v1k7or 34 #1 Публикувано 21 Декември, 2010 Привет колеги нуждая се от съвет от по-разбиращите лица във форума Така значи днес ми се откачи гърнето и ходих да го оправям, та като слязах да погледна какво е положението отдолу направо ми стана лошо... една с една еднаква тръба нямаше какви кърпежи бяха правени по генерацията направо и аз не можах да схвана, та както и да е Значи решил съм да сменя генерацията изцяло и се чудя дали би било удачно да се постави 60 мм и със крайно гърне тип муфлър, или по-скоро да се върна към стоковия размер на тръбите ? Става дума дали тези 60 мм няма да дойдат много големи за този двигател ?Мерси предварително колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #2 Отговорено 21 Декември, 2010 към заводските не се връщай, все пак са на 35-6мм, слагай на 53-4-5, въртешно Ф и си свиркай 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #3 Отговорено 21 Декември, 2010 А, ако не се сложи резонаторно гърне ще стане ли много шумна колата ? На мен не ми пречи и да е шумна, но да не отнасям редовно по някой акт или в най-добрия случей да се налага да храня често наще мили милиционери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #4 Отговорено 21 Декември, 2010 А и сега се сетих още нещо Иска ми се да сменя и изпускателния колектор с по-добър, та от каква друга хонда би паснал на този двигател или да си търся направо специално за тоя двг ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mom40_87 9 #5 Отговорено 21 Декември, 2010 На 21.12.2010 г. at 17:37, 'v1k7or' написа: А и сега се сетих още нещо Иска ми се да сменя и изпускателния колектор с по-добър, та от каква друга хонда би паснал на този двигател или да си търся направо специално за тоя двг ?за колектор най-добрия ти вариант е така наречения спортен за д-серията 4-2-1 , а като алтернатива койтое доста по евтиния вариянт ти е 4-2-1 ит малкия втек з6,7,9 и у2,8 но и ефекта ще е минимален, а за генерацията 53-55мм повече не ти трябва ,а и резонатор е желателно да има иначе си е шумничка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #6 Отговорено 21 Декември, 2010 Колега аз ефект толкова не търся, защото не смятам да влагам суми в тази кола, просто искам да е стегната като цяло А за колекторите от малкия в-тек сигурен ли си, че ще паснат ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mom40_87 9 #7 Отговорено 21 Декември, 2010 На 21.12.2010 г. at 18:12, 'v1k7or' написа: Колега аз ефект толкова не търся, защото не смятам да влагам суми в тази кола, просто искам да е стегната като цяло А за колекторите от малкия в-тек сигурен ли си, че ще паснат ?да ,от тези които съм ти изброил по-горе ще стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 21 Декември, 2010 (Редактирано) Напълно съгласен с Mom40_87 Ако не искаш да влагаш пари - съответно и някакви резултати по-добре не се занимавай да си даваш парите за безсмислени работи Една генерация на 45 и си карай колицата ... Редактирано 21 Декември, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #9 Отговорено 22 Декември, 2010 Еми не смятам да влагам пари колега, защото от този двг нищо кой знае колко интересно не може да излезе, просто искам да сменя генерацията, че е под всякаква критика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове