Jump to content
Guest d15b2

Top Gear и новата Honda Legend

Recommended Posts

Guest ADH-Honda

Наскоро четох на vtec.net разни размишления и коментари относно този Леджънд /Acura RL. Общо взето (поне за САЩ), хората казват че с тази кола Хонда ще пропадне, ще загуби а НЯМА да спечели ;) Защо - ами защото... като цяло колата е добра, с невероятна система за задвижване SH-AWD (задвижване на 4-те колела), но като цяло куца от към няколко аспекта:-предлага се САМО с един мотор - V6. Наистина прекрасен мотор (3.5 VTEC - 300 коня, за Европа е 295) с добра динамика, но според Американците тази кола, има нужда от поне още един мотор в гамата си и по възможност той да е V8 !-предлага се САМО с един тип задвижване - и на 4-те колела. Би било добра да са били избрани няколко типа на задвижване - един стандартен и един като опция, примерно да е с предно и опция "4WD" или задно (по-подходящия вариант за тази кола, според 99% от хората) и опция 4WD. Преди всичко, пречката е че тази наистина прекрасна лимузина НЕ е със задно предаване. За V6 мотора на Леджънда е прекрасен, но неможе да се мери по динамика с V8-ците на Лексъс или БМВ (да не говорим за V12...).-третата причина, която реално погледнато не е кой знае какъв "пропуск" на инжинерите, по-скоро е маркетингов - колата СТАНДАРТНО се предлага с абсолютно всички екстри. Това от една страна е супер - всеки един такъв автомобил ще е full pack, но от друга страна - на някои хора не им изнася да са с кожен салон и разни други глезотии (примерно казано) и не желаят да плащат цената от 50 000 долара примерно, а да речем 45 000 но няма друг начин :) Германските лимузини (Ауди, БМВ, МБ) и дори Инфинити и Лексъс дори и най-скъпите им модели примерно почват от базова цена 45 000 и имат като допълнителни опции глезотии за още 15 000 отгоре. Това прави колата продаваема - да е с широк диапазон на предлагано оборудване и разбира се цена ;) А Леджънда тук МНОГО куца - 50 000 долара в САЩ и това е цената - нито нагоре, нито надолу.Иначе, всички казват че колата като цяло е прекасна. Но...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Красива е но за жалост ме кара да се чувствам тъжен, тъжен за HONDA и нейните традиций. Защо и от какво? Ами защото е изплагиатствана тази красавица. Все повече модели приличат поразително много на модели на други производители. И това ме кара да се чувствам гадно. Както имаше една тема, Хонда не обичат да създават традиций и вече не са същите както са били при Соичиро Хонда. ;) Направиха добри коли, но лично според мен започват да плагиатстват. Няма я уникалността, и както братовчед ми казва... няма го вече Японското.Това, което е изплагиатствано според мен е предните осветителни тела - от VW, а задните поразително много от Майбах или Мерцедес...

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Сашо не така, горе главата! Дори и да не спечелят пари от тази кола (което мен ме съмнява) поне е тестов модел за новото задвижване 4х4Което ще се вгражда във всички нови спортни коли на марката."Доброто старо" предно предаване остава само за ниския клас, може би на сивик само - всички лимузини вече се върнаха към задното предаване, че и доста има 4х4Евтиното и компактно предно предаване си казва недостатъците, колкото и Хонда да са най-добрите при него. Докато с новите системи за стабилност се избягват недостатъците на задното, и в средния и високия клас там е истината.Но пък Ауди се върнаха и то могъщо в Щатите, дори и след огромния гаф с unintended acceleration, който ги постави на колене за 20 години. А ауди без куатро много малко се продава, и то само евтините А4ки. А8ците като са само с куатро, някой да е казал нещо против тях? всъщност казват, защото това е примитивна система, която влошава управлението на автомобила при спортно шофиране и внася доста голяма доза несигурност в автомобила - има лошите черти както на предното така и на задното предаване.Докато скайлайна примерно няма тези недостатъци, с електронния си диференциал. А на Хонда е хем механичен, хем с електронен контрол - очаквам доста от тази компановка. Най-много ми харесва факта, че в завой предава въртящия момент към външните за завоя гуми, и това помага завиването, както и стабилността и скоростта в завой неимоверно.Поне на теория, ще видим практиката какво ще покаже. Но до сега практиката е показала, че хонда не пускат нещо току-така, ако не е измислено, изпипано и доизкусурено до край!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Чесно казано и аз смятам, че са преувеличили с недостатъка от единствено пълно приводно задвижване. Точно амерканците са луди по SUVs или Trucks - по наше му - джипове и пикапи - по-скоро камиончета - до камионища (като International CXT ), но от тях по-тънката поста са 4х2, а като вече си вземеш 4х4 - ти си големия. Поне така разъждава тъпия американец - той веднъж няма да стъпи в тревата, да не говорим за планина или offroad, ама ще си кара 4х4-то и ще се кефи. Така че поне според мен - това идва като голям + за тези модели. Това си е мое мнение, но е резултат от наблюденията ми върху възгледите на US поданиците. За който му е интересно да погледне CXT-то: "пикапчето" и за сравнение:хамериканец до пикапчето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest clockerman

A ве и аз забелязвам че напоследък много плагиатстват ...което наистина не е много добре , това на коя кола ви прилича? особенно стоповете,

въпреки че това е любимият ми модел .

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

прилича на това, което американците искат да видят, като си погледнат колата отзадприлича на това, което най-много ще се купува на пръв оглед в автосалонадреме им на хонда, че Българските тийнейджъри не одобряват ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

прилича на това, което американците искат да видят, като си погледнат колата отзад

прилича на това, което най-много ще се купува на пръв оглед в автосалона

 

дреме им на хонда, че Българските тийнейджъри не одобряват ...

<{POST_SNAPBACK}>

Чакай сега, аз да не си давам мнението като експертно? Да не си давам мнението пред производителите на марката? Аз го споделям със съфорумците си. И какво като съм """тийнейджър"""? Нещо да ме прави по-различен от теб? Моля ти се не се излагай. Защо не кажеш на кой му дреме за мнението на ADH? :ph34r: Аз не бих го казал, защото има право на мнение, каквото право имам и аз.

 

Ето за какво говоря:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

малко е силна употребата на думата "плагиатстване"-не бих я употребил за тази кола и този дизайн -преди време имаше и друга тема на ADH - за самоличността и индивидуалността на Хонда - но не споделям особено страховете ви-харесва ми и новия сивик и новия ледженд -сядал съм и в двете от тях ;) -но отдясно-където е волана при японските модели ;) /много напред бяха дръпнати седалките -не знам защо -и ми това ми уби малко удоволствието - но сега мога да се изфукам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

аз не мога да се съглася съвсем с плагиатството, само това че мигача е на едно и сущо място на трите снимки.обаче по-тази логика те всички коли са плагиятствание една от другафаровете отпред, стоповете отзад ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

аз не мога да се съглася съвсем с плагиатството, само това че мигача е на едно и сущо място на трите снимки.

обаче по-тази логика те всички коли са плагиятствание една от друга

фаровете отпред, стоповете отзад ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ей т'ва е цивилизован, точен и ясен отговор на моето мислене. Евала. Може би думата плагиатство е грешна да се използва тук, но са копнали малко от тук от там. Както казах в първото си мнение, въпреки това тя ми харесва. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Yama

прилича на това, което американците искат да видят, като си погледнат колата отзад

прилича на това, което най-много ще се купува на пръв оглед в автосалона....

<{POST_SNAPBACK}>

Баш си е така!

Според мен не става въпрос за плагиатстване, а за тенденции в дизайна на класа. За тези неща се правят маркетингови проучвания и е нормално резултата от тях да е, че в дизайна се "вмъкват" елементи от дизайна на лидерите в класа (Honda не е лидер при тези автомобили). Освен това със сигурност има доста потребители, които не могат да си позволят БМВ или Мерцедес, но биха преминали в по-горния клас като заменят Acord-а си с Legend. И още - Honda е най-големия производител на ДВГ и има много лица...

И още - какво значение има дали някой нещо е плагиатсвал ако колата върви добре и изглежда добре?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

Както всичко друго и в автомобилостроенето си има мода и тогава има прилики в детаилите на различните производители. Всеки използва актоалния за момента дизаин :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sand0

Абе и ACURA TL е само с един двигател (260кс) но това не пречи да е топ селър на марката.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

TL-а е коренно различна работа. Хем е много по-евтин, хем казват че спрямо RL-а въобще не отстъпвал по отношение на удобство/комфорт, големина на интериор и динамика (даже TL-а е доста по-динамичен).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...