raishauer 2 #1 Публикувано 5 Ноември, 2010 След диагностика в сервиза излезна грешка подгряване на сондата не работи,първата ми работа беше да проверя за прекъснат или хлабав кабел. Сложих мултицета на двата бели кабела и учудващо установих слабо напрежение 6 волта. това нормално ли е или имам някъде слаба връзка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #2 Отговорено 5 Ноември, 2010 Тоя филм съм го гледал и аз .За коя сонда става дума за тази след катализатора ли ?Ако е тя си намери user manual за твоя модел и там си има процедура за тестване на сондата , мери се съпротивлението и ам си пише колко трябва да е.Ако сондата е читава, провери си замасяването при мен беше това, като изшкурих хубаво резбата на сондата и тръбата на ауспуха всичко заспа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #3 Отговорено 6 Ноември, 2010 Сондата е след катализатора днес замерих съпротивлението на двата бели кабела но там не показа нищо. Явно е прекъснал реотана вътре в сондата, има ли начин да се излъже компютъра за това подгряване като се сложи някакъв консуматор примерно 24 волта крушка.И моля ако някой знае каква е сондата като номер да пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #4 Отговорено 6 Ноември, 2010 Не съм сигурен дали са 2 бели кабела , но като хванеш буксата на сондата мериш между 3-ти и 4-ти кабел на околна температура 20 градуса съпротивлението трябва да е 12-14,4 Ома . В крайна сметка тази сонда не влияе на разхода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #5 Отговорено 6 Ноември, 2010 Да ама свети лампата и то дразнещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове