Jump to content
Guest edikoisi

нов съединител

Recommended Posts

Guest edikoisi

от вчера съм с нов съединител и до преди 2 часа си4ко беше наред направих няколко старта и после като наступя ряско оборотомера тръгва а колата малко по късно .....след това на сфетофара не искаше да влезе нито една скорост припомпих гаста и се върнаха...кво е тва чудо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Нов съединител се пази около 1000 км.Пак си за нов.Ако имаш гаранция се опитай да го смениш.В сервиза не те ли предупредиха да го пазиш известно време и да не го натоварваш максимално.Каква марка е и комплект ли си сменил или само феродовия диск.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Нов съединител се пази около 1000 км.

Пак си за нов.

Ако имаш гаранция се опитай да го смениш.В сервиза не те ли предупредиха да го пазиш известно време и да не го натоварваш максимално.

Каква марка е и комплект ли си сменил или само феродовия диск.

<{POST_SNAPBACK}>

има и други вероятности като притискател, ако не го е сменил и понеже не влизат скорости е много вероятно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

сичко комплект лагер с феродов и претискателен SACSH платилсъм го към 400 лв ...в момента е наред дано така да остане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Пази го известно време и като го натовариш по натам ако не пробуксува се развай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Бах що не казвате за туй нещо бре аз си сложих моя точно 180км. преди сбирката на Калояново и добре ,че Тино ме отнесе та седях да гледам ама после и още един път се пуснах :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Те в сервиза кадето са ти го сменяли е трябвало да те предупредят.Също и за накладките около 100-150км. без ексремни спирания и прегряване.А на съединителя му се изкривявя притискателния диск ако се прегрее още като нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

ок ама след 1000 км кво се случва с притескателя че не се изкривява вече ...закалявалисе? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Той си е закален достатъчно,просто се сработва с феродовия диск за тези километри и е претърпял доста нагрявания и охлаждания но не е прегрявал.Рязката промяна на температурата променя сцеплението на стоманата на притискателя и също изпича феродото което вече не е със същото сцепление при триене, друго казано-притискателя Посинява а феродото се изпича.Ако свалиш съединител работил около 300-400км. се вижда ясно че е работил на около 1/3-та от контактна та си повърхност,когато е на около 1200-1500км. вече прилепват на пълно двете повърхности на Притискатела и Феродовия диск.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

няма знамчение как карам минали 20-30км пак почва дайе за малко бесхе из4енал на цяло та се нолойе да паля на скорост като е студен е перфектен ще е връщам в сервиза нещо са се усрали яко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

няма знамчение как карам минали 20-30км пак почва дайе за малко бесхе из4енал на цяло та се нолойе да паля на скорост като е студен е перфектен ще е връщам в сервиза нещо са се усрали яко

<{POST_SNAPBACK}>

както казах в предишния пост - притискател може и да не е обезвъздушена системата притискател нов и спирачни дискове като се карат на колата се закаляват много пъти още

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

ок ама от каде да влезе въздух ....и как да го обезваздуша със спирачна течност ли? аз вчера пробвас един пат ама си излезе те4ност ....да е върна в севиза трява да чакам до вторник сега е виликден тук кофти работа страх ме е да карам...педала супер ама супер мек после става по твурд и суединителя изчезва ....а преди това боксува даже на 4 и 5 ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

за заинтересуваните проблема беше въздух в системата вече е супер :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

за заинтересуваните проблема беше въздух в системата вече е супер :shy:

<{POST_SNAPBACK}>

Един съвет от мен ако проблема ти пак се появи въпреки обезвъздушаването, което го имаше и при мен провери да нямаш теч макар и минимален от помпата точно под педала на съединителя или буталцето при рейката на съединителя ще познаеш по наличието на спирачна течност.

Ако има нещо такова отиваш и разглобяваш помпата или буталцето и си вземаш по тях ремонтен комплект 15-20 лв струва (ново буталце комплект) сменяш и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

за заинтересуваните проблема беше въздух в системата вече е супер :tooth:

<{POST_SNAPBACK}>

Един съвет от мен ако проблема ти пак се появи въпреки обезвъздушаването, което го имаше и при мен провери да нямаш теч макар и минимален от помпата точно под педала на съединителя или буталцето при рейката на съединителя ще познаеш по наличието на спирачна течност.

Ако има нещо такова отиваш и разглобяваш помпата или буталцето и си вземаш по тях ремонтен комплект 15-20 лв струва (ново буталце комплект) сменяш и готово.

<{POST_SNAPBACK}>

той не е имал този проблем преди да сменят съединителя от което следва че помпата е здрава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

мда много лошо днес отново имаше въздух.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

въздуха стана ежедневие лошо но видими течове няма можели да някаде по навътре да тече моите "маистори" да са забравили нещо ...или незнам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

въздуха стана ежедневие лошо но видими течове няма можели да някаде по навътре да тече моите "маистори" да са забравили нещо ...или незнам

<{POST_SNAPBACK}>

100% според мен е теч, майка ми кара нейната жигулка........ незнам колко цяла зима, и колко помпи и горни и долни сменихме. Накрая се оказа че един от оригиналните маркучи (от казанчето до горната помпа) така се е разжлямбил, или не е бил затегнат като хората със скобата че изтичаше по малко и ако не се кара няколко дни и....... или пък като се стопли. Проблема се реши със смяна на маркучето и скобите. Така че не е необходимо да тече от някъде.

 

Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mama2

ЗДРАВЕЙТЕ!ОТ КЪДЕ ДА СИ КУПЯ СЪЕДИНИТЕЛ ЗА ХОНДАТА?ЗА ВАРНА СТАВА ВЪПРОС.КОИ МАРКИ ПРЕДЛАГАТ ЗА ХОНДА?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...