Jump to content
Guest Krelion

Проблем със спортен филтър

Recommended Posts

Guest Krelion

Колеги,днес си сложих спортен филтър.От този с термоизолацията като на surr3a1 .Звука наистина стана страхотен,но колата взе да се дави на ниски обороти сякаш не и достига въздух.Дали филтъра и идва прекалено малък?Някой с Д16Z6 или Д16У8 имали ли сте подобни проблеми,и какви филтри ползвате?Предварително благодаря... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Каква марка е филтъра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Всичко се оправи,филтъра е бил прекалено малък!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobsyn

Хммм. Колега казвай какъв ти е филтъра и как се държи, 4е смятам да си сложа спортен филът оба4е нямам никакво инфо за сега. Ако знаете за предимства и недостатъци на спортните филтри давайте!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Слагай К&N,Green,AEM,само да е марков.Виж Импас 56 май беше за К&N.Те колегите ще ти кажат.Reactive казват че са добри,някой от форума беше дистрибутор май?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobsyn

Хммм. Колега казвай какъв ти е филтъра и как се държи, 4е смятам да си сложа спортен филът оба4е нямам никакво инфо за сега. Ако знаете за предимства и недостатъци на спортните филтри давайте!

<{POST_SNAPBACK}>

Почвам да диря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

колегите ще ти кажат.Reactive казват че са добри,някой от форума беше дистрибутор май?дани-greenwater

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion
Отговорено (Редактирано)

колегите ще ти кажат.Reactive казват че са добри,някой от форума беше дистрибутор май?

 

дани-greenwater

<{POST_SNAPBACK}>

Мда,драсни му едно лично,той ще ти обясни:D

Пък като гледам на Драги4а си градски,и с него можеш да се консултираш...

Разрови се из търсачката,темите по тоя въпрос са мнооооого!

Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobsyn

Ти4ам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Сложи си APex'i

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobsyn
Отговорено (Редактирано)

Слагай К&N,Green,AEM,само да е марков.Виж Импас 56 май беше за К&N.Те колегите ще ти кажат.Reactive казват че са добри,някой от форума беше дистрибутор май?

<{POST_SNAPBACK}>

Какво ще кажете за този вариант?

K&N универаселн конусен филтър

 

а за такъв вариант?

Панелен филтър

този втория вариант заменя много лесно нормалния филтър, аа идея нямам дали бачка на принципа на конусния или не!

Редактирано от Dobsyn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

панелния е добър вариант, не се налага смяна (само почистване), не се пипа по инсталацията на колата.но не вдига много мощността, все пак цялата филтърна кутия си стои, а тя е рестриктивния елемент в случаяаз съм с такъв филтър, но като го махна и отворя кутията, се вдигат 3 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Ако искаш да получиш някакъв ефект, забрави за панелния.Най-голямото ограничение за фабричния интейк е в конструкцията на самата кутия. Пробвай да караш без филтър вобще... няма да усетиш особена разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Емо по-добре дай know-how за ПВЦ дограма ... тоест канализация за филтъра!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobsyn

Ако искаш да получиш някакъв ефект, забрави за панелния.

Най-голямото ограничение за фабричния интейк е в конструкцията на самата кутия. Пробвай да караш без филтър вобще... няма да усетиш особена разлика.

<{POST_SNAPBACK}>

А какво ще кажете за този модел конусен филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Ако искаш да получиш някакъв ефект, забрави за панелния.

Най-голямото ограничение за фабричния интейк е в конструкцията на самата кутия. Пробвай да караш без филтър вобще... няма да усетиш особена разлика.

<{POST_SNAPBACK}>

А какво ще кажете за този модел конусен филтър?

<{POST_SNAPBACK}>

е кой е този модел??????????????? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Откакто направих генерацията,вече не чувам филтъра :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Откакто направих генерацията,вече не чувам филтъра :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

мойта генерация още не е цяла но пак филтъра въобще не може да се чуе от гърнето.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Ако искаш да получиш някакъв ефект, забрави за панелния.

Най-голямото ограничение за фабричния интейк е в конструкцията на самата кутия. Пробвай да караш без филтър вобще... няма да усетиш особена разлика.

<{POST_SNAPBACK}>

А какво ще кажете за този модел конусен филтър?

<{POST_SNAPBACK}>

Ами не съм го ползвал но е К&Н....

готиното на конусния филтър е, че за да го сложиш трябва да махнеш кутията.... откъдето и идват най-вече ограниченията в пълненето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

а не може ли да се използва оригиналната тръба от дросела до въздушния филтър, и към нея да се закачи конусния филтър с тръба надолу към подкалника?вярно на 1.5 VTEC-E тази тръба е доста малка, но останалите са достатъчно широки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Пробвай да караш без филтър вобще... няма да усетиш особена разлика.

<{POST_SNAPBACK}>

 

 

Като си мерих CRX са на диното разликата със въздушен филтър и без беше 6-коня не е кои знае колко но не е и малко :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Пробвай да караш без филтър вобще... няма да усетиш особена разлика.

<{POST_SNAPBACK}>

 

 

Като си мерих CRX са на диното разликата със въздушен филтър и без беше 6-коня не е кои знае колко но не е и малко ;)

<{POST_SNAPBACK}>

 

 

 

6 коня са си направо МНОГО!Аз съм убеден че има разлика със спортен филтър, и никой не може да ме убеди в обратното!Взех си TOЗИ K&N и днес започнах монтажа му.Искам да попитам 2 неща:

1.Трябва ли да използвам въздуховода който идва от двигателя или мога и без него?!

2.Каква е тази кутия, която се намира под нормалния филтър на Хондата, и каква е функцията и?Би трябвало от там да идва свжият въздух, но аз така като гледам тази кутия е затворена ;) (питам най-вече 1net, защото видях че при него филтърът се намира на мястото на тази кутия ;) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

това се нарича резонатор.... главната му функция е заглушаване, но може и да помага на двигателя в определени обороти.а относно фабри4ните тръби.... според мен за хора със сериозни намерения не са добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

това се нарича резонатор.... главната му функция е заглушаване, но може и да помага на двигателя в определени обороти.

а относно фабри4ните тръби.... според мен за хора със сериозни намерения не са добри.

<{POST_SNAPBACK}>

Резонатор ли??? :blink: На кутията ли викаш резонатор?Бах!Ти ме разби.Добре, а ти защо си махнал "резонатора" и си сложил спортния си филтър там?Отвсякъде е затворено?!?!!От къде черпи въздух?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

на голямото нещо в подкалника викам резонатор..... това горе си е кутията на филтъра. А въздуха се смуче главно през шнорхела, колкото и странно да ви се вижда.

 

е не е хермети4ески затворено :blink: пък и под мигача скоро ще се появи един заборник

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o
Отговорено (Редактирано)

на голямото нещо в подкалника викам резонатор..... това горе си е кутията на филтъра. А въздуха се смуче главно през шнорхела, колкото и странно да ви се вижда.

 

е не е хермети4ески затворено :P пък и под мигача скоро ще се появи един заборник

<{POST_SNAPBACK}>

Добре де тогава зна4и ли сопред теб 4е е възможно да махнеш само сток кутията с филтъра и спортния да го проснеш отгоре? т.е. да си остане този резонатор в подкалника и да си сму4е през шнорхел4ето.все пак това си е 1.5двг!?питам щот при мен е така и съм доволен засега.знам ли?, някое и друго мнение няма да ми е излишно :D Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

e kak ще смучи от там като те не са свързани по скоро този резонатор стои като тапа да не влиза свеж въздух ...махай подкалника и изкараи всичко... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

e kak ще смучи от там като те не са свързани по скоро този резонатор стои като тапа да не влиза свеж въздух ...махай подкалника и изкараи всичко... :P

<{POST_SNAPBACK}>

Брей...ами аз май направих като dj_mi6o :D ------->

 

Публикувано изображение

 

Toва, което е на снимката НЕ е завършека на работата ми!!!Знам че така е грешно да се кара, защото се поема голямо количество топъл въздух от двигателя, но днес не ми остана повече време....Имам изолационна вата с фолио, което ще използвам за изолиране на филтъра от купето и за облицоване на въздухопроводите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Твоите въздухоотводи са гумени, може да не ги облицоваш с изолация. Гумата не е добър температуро-проводник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Твоите въздухоотводи са гумени, може да не ги облицоваш с изолация. Гумата не е добър температуро-проводник.

<{POST_SNAPBACK}>

Верно е това.Няма нужда да слагаш изолация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Твоите въздухоотводи са гумени, може да не ги облицоваш с изолация. Гумата не е добър температуро-проводник.

<{POST_SNAPBACK}>

Верно е това.Няма нужда да слагаш изолация.

<{POST_SNAPBACK}>

Абе не знам?!?.....Вчера като беше голямата жега... то навън не се траеше, а пък под капака няма да ви казвам какво беше!!!:hondarulez::tooth: Яко жега!А въздухоотводите си бяха направо горещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Мишо, махнеш ли кутията, ресонатора става безмислен. Той вече няма да се държи като резонатор, защото на практика вече ще е извън всмукателната система. Още не съм имал възможността да пробвам филтър с толкова къса тръба. Говоря за дължина, която слага филтъра зад акумулатора ( както го е направил парадокса) А много ми се ще да съспоставя късата тръба спрямо дългата ( както е при мен)За целта с Магнум-а ще си правим опити скоро :tooth: за да тестваме обстойно сток срещу къса/дълга тръба. Далеч съм от мислълта да те убеждавам да махнеш фабричната кутия и резонатор. Те са там заради една купчина причини. Ако искаш обаче мощност и звук, тези причини отпадат. ТИ решаваш, но за момента не мога да ти препоръчам къса или дълга тръба да сложиш.Парадоксе, към теб и другите ползващи фабричните тръби.... Това което правите е доста спорно. Фабричните тръби са доста добри откъм заглушаване и топлоизолация. Принципно, АЗ мисля че и сечението им е малко. От дуга страна пук, има достатъчно много теории доказващи че малкото сечение не е задължително лошо нещо. Има едно оптимално сечение за наще коли, но аз още не го знам колко е. :hondarulez:Направо незнам какво да ви посъветвам.... Аз лично съм против фабричните тръби.знаете, всичко е компромис и лични предпочитания :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather
Отговорено (Редактирано)

колеги а какво ще кажете за този модел : http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RX-4870

Дали става за нашите машинки и по конкретно за 1.5 101 коня

<{POST_SNAPBACK}>

уфф :P разбира се че става. :D Редактирано от greenwather

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest maskata
Отговорено (Редактирано)

колеги а какво ще кажете за този модел : http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RX-4870

Дали става за нашите машинки и по конкретно за 1.5 101 коня

<{POST_SNAPBACK}>

уфф :P разбира се че става. :D

<{POST_SNAPBACK}>

мерси значи поръчвам :P:P Редактирано от maskata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...