Jump to content
demon89

Какво прецаках - уреди на таблото?

Recommended Posts

Днес реших да сменя лампите на таблото(циферблата) с диодна лента.Свалих го,махнах уредите,сложех лентата,пак си го зглобих и закачих,всичко беше супер докато не забелязах,че запаля ли колата стрелката на температурата отива максимално горе и си стои там.Спомням си,че от уреда стърчеше 1 кондензатор с дълги крачета който леко огънах заради лентата,възможно ли е от това да се е повредил и има ли други причини и начин на оправяне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно си завъртял уреда наобратно и сега като запалиш вместо да ти показва, че стрелката е долу, тя отива горе :ermm: И аз я направих тази грешка, като правих тази интервенция, но после се усетих !!! Пробвай дали е това и дано съм помогнал колега :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да завъртя уреда на обратно,мисля,че неможе понеже няма да пасват дупките за болтчетата с който се захваща уреда а и нанего си пише H и C и стрелката отива директно на H

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам при мен си паснаха дупките и ги бях объркал, след това като го завъртях всичко си се оправи ;)H-hot, C-cold !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти кое си завъртял целия уред или само корпусът който е зад плочката с скалата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, това което е зад самия уред, има една намотка там и нея я бях обърнал наобратно !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В близките няколко дни ще го сваля пак и ще пробвам.Как мога да разбера кога намотката е поставена правилно биз постоянно да закачам и откачам целия циферблат?Има ли някакви означения на нея?Иначе сега видях,че стрелката отива на Н още като дам на контакт дори и без да паля колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си я обърнал на обратно почти на 100% !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще си покаже като го сваля пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а дали ще има проблем ако я карам така 2-3 дни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв проблем би могло да има ? Трябва просто да се съборазяваш, че когато ти е горе стрелката колата ти е студена, а не е загряла :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя стрелката сега винаги си е горе от момента в който дам на контакт до момента вкойто я изгася.Питам просто дали няма нещо дасе прецака тоя уред ако работи така?Сига михрумна и друго което несъм пробвал,когато колата загрее дали стрелката нямадапочне да слиза надоло ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стрелката си седи в колд студено като не е на контакт и отива до горе само на контакт значи не е завьртян уреда на обратно а си дал на кьсо някое от крачетата. По принцип дадеш ли на кьсо крачетата стрелката отива на макс. Няма какво да прецакаш. Просто ако не е обьрнат на обратно пак ще трябва да го саляш за да видиш кьде си укьсил и да го оправиш.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от всичкия този ЧАТ не можахме да разберем даже и каква е колата ,ама карай важното е,че стрелката оди на МАХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-вероятно не си забил хубаво болчетата от зад на уреда и и се полочава лоша маса също като лоша спойка и затожа ти се получава така:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какво общо има моделът на колата,но...Кончерто.Утре сутринта ще сваля таблото на ново и ще пробвам да затегна още болтчетата ако не се оправи ще го свалям да го прегледам.Как мога да разбера дали съм дал на късо нещо?целия уред е в метален корпус който не съм барал изобщо.Кои крачета точно да гледам дали съм дал на късо?

Редактирано от demon89

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В пьрвия пост си написал че си огьнал крачетата на някакьв кондензатор от вьпросния уред. Може с него да си дал на кьсо ако се е опрял например в някаква писта на таблото. До колкото разбрах от тебе без контакт срелката си е доло нали? На студено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да без контакт си е доло стрелката а отностно кондензатора еднственото място до което може да се допира е до този метален кожух на самият уред,няма как да опира на писта понеже те са от другия край на пластмасата (тази която е основата на циферблата)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при прекалено затягане на балчетата има едни малки мустаци, който се късат и от това ти показва, че колата е загряла. Единият варият е да ходиш при някой много добър жичкаджия да го прави (ако ти не разбираш от това, щото работата е пипкава), друят да си търсиш друг уред и да внимаваш като затягаш. Препатих по същия начин на моето табло. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам спомен да съм ги затягал кой зане колко тия болтчета.Завих ги колкото да влязът целите до шайбата който имаха.Сега слизам да сваля таблото пак и ако трябва ще отворя и самият уред.Сетих се да питам още нещо,вкъщи имам стабилизатор на ток-а който го обръща от 220 на 12 волта има ли някъде по самият уред място на което мога да ми пусна ток задавидя дали те се измести стрелката?Идеята е да не го закачам и откачам 100 пъти а да го тествам вкъщи и ако го оправя тогава да си го закача на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да започна с най-важното-Проблемът е решен :P Първо отхлабих малко болтчетата и го пробвах,но без ефект.След като свалих металният корпус видях това скъсано мустаче Публикувано изображение Запоих го и вече не ми показва,че току що запалената ми кола прегрява :P :P Благодаря много на всички за съветите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...