Jump to content
Ekzotik

Спортното каране

Recommended Posts

Колеги да Ви кажа тези хонди са супер мащини и донасят мн адреналин със своите Високи Обороти. Имам обаче един малък проблем,а именно кофти старт.Винаги когато се е случвало малко да се погоним с някои винаги на старта оставам назад :)Ако има някои с малко повече опит в стартовете нека сподели някоя тънкост с по непросветените. Естествено тази тема я пускам като цяло за всички тънкости с този занаят,така че който знае нека сподели.Видеото също не е излишно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж с търсачката, щото има такава тема + различни техники на спортно каране! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж с търсачката, щото има такава тема + различни техники на спортно каране! :)

Колега всъщтност разгледах,но не намерих това което търся и за това писах тук...............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това как ще ти тръгне колата по- добре на старт, трябва сам да го разгадаеш.Не е някакво точно определено правило .Има много фактори от които зависи добрия старт -гуми, настилка,съответно тяхната температура ,и тн и тн....Правиш опити с колата ,докато не разбереш сам как .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 4 и 5 генерация сивик Д15Б2 -напълно стоков за драг най-яко се тръгва от 4500 оборота. Вдигаш до 5000 и после сваляш на 4500, на полусъединител и газ до ламарината. Проверено от мен но не измислено от мен. Говоря за напълно сток кола. Това е мойта кога беше сток, както се вижда старта винаги е мой, няма въртене няма бавене :D:) :) http://www.vbox7.com/play:f39d77d6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За добрия старт... най-добре е лаундж-контрол :) Ако някой е запознат повече с него нека да напише... :) нямам никаква идея как работи и най-важното как мога да си сложа на моята кола :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядайте, обсъдено надълго и на широко, но да знаете, че всичко си е строго индивидуално и зависи от колата и още 10000 неща! :)

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Заповядайте, обсъдено надълго и на широко, но да знаете, че всичко си е строго индивидуално и зависи от колата и още 10000 неща! :)

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди старт можеш да си загрееш гумите принудително :lol: Малко "игра" с ръчната предварително преди гонката винаги подобрява сцеплението. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди старт можеш да си загрееш гумите принудително :lol: Малко "игра" с ръчната предварително преди гонката винаги подобрява сцеплението. :lol:

А след това играта как е с оборотите и полусъединителя при теб Редактирано от Т.Иванов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...