Кумчо Вълчо 1 #1 Публикувано 21 Ноември, 2010 Здравейте колеги! Първо да се похваля, че от четвъртак съм собственик на ново хонде Обаче нещо не ми допадна да я отключвам и заключвам с ключа. Реших да си сложа алрма, да я свържа към заводското централно на колата... и така се почна. Сложих алармата, шок сензора, обемния датчик, всичко точно алармата пищи!Стана време да свържа централното и оп греда... И от там питанката ми е как да свържа заводското централно към алармата, или по точно кои кабели от управлението са управляващи (няма да откажа една схемка)Колата е англичанка 97г. фейслифт с двигател D16Y3Благодаря предварително за помоща!Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #2 Отговорено 21 Ноември, 2010 Незнам как е направено това централно но ние цял ден си играхме и така и не успяхме да свържим алармата към заводското централно. Управлението е явно с някакви импулси или и аз незнам точно как но не успяхме да го подкараме. Минахме на другия вариянт: китаска машинка за централно ( 5лв. ) която я вързахме към лостовия механизъм на шофьорската врата и към алармата. Така вече стана, просто като задействаш тази машинка тя пръдърпва лостчето и така задества фабричното централно.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кумчо Вълчо 1 #3 Отговорено 21 Ноември, 2010 Малко не ми се иска да побългарявам готова направена работа...Но в крайна сметка може да се направи някакво ново управление за заводските машинки примерно, не съм го измислил как ще стане да обръщам поляритета... някой идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #4 Отговорено 21 Ноември, 2010 Ти вече си я побългарил Самото слагане на допълнителната аларма си е побългаряване Слагай една такава машинка и си решавай проблема. Вече трета година и отгоре карам така и не е имало проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Very Fast Coupe 1 #5 Отговорено 21 Ноември, 2010 Колега, тук въпроса не е до побългаряване.Аз карам 5те генерация (а предполагам, че и при теб е така) и просто в шофьорската врата няма машинка.Направено е там да има само ключе, което при заключване с ключ контактува и подава импулс към управлението на централното.Просто трябва да сложиш машинка, която да придърпва механизма и от там оригиналното ключе си влиза в ролята и си задейства останалите врати. Просто малките жълти човечета са решили така да го изобретят и нямаме друг начин.Каквото и друго да направиш ще ти заключва/отключва останалите врати но не и шофьорската, така че отивай да купуваш китайчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #6 Отговорено 26 Ноември, 2010 Не можах да разбера на тази англичанка има ли заводкса машинка в шофъорската врата ? защото ако е новия феислифт трябва да има и там ситуацията е че въпросната машинка се реже от модула и се подава директно към централното на алармата оттам тя вече управлява и лоста които е за останалите врати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове