Jump to content
Guest zmeq

Парвия дето го отнесе

Recommended Posts

Guest zmeq

Вчера в Бургас си направихме малка сбирка т.е. погонихме се малко аз отидох само да гледам де. И там имаше един с голф 2 , аз погледах надахах се и му викам дай даги пробваме , а той ми вика цитирам: моито момче само джантите ми струвт колкото колата ти . Е наистина бяха готини не отрчам казах му че е 1.5 хондолината позасмя се той и така на старта.4000 оборота маха момчето и резултата кола и малко , напрово го мятах кат лайнян весник из драки поиска 2 пат защото изтарвал старта трагна малко преди мен втория пат и го бих с много малко.Варнахме се на старта и той слезе и почна да вика и понеже беше по едар от мен почна и на бой да скача била ми правена колата.Влезе си в колата варти гуми от яд и си замина.Пак тез на гонките 2 часа ми гледаха двигателя как да им обясня че е 90 кончета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

90 ама расови :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

не вярвах че така лено ще го бия е........х таз хонда е..........х туй чудо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

не вярвах че така лено ще го бия е........х таз хонда е..........х туй чудо

<{POST_SNAPBACK}>

Евалата ще пия една бира довечера за твое здраве :P

кефиш ме :):cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

Е па браво на теб и на твойта хондичка. Конете наистина са им расови на тез коли. Мойта вече е доста пипната, ама на откриването на сезона на писта Дракон и аз се възхитих от мойта красавица. Вектра 115 кс - пипана - под ножа с 3-4 дължини, Мондео двувалка 2.0 16V 140 кс - 4 дължини - че 2 пъти щот първата дръпка бил на газ. Явно и той беше сигурен в успеха си ама не би!!! Най с малко - може би 1-2 дължини дръпнах Пунто 1,2 турбо с чип и незнам още кво, ама нали го бих. Та съм очарован от колицата си както и ти предполагам. Айде със здраве и умната с гонките :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Е па браво на теб и на твойта хондичка. Конете наистина са им расови на тез коли. Мойта вече е доста пипната, ама на откриването на сезона  на писта Дракон и аз се възхитих от мойта красавица. Вектра 115 кс - пипана - под ножа с 3-4 дължини, Мондео двувалка 2.0 16V 140 кс - 4 дължини - че 2 пъти щот първата дръпка бил на газ. Явно и той беше сигурен в успеха си ама не би!!! Най с малко - може би 1-2 дължини дръпнах Пунто 1,2 турбо с чип и незнам още кво, ама нали го бих. Та съм очарован от колицата си както и ти предполагам. Айде със здраве и умната с гонките :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

колко коня я направихте с емо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Вчера в Бургас си направихме малка сбирка т.е. погонихме се малко аз отидох само да гледам де. И там имаше един с голф 2 , аз погледах надахах се и му викам дай даги пробваме , а той ми вика цитирам: моито момче само джантите ми струвт колкото колата ти . Е наистина бяха готини не отрчам казах му че е 1.5 хондолината позасмя се той и така на старта.

4000 оборота маха момчето и резултата кола и малко , напрово  го мятах кат лайнян весник из драки поиска 2 пат защото изтарвал старта трагна малко преди мен втория пат и го бих с много малко.

Варнахме се на старта и той слезе и почна да вика и понеже беше по едар от мен почна и на бой да скача била ми правена колата.Влезе си в колата варти гуми от яд и си замина.Пак тез на гонките 2 часа ми гледаха двигателя как да им обясня че е 90 кончета.

<{POST_SNAPBACK}>

bravo vijdam 4e si sygrajdanin ;) i se radvam mnogo imam edin vypros toq s golf 2-kata s janti 17-ki li be6e nikilirani ?

i 4estita ti pobeda ;)) triabva6e i nie da doidem da pogledame ..ama uvi neznaehme 4e ima sbirka nqkakva

i sori za shrifta prez linux.. nqma bg ;) neznam za6to :):P;););););):cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen
:cool:

колко коня я направихте с емо?

Кой да знае??? Важното е че ноооу върви пущината, разликата от сток е коренна. Много съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

не им се верва на хората как вървят наште кошници :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

не вярвах че така лено ще го бия е........х таз хонда е..........х туй чудо

<{POST_SNAPBACK}>

коя е твойта колица бе змей? я е опиши 4е да се пазим от нея:cool:/хех това в крага на шегата аз съм иво с прелюда с пламаците кажи да се запознаем 4е мисля не те знам а все пак сме на една марка :)/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

90 ама расови :)

<{POST_SNAPBACK}>

Вярно е че са расови!Карал сам и други коли ама 90-те коня

на Хонда са като 110-115 на рено,голф и други такива популярни "резачки"!

Да не говорим за Vtec,който много не разбират и к'во значи!!!:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

... Най с малко - може би 1-2 дължини дръпнах Пунто 1,2 турбо с чип и незнам още кво, ама нали го бих ...

<{POST_SNAPBACK}>

Турбинирано Пунто има 1.4 (сток 131 к.с.), води се GT :P CRX D16A9 без проблеми ги дърпа такива, пък конете са еднакви :)

 

А в D15B2-ките безспорно има огромен потенциал :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

е чак пак да се пазите стга де. jeepersCreepers моята старата дето я продадох може да я знаеш червена с черни яроглифи много яко тунингована с два ауспуха абе тя нямаше друга такава в бургас а тоя прелюд го знам много е як ако искаш звани утре да се запознаем и ако искаш да трагнем заедно за нац. среща 0887 40 52 76 Нейчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest da6kata

човече мнохо го те оважавам дано да има повече като теб,не искам да обудя никой но голфажийте са най-голимите селяни и се прават на най-най ама са доло ниско в калта особено ако сравняваме със хондажийте :rolleyes: поздрави за победата и тва за кончетата те остави че са расови ма никои не може да ги впрегне и да ги спре като разварзани са кончетата

Редактирано от da6kata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

е чак пак да се пазите стга де. 

jeepersCreepers моята старата дето я продадох може да я знаеш червена с черни яроглифи много яко тунингована с два ауспуха абе тя нямаше друга такава в бургас а тоя прелюд го знам много е як ако искаш звани утре да се запознаем и ако искаш да трагнем заедно за нац. среща 0887 40 52 76 Нейчо

<{POST_SNAPBACK}>

за националната можем да се съберем заедно да пътуваме от ямбол,бургас,варна и всички от тази част на БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

с вас сам манячета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Турбинирано Пунто има 1.4 (сток 131 к.с.), води се GT :rolleyes: CRX D16A9 без проблеми ги дърпа такива, пък конете са еднакви :) Да ти кажа едвали без проблеми ще го дръпне сложно е тука много да знаеш ;)

Редактирано от V-tec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Абе те ще се сетят къде е истината , ама ще е късно ;) В двигателите на Хонда има много потенциял и мисля , че го доказахме от части със сивика дето скалъпихме със Знипер-а ;) лошото е че не показахме 100% от възможностите на колата ;) но се работи по въпроса и като съм готов ще организирам пак състезание ;););) ама тоя път може и с чуждо участие ;) шегувам се , да не кажете че за това само правя състезанието :rolleyes:;) Аз може неделята да отскоча до Калояново да засечем пак часовниците с някой европеец :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

Турбинирано Пунто има 1.4 (сток 131 к.с.), води се GT :) CRX D16A9 без проблеми ги дърпа такива, пък конете са еднакви :rolleyes:

 

Да ти кажа едвали без проблеми ще го дръпне сложно е тука много да знаеш ;)

<{POST_SNAPBACK}>

ако е сток пунтарата никакъв шанс(изпробвано 20-25 пъти ;) )

 

потенциал имат мнооо ма сток...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GReddy

Абе то и 1,3 мотора се гони с 1,6 голф и го дръпна с половин кола.Бях свидетел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

евала за наказването на галфа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

абе как няма да го накаже маини ги тия голфове, варви да 3500 оборота и после мака мака голяма мака

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kosio

абе, змей, тва с новата, "късметлийската" ли ...? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest whitepower

Каде казахте че е сбирката ???щото ми се иска и аз да доида с моито сток пунто да видя на живо 1.6 сток ме бие иначе не споря че хондите са бегачки ама килата на 2 те коли са различни и едното е 200НМ на 3000 оборота - дърпа рано раноно както и да е трябва да видя хонтата как вървимаи за това говорим CR-X SI 1.6 16v (1988-1991) 1991 Honda CR-X Si - Tahitian Green• Weight - 988kg (2,174 lb) • Engine - Honda D16A6 SOHC 16-valve I4 • Power - 108 hp @ 6000 RPM/ 100 ft•lbf @ 5000 RPM

