Jump to content
Guest Tino

За и Против-Спортен Филтър

Recommended Posts

Guest Tino

Ами създадох тази тема главно , за да чуя мнението на хората които постоянно им са коли в ръцете ( Омбрето ) и на хората които денонощем са по улиците на състезание или наказване ( Парадокс-а ) , а и хората които започват да ме плашат с частите които ще си сложат в колите си ( Jamie ).Разбира се други които са достатъчно на ясно с тези неща ( Магнум , Буги и други които са си сложили такива филтри ) да ми помогнат.Ами каза ми майстора , който ни поддържа колите в Пловдив , че спортния филтър не бил добър.Не бил изграден от материала, от който е изграден нормалния филтър и заради това пропускал повечко прах в двигателя и от това се получава това че по-лесно се замърсява двигателя и съответно при определено количество прах в двигателя се разваля и самия двигател :P Не ми е ясно , заради това ви моля за вашето професионално и лично потребителско мнение за спортния филтър ;) А,да и да питъм , какво ще стане ако си сложа прортния филтър без да махам оригиналния? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

А,да и да питъм , какво ще стане ако си сложа прортния филтър без да махам оригиналния? 

Това не ми е ясно как ще го направиш ама и да го направиш , няма да има никакъв смисъл!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

до колкото да сложиш двата филтара е пълна глупост ,а като си купиш спортен филтър се копува един спреи(масло)с които на определено време почистваш спортния филтар и го прускаш с този спрей тои служи за обиране на прахта и тези частици които влизат към инжекцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ясно , ама не съм с инжекция , а с карбуратор :P А и за слагането на единия и другия мисля че може,има достатъчно място ,ама айде специалистите да се изкажат по въпроса моля ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

аз не разбирам много ама според мен няма никакъв смисъл да са 2 филтъраа и бих ти препоръчал да си вземеш марков филтър (k&n, green, и т.н)отоколто тези турски и китайски имитации.ама ти решаваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Ами създадох тази тема главно , за да чуя мнението на хората които постоянно им са коли в ръцете ( Омбрето ) и на хората които денонощем са по улиците на състезание или наказване ( Парадокс-а ) , а и хората които започват да ме плашат с частите които ще си сложат в колите си ( Jamie ).Разбира се други които са достатъчно на ясно с тези неща ( Магнум , Буги и други които са си сложили такива филтри ) да ми помогнат.Ами каза ми майстора , който ни поддържа колите в Пловдив , че спортния филтър не бил добър.Не бил изграден от материала, от който е изграден нормалния филтър и заради това пропускал повечко прах в двигателя и от това се получава това че по-лесно се замърсява двигателя и съответно при определено количество прах в двигателя се разваля и самия двигател :P Не ми е ясно , заради това ви моля за вашето професионално и лично потребителско мнение за спортния филтър ;) А,да и да питъм , какво ще стане ако си сложа прортния филтър без да махам оригиналния? ;)

Този тип филтър наистина пропуска повече частици (дори и К&Н).Но никога не съм чел/чувал за случай това да е било проблем - това че пропуска повечко не значи че пропуска всичкия боклук в двигателя !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre
;) ,има ефект от спортен филтър,но при карбураторния двигателразликата е нищожна. :( А да сложиш два(както каза)няма никъв смисъл :dry:Колкото до пропускливостта на спортния-няма никви грижи.Аз на мойто купе бях с К&Н ,но пък Акорда ми е БЕЗ филтър 2ра година и нямям забележки. ;) Кво толкова ще засмуче. :D:P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Каква ти е колата?Попринцип би трябвало да има ефект, но при неправилно поставяне клони към 0 или е отрицателен.Тва за боклуците е доякъде вярно. Ако филтъра не е смазан със специалната течност или ако филтъра е от тия които са само метална мрежа. Също не препоръчвам дунапреновите филтри. Може и да греша, но мисля че не са добри и ги произвеждат предимно ефтините производители.Иначе за да имаш ефект филтъра трябва да седи на правилното място.Тръбите до карбуратора да са гладки отвътре и филтъра да смуче студен въздух, а не топъл от мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

A ефекта в какво се състои???Разваля се двигателя или просто ефекта от якия звук и малкото кончета???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

A ефекта в какво се състои???Разваля се двигателя или просто ефекта от якия звук и малкото кончета???

