не знам амортисьорите ли са ми заминали или са много твърди .. не мога и да разбера, адски твърда е. Усещането е ... не минавам през дупките ,а падам в тях.И точно вчера се интересувах дали може на обикновен амортисьор да си сложа пак тези пружини, но не успях да намеря информация.Като натискам задницата е перфектна ,но предницата е дърво ,едвам потъва един-два пръста.. Редактирано 5 Януари, 2011 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #13 Отговорено 6 Януари, 2011 Аз съм с про-кит и стандартни амортисьори. Така купих колата и вече съм минал близо 90 000 км с нея без проблеми по окачване и предница. При мен не се забелязва подскачане по бабуни и неравности, досега винаги е създавала чувство, че гумите винаги са в допир с асфалта, при всякакви ситуации. Бих казал че тези пружини не са много твърди и са комфортни за всекидневно каране, а между временно колата е с доста добро поведение в завои и спиране. Единствения минус е, че бая се смъква, а за мен това вече си има доста негативи при всекидневна кола - не можеш да се качиш навсякъде, на доста спящи полицаи опира (вече си изкривих няколко пъти гурнето, даже накрая го сплеска и го перфорира отгоре), на жп прелези опира, зимата като станат коловози по малките улички и цялата кола пада върху снега и се жули от до. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #14 Отговорено 6 Януари, 2011 (Редактирано) Колеги аз карах почти 3 години с пружини 40/40 със сток амортисиори на хонда сивик хеч 4та генерация, да ви кажа не ми подскачаше колата беше много устойчива за радоста на мен доста приятна за каране като имаме предвит някои коли със спортно окачване как тръскат бях много доволен Редактирано 6 Януари, 2011 от west bam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dantes 1 #15 Отговорено 7 Януари, 2011 Аз също съм с амортесиори bilstein b6 и сини coilovers и вози прекалено твърдо. Стабилна е,но се чудя дали няма да е по-добре да сложа понижаващи пружини.Тук обаче въпроса с какви ще е подходящо тъй като така и не намерих инфо кои пружини ще паснат най-добре на въпросните амортесиори. Ако някой има наблюдения над повече марки и модели като tein,apexi,neuspeed,h&r,eibach и т.н. Ако някои има наблюдения да помага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #16 Отговорено 9 Януари, 2011 Аз съм твърдо против FK, но може би точно това е пружината за теб ! Адски са меки !Миналата пролет си купих такива понижаващи пружини, червени, точно от ПИТШОП (момчетата са доста коректни), сложих ги на колата и очаквах да слезе доста ниско (бяха 35/40мм ако не се лъжа). Резултата беше висока кола с мека возия.. Последва рязане, за да се понижи още, по-късно с монтажа на 16" джанти 9J и доста нископрофилни гуми последва още едно рязане на пружините. Можете да се досетите какви бяха очакванията ми след смяната на 185/65/14 зимни гуми с оригинални пружини към 215/40/16 + спорни пружини.. Оправданията ми не се оправдаха. Вместо стабилна и НЕлюлееща се кола, имах прилично возеща кола..ТА да се върнем на темата - това е пружина, с която получаваш добра визия и добра возия, но не и стабилност. Може би ако бях одрязал оригиналните пружини щеше да е същото..До колкото имам наблюдение над Eibach - водят до доста голяма промяна в поведението на пътя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #17 Отговорено 17 Януари, 2011 Колега ако не ти е проблем разликата в цената, Еibach pro kit са пружините за теб карал съм с такива и съм сигурен че и ти ще си много доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dantes 1 #18 Отговорено 18 Януари, 2011 Мисля че evo излизаха от завода с такава комбинация мисълта ми е колата да е максимално балансирана да не стане люлка,държа да е стабилна,но просто сега си е доста неприятна за каране. Не знам дали просто от coilover пружина към lowering spring да не се окаже крачка назад в сетъпа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #19 Отговорено 18 Януари, 2011 Ако искаш стабилност - слагаш щанги 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dantes 1 #20 Отговорено 18 Януари, 2011 Отпред съм с 21мм. щанга от английско vti. Тя колата е стабилна,но вози прекалено дискомфортно за София си е ужас с тия дупки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mirchev 