Jump to content
Guest gena_g

ТВЪРДО ОКАЧВАНЕ?

Recommended Posts

Guest gena_g

ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ :D!!!!!!!!!!! МНОГО МИ Е ЧУДНО ДАЛИ МОЖЕ ЕДНО НОРМАЛНО ОКАЧВАНЕ ДА СТАНЕ ПО-ТВЪРДО, НЕ ГОВОРИМ ЗА СПОРТНО ЗАЩОТО Е ПРЕКАЛЕНО ТВЪРДО (ПЪК И ПОНЕ 700лв. НЕ МИ СЕ ДАВАТ :D ). ПРЕДИ СИ МИСЛЕХ ЧЕ КАТО СЕ РЕЗНАТ ПРУЖИНИТЕ И ЩЕ СЕ ПОЛУЧИ ТОВА КОЕТО МИ ТРЯБВА, НО СЕ ОКАЗА ЧЕ НЕ Е ТАКА :D . ТА НЯКОЙ АКО МОЖЕ ДА МИ ДАДЕ НЕКВА ИДЕЯ ЩЕ СЪМ МУ МНОГО БЛАГОДАРЕН :cool::D:P!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos
Отговорено (Редактирано)

По твърди амортесьори брато.Намираш си 4 бр. изпуснали и ми гои даваш,аз им променям налягането на клапачетата,пълня ги и ставаш Трупче.Добре е и пружините да са ти по твърди и по къси.Ако искаш може да си махнеш и тампоните по окачването,на твърди връски и не се кара колата после но ставаш като Карт.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

Само от лубопитство - защо искаш да си нправиш окачването по - твърдо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g
Отговорено (Редактирано)

ДОСТА ПО СТАБИЛНО Е ПО ЗАВОИТЕ, А ПЪК И КАТО ПЪТУВАМ ЗА БЛАГОЕВГРАД-ПРИМЕРНО СИ КАРАМ С ОКОЛУ 90-100км. И ИЗВЕДНЪЖ КАТО МИ ИЗКОЧИ НЯКОЙ 30 САНТИМЕТРОВ ТРАП И КАТО ЧУКНА РЯЗКО ВСТРАНИ-НЕ Е МНОГО ПРИЯТНО УСЕЩАНЕТО-НЯКОЙ ПЪТ ИМАМ ЧУВСТВОТО ЧЕ ЩЕ СЕ ОБЪРНА-ПЪК И НА МОКЪР ПЪТ ПРИМЕРНО СИ МИСЛЯ ЧЕ С ПО ТВЪРДО ОКАЧВАНЕ ЩЕ Е ПО-ДОБРЕ.

Редактирано от gena_g

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Грешка.С твърдо окачване много лесно пързаляш колата на хлъзгав път само че можеш да я контролираш/ако можеш разбира се/.С меко окачване много по трудно можеш да я хлъзгаш по завои.А за стабилност е ясно че си по стабилен на сух път и с хубави гуми.Но с изтрити гуми не може да се кара.С разбито окачване също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

По твърди амортесьори брато.Намираш си 4 бр. изпуснали и ми гои даваш,аз им променям налягането на клапачетата,пълня ги и ставаш Трупче.Добре е и пружините да са ти по твърди и по къси.Ако искаш може да си махнеш и тампоните по окачването,на твърди връски и не се кара колата после но ставаш като Карт.

Колко $ на бройка ? Да ги нося :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Грешка.С твърдо окачване много лесно пързаляш колата на хлъзгав път само че можеш да я контролираш/ако можеш разбира се/.С меко окачване много по трудно можеш да я хлъзгаш по завои.А за стабилност е ясно че си по стабилен на сух път и с хубави гуми.Но с изтрити гуми не може да се кара.С разбито окачване също.

Абсолютно си прав. :( Първо потренирайте после правете квото и да било :dry: Промяната на окаяването към по-твърдо е нож с 2 остриета.Трябва да си го можеш,иначе няма смисъл :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Грешка.С твърдо окачване много лесно пързаляш колата на хлъзгав път само че можеш да я контролираш/ако можеш разбира се/.С меко окачване много по трудно можеш да я хлъзгаш по завои.А за стабилност е ясно че си по стабилен на сух път и с хубави гуми.Но с изтрити гуми не може да се кара.С разбито окачване също.

Абсолютно си прав. :( Първо потренирайте после правете квото и да било :dry: Промяната на окаяването към по-твърдо е нож с 2 остриета.Трябва да си го можеш,иначе няма смисъл :D
А на мен тепърва ми предстои да се уча да карам с шпер !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

А на мен тепърва ми предстои да се уча да карам с шпер !

Няма какво да му учиш - даваш газ и това е :dry:Той за да хване шперца, трябва да имаш вече приплъзване - така че няма опастност да ти "изправи" предницата, както става с блокиран диференциал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

По удачно е вместо диференциал с повишено триене,в завой да се прехвърля част от тежеста на колата на гумата която е външна на завоя.Тва става като се ограничи хода на заните носачи и аморесьори и задната външна гума си стои във въздуха.Тя и без това не се ползва.А на другия завой става обратното.Само така можеш да прецениш колко да натовариш окачването и когато искаш да я пързаляш колата.Просто част от тежеста я поема предната външна гума и не ти пребоксува гумата.А шпера е най добър за ползване на прашни,хлъзгави настилки и при потегляне на максимални обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

По удачно е вместо диференциал с повишено триене,в завой да се прехвърля част от тежеста на колата на гумата която е външна на завоя.Тва става като се ограничи хода на заните носачи и аморесьори и задната външна гума си стои във въздуха.Тя и без това не се ползва.А на другия завой става обратното.Само така можеш да прецениш колко да натовариш окачването и когато искаш да я пързаляш колата.Просто част от тежеста я поема предната външна гума и не ти пребоксува гумата.А шпера е най добър за ползване на прашни,хлъзгави настилки и при потегляне на максимални обороти.

Да, но с тази настройка която описваш ще ми се случва да губя сцепление по неравности дори и на прав път !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Да, но с тази настройка която описваш ще ми се случва да губя сцепление по неравности дори и на прав път !

jamie Hronos ти говори за предно предаване, ти говориш за задно - има разлика ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

а как се променя окачването така че колелета да стоят наклонени на вътре в горния край (нещо такова / \) и каква е ползата от него? аз мислех че така ще се износват неправилно гумите обаче се оказа че не съм прав. Можете ли да обесните? :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ми че колата се е разжлямбила...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

а как се променя окачването така че колелета да стоят наклонени на вътре в горния край (нещо такова / \) и каква е ползата от него? аз мислех че така ще се износват неправилно гумите обаче се оказа че не съм прав. Можете ли да обесните? :angry:

Имах Акорд с отрицателна сходимост на предните колела - по каталог. Не износва гумите :-)))Променя се с регулиране на стенд за предница.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

може да си ги направиш и така \ / като на тежкотоварните камиони та като натовариш много мацки на задната седалка тъкмо ще станата така || :lol: подчертавам много а не 2 гоеми мадами :angry::blink::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

Ми че колата се е разжлямбила...

е да ама непогледнете всички коли от dtmвсичките са така,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Ми че колата се е разжлямбила...

е да ама непогледнете всички коли от dtmвсичките са така,
Да но там гумите не карат по 60-80 000 км !Иначе това се прави с цел по-добра устойчивост по завоите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

може да си ги направиш и така \ / като на тежкотоварните камиони та като натовариш много мацки на задната седалка тъкмо ще станата така || :lol: подчертавам много а не 2 големи мадами :angry::blink::lol:

е то вече е въпрос на вкус :lol: и аз бих предпо4ел по слабиама пък за всеки морков си има заек :lol:

Да но там гумите не карат по 60-80 000 км !Иначе това се прави с цел по-добра устойчивост по завоите.

правят го и на серийни коли виждал съм го дори на жигулита и лади(правени не ) както и на BMW

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Това се нарича negative camber, горе гумите са по-прибрани, отколкото долу.Повечето коли са серийно така. Положителен или 0 се слага, когато целта е по-малка стабилност - например на коли със предно предаване, отпред се слага (+) или 0, отзад (-). Така при по-сериозен завой предницата първа изпуска, докато задницата държи. Обратното ще те завърти.Твърде много отрицателен camber обаче износва гумите повече и неравномерно, както и колата спира и ускорява малко по-слабо (все пак контактната площ е малко по-малка и с по-различна форма)

правят го и на серийни коли виждал съм го дори на жигулита и лади(правени не ) както и на BMW

Виждал си БМВ с разбити лагери на главината. Пижо го правят често този (д)ефект. Double-link окачването, е малко като на гореспоменатите ТАТРА камиони - като клекне колата, и гумата се осуква на обратно V, като я вдигнеш, и стават на V. Така че изпуснали пружини също обясняват тази стойкаВиж сега, една добре направена кола със задно предаване (че и със предно, разбира се) , шпер диференциал - има полза. Ще държи повече във завоите. Обаче ако нямаш шпер, вътрешната за завоя гума ще стъпва съвсем на ръбчето, и понеже е и олеклала, ще буксува като луда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Аз говоря само за Предно предаване.за Задното е съвсем друга бира.А наклона се постига от промяна в наклона на Целия Макфрсън.Но за серийна кола не е добре да се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

благодаря за изчерпателния отговорзнаех си че питам на опдходящото място :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Аз говоря само за Предно предаване.за Задното е съвсем друга бира.А наклона се постига от промяна в наклона на Целия Макфрсън.Но за серийна кола не е добре да се прави.

Няма проблем и за серийна - използват се раздвижни горни опори за макферсона. Макар че постоянно да се разбъзиква...... :-(ПП: Кажи ми колко $ искаш да ми направиш КОРАВИ амортисьорченцата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Да бе така е става но какво печелиш на тая сериина кола.То си е сметнато какъв наклон да му дадат на макферсъна. А на мокро ? Трябва да спираш или да сменяш сухи и мокри гуми.За амортесьори 50-70лв.на бр.Но изкарват доста.Ако има крива ос или е много износена се сменя и още около 20лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emko

въпрос: Кой параметър на джантата е offset?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...