Jump to content
Radko

1. Виене; 2.Стържене; 3. Смяна гарнитура на картер

Recommended Posts

Здравейте колеги,Направо почвам по проблемите.1. Каква е процедурата за смяна гарнитура на картер? (евентуално колко струва)2. Когато пускам наклон с колата и като натискам спирачка почти да спра има някакво стържене отпред.Накладките са MINTEX сменени са преди около 20К3. Като карам с над 50-60 км има някакво леко виене от предно дясно колело. ( не е каре ) Ако е лагер колко струва лагера + труд.Колата е Акорд 5-та генерация;F20Z1; CE8Моля, който мисли да отговаря да споделя по ред на проблемите.Благодаря предварително!

Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Източва се маслото, сваля се картера (използва се момента да се почисти картера от евентуални утайки и други нечистотии, слага се новата гарнитура (ако има, ако не - силикон), стягат се болтовете ( има ред на стягане).2. Казваш, че накладките са ти на 20К км, ами момента е добър за проверка на състоянието им. Стържене: 1. Имаш ръб на диска и накладката стърже в него; 2. Имаш заседнал цилиндър на спирачния апарат и едната накладка ти е свършила до желязо (залагам на вътрешна). Цена - според зависи.3. Обикновено над 50-60км/ч започва да се чува лагера на главината. Не е виене, по-скоро бучене като от лоши гуми. Цена - пак според зависи, незнам как са Прелюдите отпред, предполагам само лагер (на лагер-главина). Труда - кой как му е кеф.... примерно имам един познат, който като не му се занимава направо си казва, че го мързи !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладките са ти твърди(спекли) и най-вероятно от това е проблема. Свали ги и виж дали не са прекалено твърди. Смени ги с Феродо.Цените можеш да провериш в сайта на евро07.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега а как точно ще разбере дали са твърди ? Ще ги натиска с пръст или ще кажеш да ги драсне с отвертка?В някой участаци на накладката има твъди частици, които при контакт с диска просто си свирят! Но най-сигорно е ,свали гумите за 10 мин и си виж... в какво дередже са ти накладкитеЗа картера , както казва колегата по-горе да се изчисти от явни боклуци,стружки и ала бала мизерий , гарнитурата струва около 20лв. вземаш махаш ,чистиш, слагаш :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите ми бяха доста по-твърди от тези с които ги смених. И двете не оставят следи от нокът. Има и доста по-меки от моите. Най-леско е като се види дали има нагар по джантата :honda: ама не знам изобщо защо обяснявам толкова, като съм сигурен на 99.99% , че накладките му са кофти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по 1 е обеснено а аз си мисля че 2и3 са свързани :) по2 някоя накладка стърже и от там следва 3 задържал цилиндър :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...