Jump to content
buleka vti

Смяна на термостат D14D2

Recommended Posts

Искам да попитам понеже днес си смених термостата на сивика но при свалянето на старият бях забравил да врътна кранчето на студено и ..... влезе въздух в радиаторчето на парното.Загубата на антифриз при смяната бе незначителна - около 0,500гр. И така смених го,сипах антифриза (около 0,200гр в радиатора)а останалото в разширителя загрях колата до като си обърне чорбата и включи перката НО сега всеки път като я запаля след около 30мин. престой при самото запалване се чува бълбукане от към парното , което е еднократно само при запалване и подаване на газ. Но просто ме дразни,а от по горе прочетеното и ползването на търсачката така и не открих някой да опоменава за болт за обезвъздушаване на системата.И на други сивици съм сменял но съм нямал такива ядове понеже винаге съм завъртал кранчето на студено при самата смяна, а този път изключих :lol: Утре мисля да я загрея и изкача на някой голям и стръмен наклон с муцуната нагоре - пък дано този въздух излезе- по принципа на физиката :) Някакви идеи?п.с.Извинявам се за заглавието но немога да го редактирам - моторът е D14Z2

Редактирано от buleka vti
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не си успял да я обезвъздушиш хубаво.Врътвай на топло парното и пали да загрява.Няма какво друго да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...