Jump to content
MadOne

Twin Scroll турбо на нормален колентро?!?!

Recommended Posts

Здравейте колеги искам да попитам за вашето мнение относно поставянето на twin scroll турбина на нормален не разделен колектор. Би ли работила турбината оптимално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99,9% съм сигурен от това което си пишем че тази турбина ще ти е огромна и ще си ужасно лагав.Проблема с монтажа е никакъв и все пак ако решиш да я сложим пиши на скайпа да ти кажа една две хитринки за монтажа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TD05HRA за такава турбина става дума близо е до Т28 според това което пише за нея. Не мисля, че ще е адски голяма :D Колега драсни ми лично с хитринките ако няма да те затрудня понеже нямам възможност да стоя в скайп. Благодаря за разбирането. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв проблем да монтираш туин скроу на нормален колектор. Каква е турбината че да е толкова голяма като гледам топлата перка. За какъв двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Inducer = 48.3mm Exducer = 68mm това дават като размери. Турбината е от вео 8. двигателя е D16z6. Не мисля, че ще бъде голяма, но ако греша очаквам да ме поправите и да ме насочите към подходящ размер. Карах с Т25 и много малка идва ..... Не търся кола за драг.

Редактирано от MadOne

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както си дал може само трим да се сметне нещо ако има турбо карта ще е по полезно :DС една при теб едва ли ще тръгв по рано от 4200-300 което си е ужасно късно според мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено това няма да е моята турбина. Трябва да си преправям колектора и да сменям фланеца на колектора, ще ми излезе златна. Ще се ориентирам нещо с Т3/Т4 стандартен фланец.Колеги какът модел турбина бихте ми препоръчали? Нещо по- голямо от Т25 което няма да тръгва на 4000-4500 оборота.А относно картата ето тук може да се види http://www.galantvr4.org/ubbthreads/showfl...e=8&fpart=1, но определено няма да си създам куп главоболия за да сложа турбината от евото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво ще кажете за турбината ККК К26 ? Би ли била добра за турбо апликация на Д16з6 мотор ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GT28R от силвия , има и по-големи като GT2876R , но не знам дали е на T25/T28 фланец.Отвори някой нисански форум и виж с какво сменят турбините на 200SX.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се ориентирам към Т28 или ГТ28 от Силвия, но малко трудно ми идва намирането на читава такава инак мисля, че ще бъде оптималният избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж че не само аз мисля така че Т28мицата ,за лагерна едвали ще ти с едават толкова мн кинти,но втулковата е твойта турбина :unsure: ПП: В краен случай някоя малка т3ка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много са кът тези Т28ци.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво ще кажете за Гарет GT3076R ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лагерна но прекалено голяма за теб .Къде ги намираш все тия турбини е братле?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе намирам тук там из форуми, но май ще се насоча към нова ГТ287*Р немога да открия такава никъде камоли да има избор измежду няколко..... Предлагат ми една ГТ 2860Р на 10 000км. карана, но като чета из форуми май ми се иска една идейка по- голяма да е какво ще кажете ?

Редактирано от MadOne

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви пари горе-долу ще ти излезе !!! че си нямам почети никаква представа :)Неможе ли да се сложе някава малка турбинка без да се сменят мн чаркалъци ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-голяма от гт2876/71? на какъв двигател ще се слага ? това не е никак малка турбина :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какът модел турбина бихте ми препоръчали? Нещо по- голямо от Т25 което няма да тръгва на 4000-4500 оборота.

Колега с тая гт28-ца мисля, може би ще имаш фул буст не по рано то 4000об.Има доста интересни статии из интернет, ако си наясно с английския се поразрови.Всички описани от теб варианти до момента ги има изложени с дино графики, информация за студена част , подобрения по мотор и прочие.Ако се затрудняваш може да пишеш на скайп и ще ти помогна с информация и евентуално с по правилния избор. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги изпадна една турбина от Нисан на табелката й пише YGR0176W и 465795-9003 на топлият охлюв A/R .64, а на студения A/R .48 някой може ли да ми помогне да разбера каква е турбината, прилича ми на Т26 но не намирам никъде такива A/R на Т25 ? Благодаря за вниманието.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...