Малко коне и як звук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

PARADOX-e можеш ли да ми кажеш каде точно се намира тоя ЕМ-КОМПЛЕКТ 33 на околовръстното, аз доколкото разбрах било близо до Овча купел но каде по точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest FROSTY

... но пък Акорда ми е БЕЗ филтър 2ра година и нямям забележки. ;) Кво толкова ще засмуче. :P:P;)

Абе то ако немаше нужда от филтри, що са ги сложили, само да си сменяме консумативи на 10, 15.. 20 хил. км.?!? :D Не че нема резон и в тва, нали требва и за консумативи да се набутваме, а ако се направи нетрошлива кола.... много хора ще фалират.... :(:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Акорда ми е БЕЗ филтър 2ра година и нямям забележки. :dry: Кво толкова ще засмуче

jamie да вземе да снима филтъра ми, хем е на 10 000км, колко мръсотия, буболечки и други гадости има в него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

колко мръсотия, буболечки и други гадости има в него

Аз тия буболечки ги кремирам в цилиндрите :(:D:P Ако нещо се прецака ще съм си виновен АЗ :dry: Не ви давам съвет да си махате филтрите а споделям че нямам филтър :P;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

PARADOX-e можеш ли да ми кажеш каде точно се намира тоя ЕМ-КОМПЛЕКТ 33 на околовръстното, аз доколкото разбрах било близо до Овча купел но каде по точно.

Не ти трява да ги знаеш къде са!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

зашо да не знам каде са?Да не са скапчии.Трябва ми траба за филтьра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EAGLE
http://tuninglinx.com/html/a_filters.htmlТук има информация за филтрите и според мен определено има смисъл от поставянето на спортен (най-малкото за звука)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

зашо да не знам каде са?Да не са скапчии.Трябва ми траба за филтьра.

Просто са нещастници и мушенници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

EAGLE мерси за страницата много,стана ми ясно или по-точно ми се изясниха нещата.Та прочитайки този текст потвърдих тезата на моя монтиор че пропускат повечко прах във двигателя,те пишат че се рпедполага че това не вредяло на двигателя,ама сори.За това ето и другия ми въпрос.Каква материя трябва да сложа за да събира тази ненужна прах която според мене само ще ми навреди на двигателя???И другия ми въпрос,какво се поврежда в двигателя от този прах и да кажем трудно ли е почистването му ???Мерси предварително :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Като те е страх и НЕискаш да рискуваш, дръж си ОРИГИНАЛНИЯ въздушен филтър и не се занимавай с излишни неща :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

ADH ако бях с твоите коне наистина нямаше да си играя , но трябва да бия Лого-то и Джаз-ката.Моментно слагане на филтъра , цепвам ги и име се подигавам на Действително старите кучета , че една дърта хондичка ги е нарпавила за 5 стотинки :angry::blink::lol: Това едно на ръка , но да ти кажа аз съм маняк на якия звук и още като чух колата на Буги как звучи и се влюбих :lol: И мисля че си заслужава , но нека преди това проуча всичко до последната подробност :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Tino приятелю, аз махнах стопиращата ламарина на въздушния си филтър на колата, така че всички буклуци ми се набиват по филтъра, а моята дърпа въздуха от при преден десен фар !!! За сега нямам абсолютно никакви проблеми! Омбре пък е съвсем без въздушен филтър на Акорда от 2 години . Ако пък чак толко те е страх - елементарно е. Сложи нещо като марля или парче рехав плат да ти филтрира фъздуха допълнително (аз не бих се впрягал чак толкова и не бих мислил чак пък над такива неща) и си готов на писта. Ако те е страх че ще скапеш нещо - както казва Алекс - по добре не го ПРАВИ И НЕ СЕ ХАРЧИ ЗА ФИЛТЪР :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest popa_s_laptopa

Чакайте и аз да се намеся. Знам за манджата и за мерудията, ама нали съм поп ;):P Доклкото знам, спортните филтри не пропускат повече боклуци, а по-малко, щото са по-плътни. Те имат по-голяма площ и въпреки че имат по-малка пропускливост за единица площ, пропускат повече въздух. По този начин мотора не поема повече въздух, просто го поема по-лесно и по-бързо. А двойните усукани конуси завихрят въздушния поток, за да му позволят да се движи още по-бързо. Не само това, ами спортните филтри се смазват с масло (филтърно), за да залепват и най-дребните частици. Така че, ако си вземеш марков филтър, не битрябвало да имаш проблеми с боклуците в мотора. Друг е въпроса къде ще го монтираш, ако е конус - ако го сложиш вътре при мотора, ще смуче топъл въдух и няма да направиш нищо. Слушайте ме докато съм тука, щото като отида във F1 може да нямам време да пиша :D;):D Амин! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Аз пък другояче виждам нещата.незнам колко площ има спортния филтер,но пропуска повече въздух със сигурност.той затова е правен от памук,а не от хартия както да стандартните.пробвайте някой път да дишате през лист хартия и после през парче памук да видите сами разликата.иначе е доказано че спортния филтър не улавия само най-ситните прашинки,които не са страшни за двигателя.конусните филтри са направени да завихрят въздуха с цел по-добро смесообразуване,а не по-голяма скорост.тя скоростта е достатачно добра,но е важно сместа да е хомогенна за да изгори добре в цилиндрите.иначе доколкото съм проучил,с подходящо дупчене на филтърната кутия и спортен филтър от първо ниво(дето седи в кутията) има не по-лош ефект от иначе рисковото монтиране на външен такъв с риск да смуче топъл въздух.всичко написано тук се базира на некомпетентното разбиране за нещата,не гарантирам да е вярно.просто съм останал с такова впечатление от проучването си досега.успех.п.п. между другото след два дена схте имам K&N stage 1 в кутията,така че за нова информация ме търсете тогава;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Аз бих казал , че спортния филтър има смисъл при промяна на подаването на гориво! Т.е. колата си е изчислена с какъв филтър да е за да получи необходимото количество въздух според горивото! Та аз ви казвам ,че спортния филтър сам по себе си няма никакъв ефект! Ако си сложиш само спортен филтър единственото, което ще получиш като ефект е готин звук при форсиране! А колкото до вървене , може и по- слабо да стане! Има ефект пипането около фиртъра, което се изразява в следното:има едни лабиринти за шумо заглушаване при инжекцийте , който спъват леко колата и я правят по-безшумна! Ако се премахнат/ което стово при слагане на спортен филтър/ има лек ефект при вървенето,т.е. по-добре ускорява,и звука става по-як! Така че слагането на спортния филтър се състой именно в това премахване на лабиринтите и съответно стария ти задръстен от прах и боклуци оригиналин филтър и получаваш по-доброто вървене но променяки потока на въздуха /зави си от сомия филтър къв е/ може и да е нулев резултата! Аз съм пробвал с дунапренов филтър, без филтър и оригинален със смазка и без смаска! От оригиналния със смазка и без лабиринтите е най-добър ефекта като той се изразява във най-нисък разход на гориво спрямо другите три варянта и най- добро ускорение а и звук! От дунапреновия , се увеличава разхода с около литър на извън градско! А при карбуратор , трябва да има ефект по-голямото количество въздух защото сам си определя двигателя кво да засмуче! Но ще е минимален ефекта! Дунапреновият фиртър трябва също да даде положителен резултат при карбуратор, както и спортния!Това са мойте наблюдения към филтрите, получени от допитвания с хора вчас и практически приложения! Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Цитат  А,да и да питъм , какво ще стане ако си сложа прортния филтър без да махам оригиналния?  Това не ми е ясно как ще го направиш ама и да го направиш , няма да има никакъв смисъл!

Тино, ясно ми е щом си с карбуратор но ефект неможе да има камо ли и положителен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

,но пък Акорда ми е БЕЗ филтър 2ра година и нямям забележки.  Кво толкова ще засмуче.   

Бате, покарай в постинятя за 30 минути без филтър и отвори двигателя!То не съм сигурен дали без отваряне може да мине! ;) всичко ще е...:P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Бате, покарай в постинятя за 30 минути без филтър и отвори двигателя!То не съм сигурен дали без отваряне може да мине! ;) всичко ще е...:P;)

Избягвам пустинята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

покарай в постинятя за 30 минути без филтър и отвори двигателя!

