Jump to content
Guest Zaeka

Автоматик

Recommended Posts

Guest Zaeka

Хора разяснете малко.Не съм на ясно с автоматика има P;R;N;D4;D3;2;1.Някой може ли да ми обясни за какво се използват 1;2;D3 и D4.И спецялно ква е разликата между D3 и D4 !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

1. - е директно и само 1ва2. - само 2-раD3 автоматични до 3-таD4 автоматични до 4-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Директните се използват зимата - при малко сцепление, и при спускания - като караш в планината - има по-голям спирачен режим от D. И по принцип са P, R, N, D, 2, 1. Разбира се - има ги в много варианти, но най-вече така съм ги срещал. И в общи линии се ползват първите 4 позиции. А интересното беше (на един шевролет), че като го напънеш на 1ва пълни си оборотите, седи 2-3 сек така и пак си превключва на 2-ра - има дуракоустойчива система все пак. А това го тествахме, защото нещо беше позапушен мотора и го пробвахме как е след смяната на филтъра. Хондите - автоматици, не е имало нужда да ги гърча така - те си вървяха и без това! !!!П.П. На някои коли разликата между D4 и D3, е че D4 е с overdrive - чел съм по въпроса какво е overdrive, но отдавна и немога да го обясня точно. Използват се някакви завихряния на маслото и по този начин се получава понижаване на предавателното число - с 2 думи караш със същата скорост на по-ниски оброти при включен overdrive.

Редактирано от iceman1234

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest delineator

На каква Хонда ти е автоматика? Мойта е 6-та генерация хечбек Сивик и си джиткам само на D4. Странното при мен е, че ако поддържам 130 по магистралата постоянно нещо си ги врътка скоростите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zaeka

Ами мойта е 5ген хечбек.А мисълта ми е има ли разлика в скороста при D3 и D4.Едното по бързо ли тръгва от другото.Аз не6то немога да преценя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

На D4 имаш 4по-къси скорости докато на D3 имащ 3 по-дълги скорости.За градско е по добре на D4,докато за магистрала е по добре на D3.Затова си ги сменя като караш със 130.Просто около тия обороти сменя 3та с 4та. И постоянно ги върти.Ако караш по бързо няма да превключва постоянно а ще си стои на 4та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...