Редактирано от whitepower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

D16A9 e 130ps, 143nm :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

с новата го намачках кашона за телевизор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest whitepower

ето и малко ТТ данни това за пунтотоКрутящий момент 204/3000 н*м Мощность 133/5750 л.с Время разгона (0-100 км/ч) 7.9 c. Снаряженная масса автомобиля 976 кг Weight - 899 kg (1982 lb) Engine - D16A9, DOHC , ZC Power - 132hp (95 kW)130PS Torque - 106 ft-lbf @ 5700 RPM 0-100km/h - 7.5 sec. тука вече може да се съди само по техническото състояние на автомобилите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

тука вече може да се съди само по техническото състояние на автомобилите

... и по задкурмилното устройство най-вече :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GReddy

whitepower самоискам да разбера ти фен ли си на HONDA или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kolio

Вчера в Бургас си направихме малка сбирка т.е. погонихме се малко аз отидох само да гледам де. И там имаше един с голф 2 , аз погледах надахах се и му викам дай даги пробваме , а той ми вика цитирам: моито момче само джантите ми струвт колкото колата ти . Е наистина бяха готини не отрчам казах му че е 1.5 хондолината позасмя се той и така на старта.

4000 оборота маха момчето и резултата кола и малко , напрово  го мятах кат лайнян весник из драки поиска 2 пат защото изтарвал старта трагна малко преди мен втория пат и го бих с много малко.

Варнахме се на старта и той слезе и почна да вика и понеже беше по едар от мен почна и на бой да скача била ми правена колата.Влезе си в колата варти гуми от яд и си замина.Пак тез на гонките 2 часа ми гледаха двигателя как да им обясня че е 90 кончета.

<{POST_SNAPBACK}>

Браво пич, мноого ти се кефа, трябва от време на време да се наказват :shy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kolio

Каде казахте че е сбирката ???

 

щото ми се иска и аз да доида с моито сток пунто да видя на живо 1.6 сток ме бие

иначе не споря че хондите са бегачки ама килата на 2 те коли са различни и едното е 200НМ на 3000 оборота - дърпа рано рано

 

но както и да е трябва да видя хонтата как върви

 

маи за това говорим

 

CR-X SI 1.6 16v (1988-1991)

 

 

1991 Honda CR-X Si - Tahitian Green

• Weight - 988kg (2,174 lb)

• Engine - Honda D16A6 SOHC 16-valve I4

• Power - 108 hp @ 6000 RPM/ 100 ft•lbf @ 5000 RPM

<{POST_SNAPBACK}>

Вярно е че италиянските мотори са много пъргави ама лошото е че са такива за кратко.

 

п.с. Не се обиждай но не съм карал само хонда ( :shy: ако ме разбираш )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

хахахаххахахахахх маняче уби ма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Нали знаете как се решават нещата :shy:

Айде да се видим на Божура Петък/Събота и да се позаеиграем.

 

А сравняването на ТТ дании не е много меродавно. Мойта каручка незнам колко я дават но с мен, куфар инструменти и пълен резервоар е 980кг. и мойта е около 132к.с... дотук добре ама Въртящия момент ми е много по-малко, все пак съм и 1500цц... малко под 120Нм @ 2900-3000

Времената 0-100 обаче са ни почти еднакви: 7.9 срещу 8.08

Ужасно много сравнения, по които нищо не можем да преценим освен че двете коли са съпоставими по ускорение.

Със съвсем добри чувства приканвам всички да се видим на божура скоро време и да прекараме един пълноценен и приятен ден в надпревари ;)

 

п.с. уважавам другите марки, особено когато се опъват на хонди с подобни на обем двигатели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

е това е предложение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

колеги аиде пишете ако има драгче каво е станало ,че работата е много интересна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Аз също съм много навит за едно такова посещение :tooth: , можем да го направим другата седмица :guns: тогава и ще съм си донесъл сивик-а до София :cool: и ще ми е много интересно какви времена ще дам на божура :ppp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Аз също съм много навит за едно такова посещение :tooth: , можем да го направим другата седмица :guns: тогава и ще съм си донесъл сивик-а до София  :cool: и ще ми е много интересно какви времена ще дам на божура  :ppp

<{POST_SNAPBACK}>

Tino, другата седмица е официалното откриване на сезона по драг! на 19ти Април. Аз ще ходя, за вас не знам.. няма да изпусна Skyline-на!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...