Нали преди месец имаше Формула1 във Бахрейн, насред пустинята - писта. Ама доста пясъчни бури има там, пясък във въздуха яко.А Формулата си няма филтър, а и доста въздух прекарва, за 19000 оборота в минута...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

понеже се бях запалил по една Beretta доста се порових по нета за нея и попаднах на теми за тезултата от спортен филтър при нея.обаче това важи за всички коли ,така че вижте я: http://www.beretta.net/performance_corner/...ngine/cone.htmlа това е цитат на едно момче,което е сменило филтъра и е замерил колата си на стенд,колко коня е след това:

This has been a common modification by list members that want the sound of an open element filter like the K&N cone filter. I have long argued that I didn't think that this modification really helped. Well I did learn some interesting things about this modification during testing. It seems that it does help in some areas, but hurts in others. If you average the power output from 3000-6500 RPM the HP and TQ difference is nothing. However, the modification does raise the HP above 4800 RPM to redline. The drawback is that it lowerd HP and TQ below 4800 RPM. If you are a drag racer it may help slightly. The biggest change is that the RPM range that you use for everyday driving will lose TQ and HP. You will gain a really nice inake growling sound. Of course this extra sound doesn't mean you have more power. The airbox modification gives a peak increase of 3 HP and 2 ft-lbs of TQ.

а ето ви и резултатите от замерването като само е сменен въздушния филтър с K&N:http://www.beretta.net/fast_lane/dyno_char...9_remove_to.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov

покарай в постинятя за 30 минути без филтър и отвори двигателя!

Нали преди месец имаше Формула1 във Бахрейн, насред пустинята - писта. Ама доста пясъчни бури има там, пясък във въздуха яко.А Формулата си няма филтър, а и доста въздух прекарва, за 19000 оборота в минута...
с разликата че го използват само за един път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

abe da vzema i az da pitam 4e mi stana interesno,az na moita kola imam li takiva lamarini da zadarjat vazduha i ot kade smu4e vazduh kolata gledam 4e e nqkade otdolu no neznam kade to4no ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

abe da vzema i az da pitam 4e mi stana interesno,az na moita kola imam li takiva lamarini da zadarjat vazduha i ot kade smu4e vazduh kolata gledam 4e e nqkade otdolu no neznam kade to4no :(

Разгледай тази картинка http://www.redpepperracing.com/technical/8...p11b/aac?full=1 това е за моят Сивик, но и при теб сигурно ситуацията е подобна!Отвори капака на филтъра, вдигни филтъра, и ще видиш какво има под него - при мен е една "тава" с 5 дупки, тя се развива и се маха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

е да ама не,при мен не е така като махна филтара долу няма такажа ламарина а има смо една дупка на дуното на кутията която се жийда 4е заминажа надолу и от там пален мрак :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Разгледай тази картинка http://www.redpepperracing.com/technical/8...p11b/aac?full=1

BOGIE ако четеш, моля те погледни тази картинка, и ми кажи, как си махнал резонатора си? Защото моя стои - кутията на филтъра е махната, но резонатора отдолу си стои. Май никъде не е хваната, но отгоре е фара май ще пречи да се дръпне. Отдолу закачен ли е резонатора, ти махал ли си отдолу нещо, защото май има някаква пластмаса точно под резонатора? Кажи ти как си се оправил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

понеже се бях запалил по една Beretta доста се порових по нета за нея и попаднах на теми за тезултата от спортен филтър при нея.обаче това важи за всички коли ,така че вижте я: http://www.beretta.net/performance_corner/...ngine/cone.htmlа това е цитат на едно момче,което е сменило филтъра и е замерил колата си на стенд,колко коня е след това:

This has been a common modification by list members that want the sound of an open element filter like the K&N cone filter. I have long argued that I didn't think that this modification really helped. Well I did learn some interesting things about this modification during testing. It seems that it does help in some areas, but hurts in others. If you average the power output from 3000-6500 RPM the HP and TQ difference is nothing. However, the modification does raise the HP above 4800 RPM to redline. The drawback is that it lowerd HP and TQ below 4800 RPM. If you are a drag racer it may help slightly. The biggest change is that the RPM range that you use for everyday driving will lose TQ and HP. You will gain a really nice inake growling sound. Of course this extra sound doesn't mean you have more power. The airbox modification gives a peak increase of 3 HP and 2 ft-lbs of TQ.

а ето ви и резултатите от замерването като само е сменен въздушния филтър с K&N:http://www.beretta.net/fast_lane/dyno_char...9_remove_to.htm
обаче тук става дума за drop in филтър, а той не се ли слага във оригиналната кутия? мисля че ако се сложи, конусовиден, или цял кит и се смени пластмасовата/гумената тръба с метална ще има по-добър резултат. Вие как мислите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest civic 1.5 cx

абе хора моля ви споделете цената на една такова удоволствие, самият филър, труда(махане не канали,заглушители или квото там беше) и всичките масла, спрейове и тн. че нещо много се замислям на мойта дали да не и сложа едно филтърче :worthy::worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Разгледай тази картинка http://www.redpepperracing.com/technical/8...p11b/aac?full=1

BOGIE ако четеш, моля те погледни тази картинка, и ми кажи, как си махнал резонатора си? Защото моя стои - кутията на филтъра е махната, но резонатора отдолу си стои. Май никъде не е хваната, но отгоре е фара май ще пречи да се дръпне. Отдолу закачен ли е резонатора, ти махал ли си отдолу нещо, защото май има някаква пластмаса точно под резонатора? Кажи ти как си се оправил?
BOGIE не сподели, ама аз запретнах ръкави, наврях се под колата, и го преборих гадният резонатор!Та оказа се, че моята кола няма нищо общо с това на картинката. След кутията на въздушният филтър (тоест преди, гледано по посока на въздуха) тръбата завива надолу, там е резонатора, но тръбата минава покрай него. После завива отдолу и влиза в подкалника. Точно на завоя, има един дъъълъг резонатор, който минава пред радиатора. А след завоя, тръбата се качва в подкалника, и там някъде смуче въздух. Таз тръба в калника има супер странна форма, малко като шпатула - сигурно и това е някакъв резонатор. Но не успях да я издърпам нея, закача в калника. Сигурно трябва да се свали или калника или бронята, не знам как може да се докопа човек до нея.Резонантната тръба, дето е пред радиатора, и тя остана, понеже се държи на един болт, който адски трудно може да се достигне с обикновен ключ - трябва гедоре. Защото счупих един гаечен ключ на нея.Ама преди да стигна до каквото и да е било отдолу, трябваше да откача половината пластмасови щитове, които са закачени един за друг с едни ръждиви гайки, да е живо и здраво WD40!Сега оставих дупка, едната пластмаса не я сложих, да може да вкарва студен въздух нагоре, и да отива към филтъра.Някой да знае къде продават тръби за въздух, искам да си изтегля филтъра още по-напред и надолу, там където беше резонатора преди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Значи монтирах оня ден спортния филтър и съм очарован.Колата направо полетя,започна много по-спокойно да работи,много повече да дърпа , а за звука при високи обороти да не говорим. Публикувано изображение ето тука разположих филтъра и мисля че горещ въздух трудно ще дърпа от някъде.Мисля да сложа отгоре една пластмаска ( междувременен вариянт ) , която да обхваща целия горен сектор и въздуха който идва от дупчицата да идва към филтъра

И Публикувано изображение кутията на стария я запазих и запуших всички дупки възможни и махнах една пластмаса която беше пред входа на дупката на старата кутия.А за в бъдеще като имам малко повечко време съм замислил кутия , в която да разположа филтъра и да стане като едно издуване на самата тръба за въздух,разбира се като оставя достатъчно място около него.

А за вървенето,просто екстра,много спокойно върви колата,дърпа повечко и хора които са я карали много повечко от мене,които бяха против първоначално казаха че има полза от филтъра и тя е положителна :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Браво Тино!Казваш се промени звука? Това защо, ти нали си с филтър в чинията? Сигурно и ти си имал 'лабиринти'. Имаш ли снимка как беше преди? Или този черният маркуч влиза в подкалника, където е това черното?А под филтъра (новият) какво има сега? Има ли от къде да си взема студен въздух? Аз мисля да уплътня между акумулатора и радиатора, за да не идва топъл въздух. Както и под акумулатора, там също има дупка и 'изглед' към радиатора (все топъл въздух)При теб, гледам, има място да пуснеш филтъра още по-надолу - аз така и мисля да направя. И ще му направя нещо като чадър, да не идва топъл въздух отгоре, а студеният, който идва с някакво налягане отдолу, да го 'набутам' във филтъра. Но това са само идеи засега, даже някои неща си нямам и на представа как ще ги направя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...