Jump to content
Guest AMD

Високи обороти

Recommended Posts

Guest AMD

Колцата е Civic 93г двигател D13B .При студен двигател държи много високи обороти около 2000 и повече.Някой знае ли на от какво може да е ? Предварително благодаря ! :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Нема се пуашиш....всеобща болест...при ЕГ3-пауър !Преди и мен ме дразнеше адски....питах-питах....един вика биметална пластина в карба....друг вика прочисти си карба....така и не разбрах ква точно е причината ! И сега си я лекувам сам:1.Паля2.Пускам веднага консуматори/фарове,реотани, музика...кот са сетиш/3.Изчаквам 1-2 мин да изключи шибания смукач/падат на около 1100/4.При мисълта че карам "Хонда"...праскам една голяма усмивка5.Потеглям с блаженство....и стана е'бати отговора :tooth::ppp:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Колцата е Civic 93г двигател D13B .При студен двигател  държи много високи обороти около 2000 и повече.Някой знае ли на от какво може да е ?  Предварително благодаря  ! :tooth:

<{POST_SNAPBACK}>

Това е от автоматичния смукач,но би трябвало да ти поддържа мах. 1800 об. :ppp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Имаше такава тема преди доста време и то не една и две. Ползвай търсачката и чети! :):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Егати , уж карбуратори , а пък с ел.смукач :) при д15-ките моноинжекция има една врътка която е в непосредствена близост до жилото на газ-та , аз от там регулирам ниските обороти при загрял двигател и си мисля , че може да се регулират и при студен , не съм пробвал :) няма ли майстори в тоя форум , които да ни светнат нас непросветените :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

D13B2 е с автом. смукач, само не знам дали е воден или електро :rolleyes: макар че е карбурация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

същия в като на Д15-ката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Saggita

Момчета...,наистина помагайте,защото и аз го имам същия проблем,даже мисля,че то мойто е и по-сериозно откъм обороти(тъй като нямам оборотомер,не мога да кажа колко са точно)ама направо ще ми се пръсне двигателя бе,на 1-ва и на 2-ра само от обороти,без газ стигам до 30-40км/ч (това при случаите,когато не съм дочаквала да загрее достатъчно)!!!И тва цялото бучане докато загрее,и после на ряз ниски....Искам да спомена,че датчика на автоматичния ми смукач е сменян,поради повреда.Като се счупи тогава,колата постоянно работеше на зверски обороти!Нагласихме ги,и си карах така близо месец(без датчика) никакъв проблем!Но все пак реших ,че трябва да сложа нов.Намерих си,сложихме го....но положението не е както при предишния датчик.Има ли вероятност да не са ми го монтирали както трябва?Какво става всъщност?Ако някой може да ме посъветва нещо,ще съм му благодарна! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Мисля ,че Мистър Омбре може да 'ф'кара некой лаф по този наболял въпрос ! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

Даде ама то диагностиката по интернет е доста неточна наука :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Проблема е еднакъв при всички ЕГ3-ки...пък и предполагам Омбре се е сблъсквал с него доста пъти :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didone22

има врьтка дето регулира оборотите при вклиу4ен смука4 просто свалете кутията с филтара и гледаите под жилото на газта :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

има врьтка дето регулира оборотите при вклиу4ен смука4  просто свалете кутията с филтара и гледаите под жилото на газта  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Проблемът е, че от същата врътка се регулират оборотите и при изключен смукач :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Момчета...,

наистина помагайте,защото и аз го имам същия проблем,даже мисля,че то мойто е и по-сериозно откъм обороти(тъй като нямам оборотомер,не мога да кажа колко са точно)ама направо ще ми се пръсне двигателя бе,на 1-ва и на 2-ра само от обороти,без газ стигам до 30-40км/ч (това при случаите,когато не съм дочаквала да загрее достатъчно)!!!И тва цялото бучане докато загрее,и после на ряз ниски....

Искам да спомена,че датчика на автоматичния ми смукач е сменян,поради повреда.Като се счупи тогава,колата постоянно работеше на зверски обороти!Нагласихме ги,и си карах така близо месец(без датчика) никакъв проблем!Но все пак реших ,че трябва да сложа нов.Намерих си,сложихме го....но  положението не е както при предишния датчик.Има ли вероятност да не са ми го монтирали както трябва?Какво става всъщност?Ако някой може да ме посъветва нещо,ще съм му благодарна! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

ай ся, много и били високи оборотите, много вървяла на 1-ва и 2-ра, а га напуха всички на Калояново ти беше убаво, нали :lol:

виж потърси колегата Zniper, има сервизче в Пловдив, мисля че той ще ти помогне, онлайн няма да стане :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...