Guest Zaeka #1 Публикувано 17 Април, 2006 Хора разяснете малко.Не съм на ясно с автоматика има P;R;N;D4;D3;2;1.Някой може ли да ми обясни за какво се използват 1;2;D3 и D4.И спецялно ква е разликата между D3 и D4 !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest koki #2 Отговорено 17 Април, 2006 1. - е директно и само 1ва2. - само 2-раD3 автоматични до 3-таD4 автоматични до 4-та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest iceman1234 #3 Отговорено 17 Април, 2006 (Редактирано) Директните се използват зимата - при малко сцепление, и при спускания - като караш в планината - има по-голям спирачен режим от D. И по принцип са P, R, N, D, 2, 1. Разбира се - има ги в много варианти, но най-вече така съм ги срещал. И в общи линии се ползват първите 4 позиции. А интересното беше (на един шевролет), че като го напънеш на 1ва пълни си оборотите, седи 2-3 сек така и пак си превключва на 2-ра - има дуракоустойчива система все пак. А това го тествахме, защото нещо беше позапушен мотора и го пробвахме как е след смяната на филтъра. Хондите - автоматици, не е имало нужда да ги гърча така - те си вървяха и без това! !!!П.П. На някои коли разликата между D4 и D3, е че D4 е с overdrive - чел съм по въпроса какво е overdrive, но отдавна и немога да го обясня точно. Използват се някакви завихряния на маслото и по този начин се получава понижаване на предавателното число - с 2 думи караш със същата скорост на по-ниски оброти при включен overdrive. Редактирано 17 Април, 2006 от iceman1234 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest delineator #4 Отговорено 17 Април, 2006 На каква Хонда ти е автоматика? Мойта е 6-та генерация хечбек Сивик и си джиткам само на D4. Странното при мен е, че ако поддържам 130 по магистралата постоянно нещо си ги врътка скоростите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Zaeka #5 Отговорено 17 Април, 2006 Ами мойта е 5ген хечбек.А мисълта ми е има ли разлика в скороста при D3 и D4.Едното по бързо ли тръгва от другото.Аз не6то немога да преценя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #6 Отговорено 17 Април, 2006 На D4 имаш 4по-къси скорости докато на D3 имащ 3 по-дълги скорости.За градско е по добре на D4,докато за магистрала е по добре на D3.Затова си ги сменя като караш със 130.Просто около тия обороти сменя 3та с 4та. И постоянно ги върти.Ако караш по бързо няма да превключва постоянно а ще си стои на 4та. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове