broker- 7 #1 Публикувано 5 Ноември, 2010 Имам следния проблем с ЦРВ, 99г, 128к.с., B20B3 мисля. При запалване сутрин на студен двигател потдържа 1200-1300 оборота. След форсиране падат рязко и колата гасне. Същото е и ако се опитам да потегля. След по малко от 1км всичко се оправя. Като развия максимално байпаса на дроселовата клапа се държи нормално, но колата е по тромава. Чистих EACV клапана и дроселовата клапа. Свещите са нови, както и въздушния филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #2 Отговорено 5 Ноември, 2010 пробвах с изключен EACV-направо гасне, така ли трябва да е при този модел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #3 Отговорено 5 Ноември, 2010 никой ли не е срещал подобен проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #4 Отговорено 8 Ноември, 2010 явно съм уникат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atz 0 #5 Отговорено 14 Юли, 2012 CR-V RD1 147hp B20Z1.И при мен нещо се промени в последно време. Преди няколко месеца забелязах, че при подгряване оборотите не са 1800 а 1500. Като загрее са нормални 600-700 - доколкото може да се отчете. И още нещо от последните 2-3 седмици. По време на движение преди бяха около 800-900 а сега понякога ги виждам на 1000 и даже на 1200 оборота. И като стане така 1000-1200 при спиране с мотора все едно я пускам по инерция. След няколко минути пак са си 800-900. Работи както си ще. Филтри и масло(5x40) са ОК. Не гори масло, стои на макс и даже няколко пъти след смяна на масло в Бултрако го изтеглям да не е над максимума. Не е светвала до сега чек лампа.Ако може някой да даде мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове