Jump to content
sz00

помощ при инсталация на аларма

Recommended Posts

Здравейте! Мъча се да си инсталирам алармата, но ел инсталациите не са ми от силните страни, та имам няколко въпросчета:1) относно дистанционното заключване: от алармата излизат 3 кабела - "Lock", "Unlock" i "common line". Къде трябва да ги свържа? Играх си известно време с петте кабела във шофт. варта, но не схванах как точно работи :blink: 2) алармата има и дистанционно запалване на двг като функция. Ясно ми е че ако се опитам да запаля двигателя без ориг. ключ - няма да се получи, но ако държа ключа на контакт. ключ или около него дали ще стане?Предполагам горните въпроси са супер глупави за някои от вас, но наистина не съм мн на "ти" с електрониката а ми се иска да си го направя сам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е колата, модел , година, има ли имобилайзер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е колата, модел , година, има ли имобилайзер?

Напълно забравих да спомена - Honda Civic 1998 и да има имобилайзер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не ти е проблем дай още малко инфо: вид, модел на алармата. Сивика автоматик ли е, или с ръчни скорости?Относно имобилайзера - предполагам е фабричен? Ако е така, се поставя байпас-модул, за да можеш да я запалиш дистанционно.За централното - обикновено се ползват два кабела: зелен и кафяв (в някои случаи син) от модула. На колата имаш ли копче "lock" до дръжката за отваряне отвътре? Ако да, най-удобно е да се вържат кабелите от модула за него. На копчето са 3 кабела: "lock", "unlock" и маса. Внимателно, да не изгориш нещо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та колата е Honda Civic 1.5 VTEC 1998, ръчна ск. кутия . За съжаление нямам копче което заключва/отключва колата, но доколкото разбрах този соленоид на вратата на шоф. е командващ. Има 5 кабела излизащи от него. С един фазомер разбрах кои 2 кабела командват закл./откл. и вързах кабелите от модула направо към тях. ОБАчЕ така функционира само тази врата и то ако изолирам останалите 3 кабела :lol: Не мога да проумея закакво са другите 3 кабела ??? Мога да прекарам по 2 кабела от всяка врата и така ще бачкат всички, но си е мн играчка. Убеден съм че ще има някакъв по-логичен начин да се върже та да работят вс с оригиналните кабели към вратите (вс др врати са с по 2 кабела). Идеи?Относно запалването ето какво направих:Извадих си обикновен ключ(без чип) този черен О пръстен около контактния ключ всъщност предава сигнала от чипа към имобилайзера, та го махнах и залепих към оригиналния ключ, скривайки ги под таблото. Така през прозореца изглежда че няма ключ. Единствения проблем с паленето е че напрежението което подава модула към стартера е около 1 секунда а понякога трябва да го въртя малко по-дълго (тоест няма да запали). Знаете ли дали мога да увлича този период на подаване на напрежение към стартера?Не съм специалист та някои от нещата които се пробвах да кажа вероятно не се казват по този начин, но се надявам да сте ме разбрали...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива точно сивици при мен няма (зад океана) и инфото за тях ми е оскъдно. Трябва да има Power door control unit някъде в краката на шофьора и друг в дясната страна. Трябва да намериш точната схема на твойта кола, за да си сигурен какво правиш. Вариант (да не преправяш колата) е да извадиш буксите от тези модули и да ползваш оригиналните кабели до актуаторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи според мен най-удачно е както е казал колегата да извадиш буксите от машинките на централното и да прекараш кабели директно от алармата до всяка врата, за да не умажеш нещо по оригиналното централно. Що се отнася до запалването си мисля, че ти трябва реле за време, с което ще решиш проблема с 1та секунда. Друг въпрос, който идва тук е, че като го направиш повече времето рискуваш когато колата запали, да продължи да подава ток и да ти върти стартера и на запалена кола, което не е добра идея. Тук ако си поиграеш повече можеш да вземеш ток от някъде, където като запали колата се прекъсва захранцването(не знам дали има по-добро място, но крушката на таблото, която е за алтернатора е добър вариант)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи според мен най-удачно е както е казал колегата да извадиш буксите от машинките на централното и да прекараш кабели директно от алармата до всяка врата, за да не умажеш нещо по оригиналното централно. Що се отнася до запалването си мисля, че ти трябва реле за време, с което ще решиш проблема с 1та секунда. Друг въпрос, който идва тук е, че като го направиш повече времето рискуваш когато колата запали, да продължи да подава ток и да ти върти стартера и на запалена кола, което не е добра идея. Тук ако си поиграеш повече можеш да вземеш ток от някъде, където като запали колата се прекъсва захранцването(не знам дали има по-добро място, но крушката на таблото, която е за алтернатора е добър вариант)

[/quo

 

Мерси колеги! Така и си мислих да правя с централното( нови кабели към вс врати ) но си е малко играчка при положение че вече има кабели до там, та затова питах... Ще се разровя малко относно този control unit. И все пак ако някой знае къде точно е и как действа нека сподели. (колата е с ляв волан)

 

Относно потенциалния проблем с краткото въртене идеята с крушката на алтернатора е страшна... Нямаше да се сетя сам...мн хитро колега :) Ето с какво ще си играя почивните дни тази седмица... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек, колата е "англичанка". Ми да беше започнал с това :( . Търся аз по хамерикански сивици такива чудесии и няма та няма. Моята идея беше да извадиш буксите от модула (може да са два) и да ползваш оригиналното окабеляване по вратите. Относно времето за въртене - би трябвало да се задава от настройките на алармата (remote starter). По този начин няма да прецакаш нищо. Трябва да имаш кабел до (от) делкото, който "казва" на алармата че оборотите са се вдигнали от 150-200 до 700-800, т.е. колата е запалила и модула прекратява подаването на ток към стартера. Ако не запали от първия път, модула опитва пак (мисля до 3 пъти).Какъв е модела на тази аларма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

musset под модула имаш предвид този "control unit" (една кутийка на вратата с 2 букси в нея)??? относно паленето си прав - имало един кабел който трябва да го вържа кам крушката на алтернатора(или делкото както казваш) но погрешка съм го вързал кам +12V директно. Та сега върти по-малко от секунда и пали повечето пъти, но задължително ще го направя като хората края на тази седмица.Знаете ли кои са тези кабели за алтернатора или делкото - цвят, букса, място?Ето я и алармата:http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trk...-All-Categoriesмнооого изгодно ми се видя и не се сдържах да не я взема....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност на левия калник, под капака между амортисьора и предното стъкло да имаш една много малка букса само с един кабел в нея и не е включена никъде. Тя е за тестване на сигнала от дистрибутора. С диоден пробник може да прожериш на работещ мотор дали има сигнал на нея (т.е. ако имаш такава букса, ще има и сигнал). На нея можеш да си вържеш кабела от алармата на който пише тахометър. Кабела от алармата би трябвало да е лилав. Относно буксите на англ. модели - нямам идея. Съжалявам. Ако можеш постни схемата на алармата.

Редактирано от musset

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам я тази букса, но никакав сигнал не ходи до нея... няма значение - махнах таблото и взех ток от кабела към лампата на алтернатора (бял и син е ако на някой му трябва) :) И проблемът с вратите реших- прекарах нови кабели от вратите директно към модула на аларматаОтносно имобилайзера - тъй като имам само 1 ориг. ключ го залепих за пластмасовия обръч( около контактния ключ) и ги скрих под таблото. Точно оправих вс, паля иии волана заключен - съвсем не се усетих че това ще е проблем... Знаете ли как да го махна този механизъм?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти е проблем заключения волан. Като влезеш в колата ТРЯБВА да поставиш ключ в гнездото. Ако не - като натиснеш спирачката, колата трябва да угасне. Второ: нама да ти работят чистачки, радио и останалиъе аксесоари без ключ (при положение че си свързал всичко правилно). Ако не си направил нещата както трябва, ще се простиш с колата много скоро - просто е мечта за крадците! Бъди умен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за постояните отговори първо :)Попринцип двигателя запален чрез дистан. гасне 30 сек. след като отворя вратата. За да не угасне трябва да се даде на контакт, за което си прекарах 2 прекъсвача ( 1 за аксесорите и 1 за контакт) и съм ги скрил под таблото ( не се виждат- трябва да знаеш къде са). А относно крадците: честно да ти кажа при наличието на толкова по-добри машини, силно се съмнявам някои да рискува за 13 годишна кола на 110 К мили. А и дори и да я подкарат (което не би било проблем за по-опитните крадци, та дори и да го няма ключа) има камери на всеки светофар и единствения логичен начин да я вземат според мен е да я качат на нещо, покрият и така, но пак казвам силно се съмнявам че ще горят гориво и нерви за тази кола...Защо тогава слагам аларма? Миии повече за опита/ играчката колкото всъщност необходимостта от нея.Пс Живея в UK в момента :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...