Jump to content
Guest mgnv

загуба на антифриз - Акорд

Recommended Posts

Guest mgnv

вижте какво стана-няма ме по 30 дни и след това се прибирам за по5-6.и през това време жена ми се кефи на акорда,само че не знае дори къде е резервната гума.та прибирам се и виждам че му липсва антифриз и доливам почти 2 литра Zzz .след това отивам на хижа в балкана и гледам кипи през казанчето,вентилаторите работят ,а нА таблото стрелката е по средата.веднага се предположи че има скъсана гарнитура,понеже при отворена капачка и лек форсаж хвърляше вода,но май-май нямаше мехури.на др.ден сме при майстор,свалил главата-гарнитурата била здрава,тествал главата-не била спукана и ми сложил правена/неоригинална/ гарнитура.като ми каза, че сигурно главата не е била притегната добре. Zzz след всичко това пък малкия вентилатор се включи при спрян двигател,а като дам на контакт или запаля се изключваше. ;) ошашках се яко,но след 3 часа като поистина спря/през това време му изключих бушона/.какво мислите,защо е губила вода/не знам дали ще спре,но сега съм пак вън от Бг/ и това с вентилатора нормално ли е?п.с. колата е удряна отпред и радиатора е малко крив, но не тече.10х предварително. Zzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

вижте какво стана-няма ме по 30 дни и след това се прибирам за по5-6.и през това време жена ми се кефи на акорда,само че не знае дори къде е резервната гума.та прибирам се и виждам че му липсва антифриз и доливам почти 2 литра :o .след това отивам на хижа в балкана и гледам кипи през казанчето,вентилаторите работят ,а нА таблото стрелката е по средата.веднага се предположи че има скъсана гарнитура,понеже при отворена капачка и лек форсаж хвърляше вода,но май-май нямаше мехури.на др.ден сме при майстор,свалил главата-гарнитурата била здрава,тествал главата-не била спукана и ми сложил правена/неоригинална/ гарнитура.като ми каза, че сигурно главата не е била притегната добре. :huh: след всичко това пък малкия вентилатор се включи при спрян двигател,а като дам на контакт или запаля се изключваше. :( ошашках се яко,но след 3 часа като поистина спря/през това време му изключих бушона/.какво мислите,защо е губила вода/не знам дали ще спре,но сега съм пак вън от Бг/ и това с вентилатора нормално ли е?п.с. колата е удряна отпред и радиатора е малко крив, но не тече.10х предварително. :spoko:

Само не разбрах, вие ей така отворихте двигателя, без да се убедите, че е от гарнитурата, така ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mgnv

ами на практика така стана,защото в събота следобед видях че няма вода,вечерта кипя,а аз вторник трябваше да пътувам и нямах време за нищо.просто се доверих на мненията на 2 души + моето, а не можех да оставя така колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

след всичко това пък малкия вентилатор се включи при спрян двигател,а като дам на контакт или запаля се изключваше. ошашках се яко,но след 3 часа като поистина спря/през това време му изключих бушона/.

Продължавам да не мога да те разбера (това горното)Както и да е - аз как определих, че съм за смяна на гарнитурата (на Москвича):Тръгвам на разходка из планините. По равният път всичко е наред, при изкачването също. Обаче като тръгнахме да слизаме, гледам температурата отива в максимума, и двигателя пуши. Спирам, гледам водата от разширителното казанче извряла. Добавих вода, обезвъздуших, и продължавам. На следващото спускане пак. Така на 3-4 доливания на вода, стигнахме до където бяхме тръгнали.Там като стигнахме, проверих маслото - добре беше, нямаше "боза" и нивото беше добре. В разширителното казанче нямаше мазнини да плуват - не вкарва масло в антифриза.После добавих вода, обезвъздуших добре цялата система. Паля, и държа 2000-2500 оборота. Нормално е първите 5 минути в радиатора да има малко балончета, системата се самообезвъздушава. Обаче след 5те минути, на половин минута се виждаха 3-4 балончета да бълбукат. Това в продължение на половин час някъде, колата загря добре, но балончетата продължават.(забравих да добавя, бях шунтирал изпарителя, за да не е от него тези балончета - възможно е мембраната да е спукана и да пуска газ в антифриза)Та щом не е изпарителя, значи гарнитурата е пробила, и вкарва "компресия" в антифриза.После като отворихме главата, и се виждаше една малка "пробойна" на гарнитурата. Обаче и главата беше малко изкривена. Минахме я малко на шлайф, нова гарнитура, и засега е добре.При теб нещата са малко по-различни, до принципа е същия. Това с включването и изключването на перката не го разбрах. По принцип има няколко температурни датчика, един за таблото, друг за компютъра и трети за перката. Възможно е да е станала "въздушна тапа" на някой датчик и да се е "побъркал"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mgnv
Отговорено (Редактирано)

10х.това горе-долу ми е ясно,но нямах време за фул тест-кипенето бе вечерта към 7,а на сутринта бях в сервиза.старата гарнитура не я видях/мой пропуск/.казаха ми че лееко се виждало нещо....,главата имала 0.2мм неравност-било в нормите и не била спукана.колата я бяха запалили да загрее.включили са се 2-та вентилатора,после се изключили и те я угасили.тогава левия се включил пак и аз така го намирам.давам контакт-изключва се,връщам ключа-вкл.се вент.откачих-закачих акумулатора и спря.пак на контакт и обратно-включи се отново/вентилатора/.вадя датчика-спира.извадих бушона и оставих колата.после след 3-4часа сложих бушона/беше се охладил дв./ и тествах с контакт.ключ-вентилатора не се включи и се надявам всичко да е 6,защото на сутринта заминах и сега нямам поглед в/у нещата.п.с. маслото си бе чисто,нямаше загуба на мощност,върви мн.яко,но това кипене и загуба на антифриз все пак е идва/ло/ от някъде

Редактирано от mgnv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...