29 #21 Отговорено 19 Януари, 2011 Няма вариант да си на ниско, да е стабилна и да е комфортно, нещата са взаимноизключващи се. Каруцата ми е и с амортесьори, пружини, полиуретан и 26/23 мм щанги и няма никакъв комфорт във возията и. Ако не искате да друса, скърца, опира по бордюри и дупки и не сменяте шарнири често, стойте си сток. Идеалния вариант е различен за всеки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dantes 1 #22 Отговорено 20 Януари, 2011 (Редактирано) Така е, напълно съм съгласен с теб. Тук по-скоро обсъждаме един максимално балансиран автомобил. То е ясно,че винаги едно е за сметка на друго. Да кажем част от gt клас автомобилите ми се струват доста балансирани. Коли,които са доста стабилни,но нямаш чувството,че ще ти излезнат амортесиорите през капака на колата. А и това че е твърда колата като возия не значи че е стабилна. Редактирано 20 Януари, 2011 от dantes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #23 Отговорено 20 Януари, 2011 (Редактирано) А какво ще кажете за Megan Racing или K sport lowering springs ? Идват малко по-евтини от ейбаха :)ps.а за APEX какво ще кажете? Редактирано 20 Януари, 2011 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dantes 1 #24 Отговорено 20 Януари, 2011 Като цяло е трудно да се даде съвет защото малко хора са сменяли много видове окачвания,а и вкуса и разбиранията е различен. Но поне всеки има наблюдения над нещо определено като сетъп,с което е карал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #25 Отговорено 20 Януари, 2011 @dantes Ела във вторник на седмичната, ще те повозя на моята и ще прецениш със гъзомера дали тръска или не, и дали те кефи как е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mirchev 29 #26 Отговорено 20 Януари, 2011 Ако е ежедневка, препоръчвам KW V1, возил съм се на Хонди със спорти понижаващи пружини, комплекта амортесьори и пружини си е най-добрия избор. V1 -са доста добър компромис между комфорт и стабилност, в началото само това беше правено по окачването ми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalpavoto_ku4e 1 #27 Отговорено 20 Януари, 2011 (Редактирано) А за АП пружини някои има ли наблюдения? Редактирано 20 Януари, 2011 от Kalpavoto_ku4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dantes 1 #28 Отговорено 1 Февруари, 2011 Намерих друго. Водят ги ground control springs като ги предлагат според амортесиорите,с които караш. Разделили са ги на различни групи. Мисля че това е супер вариант като изключим цената другото ми се струва ОК.http://www.ground-control-store.com/products/description.php/II=519/CA=71 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_H22 0 #29 Отговорено 2 Февруари, 2011 Моето мнение е че ти трябват racing springs h&r 30мм/40мм...мисля че ще останеш доста доволен.В момента ги има в ebay.co.uk за 120паунда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Delev 24 #30 Отговорено 3 Февруари, 2011 +1 за Racing Springs H&R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ICJ 8 #31 Отговорено 12 Февруари, 2011 Ще соделиа притесненията си за понижаващите пружини в тази тема за да не отварям нова.Та на вапроса ... когато имаме един заводски амортисьор пружината седи на него под напрежение и разпъва амортисьора напълно. Когато имаме пружина която сваля височината с 6см тя ниама да може да изпъне амортисьора. На каде биа? Тази пружина няма да е под напрежение когато автомобила е на крик и колелата увисват и тяхната тежест изпава амортисьора В този момент тази понижаваща пружинка ще се "мандахерца" свободно. Тук ниакои ще каже "и какво от това като е на пътя колата натиска пружините на мястото им" е да ама когато се минава през неравности, дупки и други такива пружините ще "играят" защото не са под напрежение и могат да застанат както си искат Точно това ме притесниава най-много Написаното до тук е изциало от представите ми какво би трябвало да се случи на теориа. Не сам слагал такова нещо на автомобила си и ми се ще да знам каква е дйствителноста, а имено. Стои ли понижаващата пружината под напрейение при разпънат амортисьор или се "мандахерца"???П.П. Надявам се поста ми да не е бил прекалено объркващ и да сте ме разбрали какво питам благодаря ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове