demon89 8 #1 Публикувано 3 Януари, 2011 Днес реших да сменя лампите на таблото(циферблата) с диодна лента.Свалих го,махнах уредите,сложех лентата,пак си го зглобих и закачих,всичко беше супер докато не забелязах,че запаля ли колата стрелката на температурата отива максимално горе и си стои там.Спомням си,че от уреда стърчеше 1 кондензатор с дълги крачета който леко огънах заради лентата,възможно ли е от това да се е повредил и има ли други причини и начин на оправяне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #2 Отговорено 3 Януари, 2011 Най-вероятно си завъртял уреда наобратно и сега като запалиш вместо да ти показва, че стрелката е долу, тя отива горе И аз я направих тази грешка, като правих тази интервенция, но после се усетих !!! Пробвай дали е това и дано съм помогнал колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #3 Отговорено 3 Януари, 2011 как да завъртя уреда на обратно,мисля,че неможе понеже няма да пасват дупките за болтчетата с който се захваща уреда а и нанего си пише H и C и стрелката отива директно на H Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #4 Отговорено 3 Януари, 2011 Ами незнам при мен си паснаха дупките и ги бях объркал, след това като го завъртях всичко си се оправи ;)H-hot, C-cold !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #5 Отговорено 3 Януари, 2011 ти кое си завъртял целия уред или само корпусът който е зад плочката с скалата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #6 Отговорено 3 Януари, 2011 Ами, това което е зад самия уред, има една намотка там и нея я бях обърнал наобратно !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #7 Отговорено 3 Януари, 2011 В близките няколко дни ще го сваля пак и ще пробвам.Как мога да разбера кога намотката е поставена правилно биз постоянно да закачам и откачам целия циферблат?Има ли някакви означения на нея?Иначе сега видях,че стрелката отива на Н още като дам на контакт дори и без да паля колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #8 Отговорено 3 Януари, 2011 Значи си я обърнал на обратно почти на 100% !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #9 Отговорено 3 Януари, 2011 ще си покаже като го сваля пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #10 Отговорено 3 Януари, 2011 а дали ще има проблем ако я карам така 2-3 дни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #11 Отговорено 3 Януари, 2011 Какъв проблем би могло да има ? Трябва просто да се съборазяваш, че когато ти е горе стрелката колата ти е студена, а не е загряла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #12 Отговорено 3 Януари, 2011 тя стрелката сега винаги си е горе от момента в който дам на контакт до момента вкойто я изгася.Питам просто дали няма нещо дасе прецака тоя уред ако работи така?Сига михрумна и друго което несъм пробвал,когато колата загрее дали стрелката нямадапочне да слиза надоло ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #13 Отговорено 3 Януари, 2011 (Редактирано) Ако стрелката си седи в колд студено като не е на контакт и отива до горе само на контакт значи не е завьртян уреда на обратно а си дал на кьсо някое от крачетата. По принцип дадеш ли на кьсо крачетата стрелката отива на макс. Няма какво да прецакаш. Просто ако не е обьрнат на обратно пак ще трябва да го саляш за да видиш кьде си укьсил и да го оправиш. Редактирано 3 Януари, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policaja 16 #14 Отговорено 3 Януари, 2011 от всичкия този ЧАТ не можахме да разберем даже и каква е колата ,ама карай важното е,че стрелката оди на МАХ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo099 1 #15 Отговорено 3 Януари, 2011 най-вероятно не си забил хубаво болчетата от зад на уреда и и се полочава лоша маса също като лоша спойка и затожа ти се получава така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #16 Отговорено 3 Януари, 2011 (Редактирано) Не виждам какво общо има моделът на колата,но...Кончерто.Утре сутринта ще сваля таблото на ново и ще пробвам да затегна още болтчетата ако не се оправи ще го свалям да го прегледам.Как мога да разбера дали съм дал на късо нещо?целия уред е в метален корпус който не съм барал изобщо.Кои крачета точно да гледам дали съм дал на късо? Редактирано 3 Януари, 2011 от demon89 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #17 Отговорено 3 Януари, 2011 В пьрвия пост си написал че си огьнал крачетата на някакьв кондензатор от вьпросния уред. Може с него да си дал на кьсо ако се е опрял например в някаква писта на таблото. До колкото разбрах от тебе без контакт срелката си е доло нали? На студено? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #18 Отговорено 3 Януари, 2011 Да без контакт си е доло стрелката а отностно кондензатора еднственото място до което може да се допира е до този метален кожух на самият уред,няма как да опира на писта понеже те са от другия край на пластмасата (тази която е основата на циферблата) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #19 Отговорено 3 Януари, 2011 Колега, при прекалено затягане на балчетата има едни малки мустаци, който се късат и от това ти показва, че колата е загряла. Единият варият е да ходиш при някой много добър жичкаджия да го прави (ако ти не разбираш от това, щото работата е пипкава), друят да си търсиш друг уред и да внимаваш като затягаш. Препатих по същия начин на моето табло. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #20 Отговорено 4 Януари, 2011 Нямам спомен да съм ги затягал кой зане колко тия болтчета.Завих ги колкото да влязът целите до шайбата който имаха.Сега слизам да сваля таблото пак и ако трябва ще отворя и самият уред.Сетих се да питам още нещо,вкъщи имам стабилизатор на ток-а който го обръща от 220 на 12 волта има ли някъде по самият уред място на което мога да ми пусна ток задавидя дали те се измести стрелката?Идеята е да не го закачам и откачам 100 пъти а да го тествам вкъщи и ако го оправя тогава да си го закача на таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #21 Отговорено 4 Януари, 2011 Да започна с най-важното-Проблемът е решен Първо отхлабих малко болтчетата и го пробвах,но без ефект.След като свалих металният корпус видях това скъсано мустаче Запоих го и вече не ми показва,че току що запалената ми кола прегрява :P Благодаря много на всички за съветите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове