Jump to content
Guest buddi5

спират наи-яката хонда с2000

Recommended Posts

Guest buddi5

2006-а е последната година за Honda S2000 Представител на висока позиция в Honda направи много интересно изявление, според което 2006-а е последната моделна година за успешния модел S2000. Съобщението е изненадващо, но в светлината на появата на новия спортен модел Nissan Skyline GT-R е много логично, след като Honda агресивно налага имиджа си на най-спортната японска марка, предава auto-press.net. Роудстърът S2000 ще бъде заместен от нов автомобил, който засега носи обозначението Honda XGA. Новата кола ще бъде представена или с логото на Honda или с това на Acura, но това още не е получило крайно решение. Колата ще се прави в завода в Сузука, Япония на същите производствени линии на които се прави досега S2000. “Много сем развълнувани от идващия нов модел XGA. Той има всичко което клиентите искат от луксозно спортно купе, притежаващо традиционната за Honda динамичност и надеждност. "Цената ще е доста по-ниска от тази на модела NSX, а ще предложим доста сериозна мощност и сигурно държане на пътя, което ни дава сигурност че модела ни XGA ще доминира в пазарния си клас” - сподели говорителят на Honda Реиджи Танака по време на пресконференция. “Съжаляваме, че S2000 трябва да си отиде, но още с представянето му бяхме обещали, че "животът" на този модел ще е около две години. Много сме доволни от посоката, която Honda поема с много по-рафинирания си модел XGA.” Honda XGA е спортно купе по формулата 2+2 с твърд покрив и трилитров, шестцилиндров двигател, работещ по системата V-tec c максимална мощност от 320 к.с. при 7500/мин. Мощността на двигателя се предава през шестстепенна предавателна класическа кутия или през петстепенна автоматична с възможност за ръчно сменяне на предавките. Автомобилът има още системата Honda SH-AWD за задвижване на четирите колела, GPS навигация, осемколонна стерео аудио система със CD- ченджър и сателитно радио XM. Oкачването на автомобила е със спортна настройка, която има пет основни позиции между положенията "comfort" и "all-out performance". Джантите са 18-инчови от лека сплав, ковани, и на тях са качени най-новия модел Bridgestone Potenza с размери 255/35 отпред и 285/30 отзад. Интериорът е доста по-луксозен от този на S2000 и предлага повече допълнителни опции. Очаква се в Щатите колата да стартира от цена 43 000 долара, но с добавките от екстрите цената лесно ще стигне и до $50 000. Автомобилът ще влезе по всяка вероятност първо в японските шоу-румове през следващата пролет, а много кратко след това ще стартира и в най-важния за всички автопроизводители пазар - този на Северна Америка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

S-2000to си беше супер автомобилче :D но дано новия му замесник е още по съвършен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

жалко за традицията евала за еволюцияташа ми липсва таз стрела :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Незнам за вас братоци, ама аз още не мога да им свикна на колите от новото поколение дето приличат на космически кораби. Нещоооооо........ не знам и аз какво!Ае със здраве, пък дано ми увре мозъка нанякаде :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

на същото мнение съм с теб ... новите модели определено не ми допадат освен ако не са барнати от Муген :lol: иначе към с2000 освен да отдадем почит .. друго незнам :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest clockerman

И мен като че ли нещо не ме кефи тоя нов наследник , и като цяло новата серия нещо и куца... е не е като S2000 това за мен е супер кола. Скоро пак мярнах една такава беше спряла до работа...е каква карасавица само :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

бе вие се молете след 15-20 години още да произвеждат резервни части за С 2000, че то по-рано не ни интересува, повечето от нас поне :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Ма хич не ме кефи тоя нов "джуган"... маторя добре...ама "фацата" :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Хм.Доста хора споделят мнението,че новите модели(не само на хонда) са си грознички.И на мен също не ми допада новата хонда твърде.И тая XGA нещо ми оставя странен вкус в устата.Нещо много прибързват с тези форми-клони към грозно това за мен.Губи се красотата някъде по трасето-лъщи, много издута ама Ц.Знам,че за много хора тази кола ще е върха,но за мен ако нещо ще е върха това определено може да са технически показатели не и външен вид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Accord6

XGA може би е наследник на NSX. Щом казват, че ще бъде малко по-евтина от NSX, значи ще си струва пак дебеличко. Цената на S2000 е доста привлекателна и понякога ми хрумват идейки да си купя такава колица, но за XGA по всяка вероятност няма да устискам :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emko

Колеги, сега може да ви се струва грозноватичка, но ще и свикнете, а в последствие и ще я заобичате :):confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mugen

Не ми прилича на заместник на С2000, но тук не изглежда зле.ЦЪК

Редактирано от mugen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Не ми прилича на заместник на С2000, но тук не изглежда зле.

 

ЦЪК

<{POST_SNAPBACK}>

Хич даже :dunno: Направо си я звяр!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Да, но ми се щеше да направят нова S2000... тъжно ми е наистина. Хонда не иска да остави традиций в жанра и това си е. Някъде гледах прототип на новия S2000 ама... айде де, може да са ни подали грешна информация, кой знай! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mugen

Да, но ми се щеше да направят нова S2000...

<{POST_SNAPBACK}>

Сигурно ще направят, но кога ли?......

S2000 бе продължение на S500, S600 и S800 затова

си мисля, че тая новата няма нищо общо с S2000.

Аз чакам и продължение на Prelude от доста време. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...