Guest edikoisi #1 Публикувано 17 Април, 2006 вече незнам каде да турся проблема ...сменил съм свещи ,махнах катализатора сега мисля да сменя и бензиновия филтър ....ама нещо не е наред понякога мотора на място прекусва но през 10 сек ...еднен пут подскочи и тва е...друго като е студена и я покарам някаде килонетар на място оборотомера почва да подска4а от 500 до 1500...друго като я наступя на място оборомера се връща до 0 и после на 800 ...незнам каде да го търся бях на преглед на мотора в ХОНДА те ми казаха да сменя комутатора моя беше ХИТАЧИ ся сложих мисля че беше ОБО от д16з6 имах го тука...казахами 4е са еднакви ...кабелита на свещите не са ми перфектни но не светят проверявал сам .лошото е че тази кола 10год не е минавала над 3000 оборота гаранция...и незнам що ама неварви като ВТИ а като ЕСИ каде да турся даваите съвети благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cls #2 Отговорено 17 Април, 2006 Изчисти си капачката на дистрибутора(делкото) от нагара или най-добре нова.Ако и това не помогне незнам.Бензинов филтър ако е по принцип колата няма да върви като я настъпиш повече.Ама това менене на обороти едва ли е бензинов филтър.Колегите с по-голям опит да се включат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Yama #3 Отговорено 17 Април, 2006 Степер, бобина, дистрибуторна капачка и палец, ?!? А разхода как е?п.с. От махане на катализатора може да ошашавиш ламбдата... ма зависи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1 #4 Отговорено 17 Април, 2006 дай й една голяма газ и всичко ще е наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen #5 Отговорено 17 Април, 2006 дай й една голяма газ и всичко ще е наред !!! <{POST_SNAPBACK}> тази кола иска продухване на инжекторите, не се шегувам сипи и добавка за тази цел и я настъпи над 4-5000 оборота 30-40 км по магистрала, не е важна скоростта, а оборотите, ако трябва карай на 4-та или 3-та, скоро един френд с мазда 323ф имаше същия проблем, послуша ме и ся е много щастлив а по-доброто е ултразвукова вана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #6 Отговорено 17 Април, 2006 разхода беше 8-9 но след 2 зереждания от шел в-пауар стана 11-12това беше пак някак странно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #7 Отговорено 17 Април, 2006 дай й една голяма газ и всичко ще е наред !!! <{POST_SNAPBACK}> тази кола иска продухване на инжекторите, не се шегувам сипи и добавка за тази цел и я настъпи над 4-5000 оборота 30-40 км по магистрала, не е важна скоростта, а оборотите, ако трябва карай на 4-та или 3-та, скоро един френд с мазда 323ф имаше същия проблем, послуша ме и ся е много щастлив а по-доброто е ултразвукова вана <{POST_SNAPBACK}> ок кажи каква марка е била добавката каква се препорачва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen #8 Отговорено 17 Април, 2006 еми ако е това, което мисля - че ти приплюват инжекторите, ще ти вдигне разхода! С този шел випауър не можах да вдигна 160 на магистралата, всъщност 3 пъти зареждах от 3 различни шела, щото не ми се вярваше и трите пъти 160 ми беше непостижима скорост на равно пробвал съм много пъти с лукойлски 95 качва над 190 винаги!!! По-интересното е че ти си в Чехия, ама явно и там зареждат и пласират румънската помия! Добавки имат всички реномирани фирми, произвеждащи масла, не зная точно каква той използва, но аз профилактично сипвам 2 пъти в годината на Моторекс и никога не съм имал проблеми с горивната система Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #9 Отговорено 17 Април, 2006 офф даже със спортния филтър е още по зле....ужас. утре ще пробвам с тая добавка или първо трява да оправят съединителя !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR #10 Отговорено 17 Април, 2006 офф даже със спортния филтър е още по зле....ужас. утре ще пробвам с тая добавка или първо трява да оправят съединителя !!! <{POST_SNAPBACK}> провери налягането в бензиновата система , кога стана това нали в момента буксува съединитела? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #11 Отговорено 17 Април, 2006 ма тя неварви от как съм я купил.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR #12 Отговорено 17 Април, 2006 ма тя неварви от как съм я купил.... <{POST_SNAPBACK}> предишната да не ти беше 6 цилиндрова японска с 2 турбини какво разбираш под не върви как го разбра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #13 Отговорено 17 Април, 2006 ми тва не е сдинствената ВТИ която съм виждал...0-100 за 8.5 не е нормално с ЕСИто за толкова ги правих ...просто не варви за сега поне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest shestia #14 Отговорено 17 Април, 2006 разхода беше 8-9 но след 2 зереждания от шел в-пауар стана 11-12това беше пак някак странно? <{POST_SNAPBACK}> no shell, no problem ! Не знам как по друг начин да ти го кажа, но това е най-голямата помия която може да си налееш в резервоара. Специално с този впауър имам достатъчно опит хахах! пп. Последния път като бях принуден да наливам в шел(не става въпрос за сегашната ми хонда, а за една предишна колица) с ей такава усмивка спирам до бензиноколонката и му викам "сипи малко 95", а бензинджията вика да ти сипя ли в-пауър, разликата е едиколко стотинки, а аз само го погледнах ей така и той човека май разбра, че вече съм пробвал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #15 Отговорено 17 Април, 2006 викам "сипи малко 95", а бензинджията вика да ти сипя ли в-пауър, разликата е едиколко стотинки, а аз само го погледнах ей така и той човека май разбра, че вече съм пробвал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #16 Отговорено 18 Април, 2006 направи си една центровка на запалването и както ти каза знипер-а - горивна система, или с други думи, провери си регулатора за налягане на горивото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #17 Отговорено 18 Април, 2006 ще съм ти благодарен ако ми кажеш каде е и как да го проверя.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #18 Отговорено 19 Април, 2006 е никои ли не знае аре кажете молявисе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR #19 Отговорено 19 Април, 2006 е никои ли не знае аре кажете молявисе <{POST_SNAPBACK}> просто това ще трябва в сервиза да го направиш не вярвам да имаш уреди, то се видя че са ламери в тоя сервиз друг няма ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #20 Отговорено 19 Април, 2006 в понеделник съм в хонда ама пак не ми вдъхва доверие щото там не дават да се влиза ....има някав голям бош сервис там ми е втория вариант...ако не юни в БГ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #21 Отговорено 20 Април, 2006 Няма ли от къде да намериш регулатор за малко... от някой приятел или нещо такова. Просто да пробваш с друг фабричен регулатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #22 Отговорено 20 Април, 2006 кое е регулатора каде стои как изглежда ?ще намеря само да знам кое е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #23 Отговорено 21 Април, 2006 седи на рейката с инжекторите. и от него излиза малко маркуче за вакуум и по-дебел маркуч който отива в резервоара. Нещото е хванато с 2 болта към рейката на инжекторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #24 Отговорено 21 Април, 2006 благодаря за инфото ще пробвам и ще пиша кво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #25 Отговорено 21 Април, 2006 какво се центрова при тази центровка на запалването освен да ми мрудне делкото...да мога да обесна на тъпия 4ешки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #26 Отговорено 22 Април, 2006 при напълно загриала кола, гасиш, закъсяваш куплунга все едно проверяваш грешки... палиш и въртейки делкото, правиш запалването на 16градусасамо не съм сигурен дали са точно 16градуса на Б16-ката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #27 Отговорено 22 Април, 2006 незнам само как да разбера 4е съм на 16 градуса....с кво да ги измеря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #28 Отговорено 22 Април, 2006 Ъгломер нямаш ли под ръка.Може и по Питагоровата теорема,триъгалник с размер на страните-3м./4м./5м.=90град. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #29 Отговорено 23 Април, 2006 смених бенз филтър ,малко поразмърдах делкото ,сложих 15 джанти ....и 0-100 -7.6 ;7.8 мисля 4е е добре .С 16 джанти 8.3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #30 Отговорено 23 Април, 2006 Нали трябваше да пазиш съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #31 Отговорено 23 Април, 2006 минах 500 км ...а при тва движение се едно съм минал 2000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове